Peugeot 106 Automaat aangeboden met kapotte versnellingsbak

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

Peugeot 106 Automaat aangeboden met kapotte versnellingsbak

Berichtdoor ton » 01 jul 2020, 11:03

Beste allemaal,

In januari 2020 heb ik een erg mooie Peugeot 106 Accent aangeschaft uit 1997. Een 1.6 automaat. Gevonden bij een handelaar in Breda, die de auto van een garagebedrijf uit de buurt ingekocht had. Auto is bereden door 1 eigenaar. Kilometerstand: 52.000 bij aankoop, nu iets van 53.500. Voorzien van een werkende airco, wat best bijzonder is voor zo'n autootje. Kilometerstand is via NAP aantoonbaar.
De auto ziet er als nieuw uit, echt heel mooi. Er zitten alleen 4 kleine restyle deukjes in, die ik nog voornemens was eruit te laten halen. Het interieur is gewoon nieuw te noemen. Rijden doet (inmiddels deed) 'ie geweldig. Recentelijk nog een nieuwe APK zonder reparaties.

Ik heb foto's genoeg, heb altijd problemen met uploaden..... Vraag ze maar op via nul-zes 5261-9615.

Toen gebeurde het volgende. Bij het wegrijden, bemerkte ik plotseling geen tractie. Dus je kunt wel naar "D" of "R" schakelen, maar de auto "valt" niet in de versnelling...... Een bak-probleem dus.

Ik heb niet de mogelijkheden en energie om dit probleem op te lossen. Heb wat onderzoek gedaan, maar ik ben niet technisch genoeg.

Is er iemand geïnteresseerd in de auto met dit probleem ? Ze mag voor een klein prijsje weg, hoe moeilijk ik dat ook vind... Een appje naar bovengenoemd nummer is ok!

Groet, Ton
205, 1991
ton
 
Berichten: 1101
Geregistreerd: 12 mei 2006, 16:48
Woonplaats: Etten-Leur

Re: Peugeot 106 Automaat aangeboden met kapotte versnellings

Berichtdoor ton » 20 aug 2020, 21:01

Slotje, auto is verkocht.
205, 1991
ton
 
Berichten: 1101
Geregistreerd: 12 mei 2006, 16:48
Woonplaats: Etten-Leur


Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten