205 roland garros cabrio te koop

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

205 roland garros cabrio te koop

Berichtdoor rickm » 24 okt 2018, 10:41

Zoals de titel aangeeft, 205 cabrio roland garros te koop. Ze is van 1992 en is in 1999 uit frankrijk hier gekomen.
Een betrouwbaar en leuk gebakje waar ik afgelopen zomer nog mooi kilometers mee heb kunnen maken in Bretagne. Ergens in de geschiedenis van het wagentje is er een 1.6 ingekomen. Er staan 183000 kilometers op.
De APK loopt 18 november af en er moeten wat dingen aan gebeuren. Nieuwe bandjes achter, wat lampjes, l en r reactierubbers en binnenscherm rechtsvoor moet gelast worden. Aangezien ik al twijfelde of ik nou echt een auto nodig heb is door dit lijstje het besluit genomen dat ze weg mag. WEl MET TEGENZIN, maar ja ik woon in een stad dus een opslag/ garage heb ik niet. De sloop vind ik zonde dus bij gebrek aan interesse ga ik op zoek naar een stalling buiten de stad.
Doordat ze erg betrouwbaar is, het dak niet lekt en het gewoon lekker rijden is zou je het haar bijna vergeven dat ze niet de mooiste is. Bij aanvraag zal ik met plezier meer foto's toesturen.
Tegen elk redelijk bod maar zoals gezegd redelijk.
Graag reactie naar riq.may.an@gmail.com anders gaat communicatie zo lastig.

Groeten Rick
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door rickm op 29 okt 2018, 19:07, in totaal 2 keer bewerkt.
rickm
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 24 okt 2018, 10:20

Re: 205 roland garros cabrio te koop

Berichtdoor beeperhorrie » 27 okt 2018, 08:50

Het kan nog wat zijn maar net zo goed ook niet. Zonder foto's met o.a. details van het te lassen deel is er niet zo veel van te maken.
Waarom zet je er geen foto's bij? Verkoopt altijd beter.
Afbeelding
Avatar gebruiker
beeperhorrie
 
Berichten: 593
Geregistreerd: 31 jul 2015, 08:46

Re: 205 roland garros cabrio te koop

Berichtdoor rickm » 28 okt 2018, 19:37

Je hebt helemaal gelijk dat fotos helpen enkel ik heb geen externe map dus als ik het goed begrijp kan ik dan geen fotos plaatsen.
Met genoegen stuur ik iedereen die wilt fotos van alles wat gewenst is. Wel nog een vraag, ik kan niet reageren op prive berichten via het forum. Enkel als er een ander email adres bij zit natuurlijk. Ligt dit aan mij?
rickm
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 24 okt 2018, 10:20

Re: 205 roland garros cabrio te koop

Berichtdoor beeperhorrie » 29 okt 2018, 09:57

Om foto's te plaatsen ben je afhankelijk van externe partijen. Photobucket is zo ongeveer de bekendste maar die is niet meer gratis.
Er zijn diverse gratis aanbieders hiervoor. Zelf gebruik ik hiervoor Tinypic maar er is genoeg keus.

Hoe het werkt? Klik op de camera.

Afbeelding
Afbeelding
Avatar gebruiker
beeperhorrie
 
Berichten: 593
Geregistreerd: 31 jul 2015, 08:46

Re: 205 roland garros cabrio te koop

Berichtdoor rickm » 06 nov 2018, 18:16

Is verkocht dus slotje erop
rickm
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 24 okt 2018, 10:20


Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten