404 te ruil

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

404 te ruil

Berichtdoor nsutts » 25 nov 2017, 08:54

gezocht 205 gti en ruilen tegen 404 waar alles nu ok met is.alleen zware sturen blijft
Laatst bijgewerkt door nsutts op 07 dec 2017, 20:17, in totaal 2 keer bewerkt.
nsutts
 
Berichten: 24
Geregistreerd: 19 nov 2017, 16:38

Re: 404 te koop en of ruil

Berichtdoor Frank.04 » 25 nov 2017, 10:32

Is de 404 dezelfde auto waarvan je in een ander topic stelt dat het de miskoop van het jaar is?

Die niet aan sloeg en die je met geblokkeerde startmotor aan hebt geprobeerd te slepen?

Die waar de olie zeven meter uit de bougie gaten spuit?

En die waarvan je de verkoper beticht dat hij je bedrogen heeft voor 3000 Euro?

Laten we er van uit gaan dat het een andere auto is!
Meer plezier met Peugeot's 04!
Frank.04
 
Berichten: 1202
Geregistreerd: 24 jul 2008, 23:43

Re: 404 te koop en of ruil

Berichtdoor Mockenrue » 26 nov 2017, 00:39

nsutts schreef:[...]zoveel leden en niemand weet hoe ik foto hier plaats?


In je recente topics klinkt een vrij negatieve, kortaf, telegramstijl toon door.
Ook deze vraag impliceert meteen al een soort onwilligheid van het forum m.b.t. hulp.
Misschien niet de weg naar succes.
Avatar gebruiker
Mockenrue
 
Berichten: 2742
Geregistreerd: 07 apr 2004, 16:29
Woonplaats: Meierijstad

Re: 404 te koop en of ruil

Berichtdoor nsutts » 26 nov 2017, 01:04

Frank.04 schreef:Is de 404 dezelfde auto waarvan je in een ander topic stelt dat het de miskoop van het jaar is?

Die niet aan sloeg en die je met geblokkeerde startmotor aan hebt geprobeerd te slepen?

Die waar de olie zeven meter uit de bougie gaten spuit?

En die waarvan je de verkoper beticht dat hij je bedrogen heeft voor 3000 Euro?

Laten we er van uit gaan dat het een andere auto is!
Ja de zelfde die nu weer loopt. Accu was defect. Nu nieuwe 77ah Varta erin 3500€ vaste prijs. Gekocht voor 3000€+nissan micra van 999€met nieuwe apk en 500€nieuwe delen gaf verkoper maar 250€ voor. De 404 blijft in bezit tot er een simca 1000 met apk dus zonder laswerk komt. Aan de 404 is geen werk meer. Nog komt krik en bougie sleutel van de vereniging en is die dus kompleet. Als je goed kan rekenen zie je dat ik geen winst zal hebben. Gr Jan Willem

Verstuurd vanaf mijn F3111 met Tapatalk
Laatst bijgewerkt door nsutts op 26 nov 2017, 13:13, in totaal 1 keer bewerkt.
nsutts
 
Berichten: 24
Geregistreerd: 19 nov 2017, 16:38

Re: 404 te koop en of ruil

Berichtdoor Cabrio404 » 26 nov 2017, 12:42

volgens mij vallen we op deze site weer in hetzelfde afzeik gedrag naar een ander.
Zoals ik het lees is deze man 70 jr ik snap wel dat het geen wizzkid is.
Maar blijkbaar zitten hier een heleboel heren die alles beter weten en het liefst een ander afzeiken, en ja ik weet ook heus dat hier een hoop techniek en vakkundigheid op de site staat.
Maar dit is mijn inzien precies hetzelfde gedrag waardoor er een tijd geleden een aantal personen eruit zijn gestapt het heeft op deze manier weinig met een hobby te maken en is ook niet leuk om voor de lol bepaalde ontwikkelingen op de site te volgen.
Jammer maar ik moest dit toch even kwijt

grt willem
Cabrio404
 
Berichten: 153
Geregistreerd: 07 sep 2004, 17:54
Woonplaats: vlaardingen

Re: 404 te koop en of ruil

Berichtdoor nsutts » 26 nov 2017, 13:11

Frank.04 schreef:Is de 404 dezelfde auto waarvan je in een ander topic stelt dat het de miskoop van het jaar is?

Die niet aan sloeg en die je met geblokkeerde startmotor aan hebt geprobeerd te slepen?

Die waar de olie zeven meter uit de bougie gaten spuit?

En die waarvan je de verkoper beticht dat hij je bedrogen heeft voor 3000 Euro?

Laten we er van uit gaan dat het een andere auto is!

Beste Frank,waar heb je gelezen dat aanslepen met gemonteerde start motor was?Die was nl al verwijdert,kijk een daf kun je niet aanslepen maar een normale auto sleep je aan als start motor het niet kan.na 2 zeer korte trekjes zijn we dan ook gestopt met trekken,ik heb een anti blok trektouw die los schiet bij teveel kracht.dat is 2x gebeurt en Freek zegt dat dit type start motor zo maar kan blokkeren .maar als die er al af is om hem te gaan repareren kan dat niet he?mvgr
nsutts
 
Berichten: 24
Geregistreerd: 19 nov 2017, 16:38

Re: 404 te koop en of ruil

Berichtdoor nsutts » 26 nov 2017, 13:23

Cabrio404 schreef:volgens mij vallen we op deze site weer in hetzelfde afzeik gedrag naar een ander.
Zoals ik het lees is deze man 70 jr ik snap wel dat het geen wizzkid is.
Maar blijkbaar zitten hier een heleboel heren die alles beter weten en het liefst een ander afzeiken, en ja ik weet ook heus dat hier een hoop techniek en vakkundigheid op de site staat.
Maar dit is mijn inzien precies hetzelfde gedrag waardoor er een tijd geleden een aantal personen eruit zijn gestapt het heeft op deze manier weinig met een hobby te maken en is ook niet leuk om voor de lol bepaalde ontwikkelingen op de site te volgen.
Jammer maar ik moest dit toch even kwijt

grt willem

Juist geschreven,ik ben lid tot de auto geruild is,met zulke AANNAMES voel ik me hier niet thuis,ik type met 1 vinger omdat ik met lei en griffel ben opgevoed en op mijn 14e al werkte op de Rijnvaart .nu moet je 17 zijn wil je gaan werken.Ik reed als op mijn 18e zonder rijbewijs net als Max Verstappen.Ik hou van opschieten.maar een foto zo moeilijk te zetten hier is wel erg sneu,en er zijn meer mensen die dat beamen.waarom neemt de vereniging een Engels kopie van forum opmaak?Niet bij machte dat op Nederlandse manier te doen?Gaat jullie allen goed maar bemoei je met je eigen zaken zo als ik dat doe samen met Kelly mijn Mechelse herder waar de Peugeot ook naar genoemd is,wie weet komt er nog eens een betaalbare Electra stuur power te koop en kan vriendin in haar pas gekocht lady rond rijden.
nsutts
 
Berichten: 24
Geregistreerd: 19 nov 2017, 16:38

Re: 404 te koop en of ruil

Berichtdoor Michael » 27 nov 2017, 00:57

Ik hoop dat er door een paar mensen SORRY gezegd gaat worden, is mi wel op zijn plaats.
404 familiale
404 pick-up 1972/78/79 werkpaarden
404 pick-up kipper
404 oplegger combinatie
404 coupe 1967 grijs
404 pick up verlengd
404 pickup "DANGEL"
403 pickup
504 pickup en sedan
202 pickup
Avatar gebruiker
Michael
 
Berichten: 1239
Geregistreerd: 31 maart 2004, 22:59
Woonplaats: brummen

Re: 404 te koop en of ruil

Berichtdoor nsutts » 29 nov 2017, 15:56

Frank.04 schreef:Is de 404 dezelfde auto waarvan je in een ander topic stelt dat het de miskoop van het jaar is?

Die niet aan sloeg en die je met geblokkeerde startmotor aan hebt geprobeerd te slepen?

Die waar de olie zeven meter uit de bougie gaten spuit?

En die waarvan je de verkoper beticht dat hij je bedrogen heeft voor 3000 Euro?

Laten we er van uit gaan dat het een andere auto is!

hi Frank,ww steld accu verrot.carburateur vals lucht asje gasklep te veel speling.draad verwijdert aanjager. geen krik geen moetsleutel.ww zegt,wat doe je zonder die zaken op de weg.ja zei ik ,zo zijn verkopers
nsutts
 
Berichten: 24
Geregistreerd: 19 nov 2017, 16:38


Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten