VERKOCHT Peugeot 504 Familiale

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

VERKOCHT Peugeot 504 Familiale

Berichtdoor Walle69 » 11 apr 2019, 11:44

Auto is van december 1976, model 1977.

7 persoons op kenteken en 6 rolgordels.

Auto en motor (XN1, 2L benzine) hebben bijna 290.000 gereden. Auto wordt regelmatig gebruikt. Zit een zenith carburateur op, origineel 2 St Solex krijg je er los bij. Standaard stuurgeschakelde 4-bak.
Roestvrijstalen Ferrita uitlaat.

Staat van de auto is redelijk; dorpels, onderkant achterspatborden, voorspatborden, frontplaat en delen A-Stijl zijn al eens vervangen. Deuren hebben roest onderin. Het lakwerk is niet mooi, en de auto is goed gebruikt met butsen en krasjes.

Motor heeft weinig compressie op Cylinder 2, hoogstwaarschijnlijk slechte klep(pen) en loopt niet echt mooi.
Achterstoelen en 3e bank zijn mooi, vóór zitten Volvostoelen.

Zit een extra XN1 motor bij moeten nieuwe pakkingen op en goed gereinigd worden binnen en buiten.

Als je de motor repareert heb je er een leuke Familiale aan “Dans Son Jus”. Maar je kunt hem ook gaan restaureren om hem weer perfect te krijgen.

Ik heb ook deuren, 504 voorstoelen met skai en andere zaken die daar bij een restauratie welkom zijn.

Heb besloten om de auto weg te doen, daar ik mij concentreer op mijn break.

Auto staat in Zweden (Stockholm)

Prijs n.o.t.k

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
2664 en 2849 klinkt goed
604 GTI automatique 1985
504 V6TI 1978
504 Break GL automatique 1977 project
Avatar gebruiker
Walle69
 
Berichten: 701
Geregistreerd: 02 feb 2006, 21:42
Woonplaats: Solna

Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten