Te Koop Peugeot 505 2.0 SX

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

Te Koop Peugeot 505 2.0 SX

Berichtdoor extaxi » 27 okt 2020, 22:53

Ik plaats deze hier namens een kennis van me die het niet lukt om toegang te krijgen. Volgens mij echt een liefhebbers auto, wellicht dat er hier animo voor is.

Te koop: Peugeot 505 2.0 SX uit 1989. In bezit sinds 1997 bij de 2e eigenaar. Garagegestald. Geen roestproblemen, er is wel een aantal keren aan gelast. De auto wordt nog steeds meerdere keren per week gebruikt. Tot november, dan levert de eigenaar (geboren 1933) vrijwillig zijn rijbewijs in. Niet omdat het niet meer gaat, maar voordat het niet meer gaat. De auto is altijd door hemzelf onderhouden, aangezien hij zijn leven lang automonteur is geweest. Dit was ook de reden om de auto zo lang te houden, aangezien hij alles zelf kan.

Geen opa auto met heel weinig km’s, maar een goede, gebruikte staat. Het interieur is erg netjes. Geen defecten naar mijn weten. Kilometerstand is 228.500 (and counting) momenteel. Komt met de originele set wielen. Prijs 4,5K.
Laatst bijgewerkt door extaxi op 28 okt 2020, 13:34, in totaal 2 keer bewerkt.
extaxi
 
Berichten: 21
Geregistreerd: 18 jun 2012, 22:17

Re: Te Koop Peugeot 505 2.0 SX

Berichtdoor Mockenrue » 28 okt 2020, 02:49

Afbeeldingen zijn waarschijnlijk alleen zichtbaar voor mensen met een account voor gummen.org
Avatar gebruiker
Mockenrue
 
Berichten: 2744
Geregistreerd: 07 apr 2004, 16:29
Woonplaats: Meierijstad

Re: Te Koop Peugeot 505 2.0 SX

Berichtdoor extaxi » 28 okt 2020, 13:23

Mockenrue schreef:Afbeeldingen zijn waarschijnlijk alleen zichtbaar voor mensen met een account voor gummen.org


ah dat is jammer......dan moet ik dat even anders gaan regelen
extaxi
 
Berichten: 21
Geregistreerd: 18 jun 2012, 22:17

Re: Te Koop Peugeot 505 2.0 SX

Berichtdoor extaxi » 28 okt 2020, 16:18

extaxi
 
Berichten: 21
Geregistreerd: 18 jun 2012, 22:17


Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten