Peugeot 204

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

Peugeot 204

Berichtdoor matthijsb » 06 aug 2017, 16:04

De auto ligt helemaal in onderdelen uit elkaar, maar is wel compleet.

Ik ben er aan begonnen om hem op te knappen, zaten her en der wat rotte plekken in, maar het project ligt nu al zo lang stil, dat ik heb besloten de auto te verkopen.


Koppakking set zit er bij, de kop is gedemonteerd, kleppen moeten nog opnieuw ingeslepen worden, die lekten een klein beetje.


De kilometerstand weet ik niet, dan moet ik het dashboard eerst tevoorschijn halen.

In de achterbank zit een klein plekje wat gescheurd is, voor de rest is de bekleding in tact.

De rechterkant van het voorraam moet nog verder aangepakt worden, de linkerkant is al hersteld, zit enkel wat vliegroest op.. Ook de linker wielkast achter moet nog wat aan gebeuren. En bij het achterraam zitten een paar kleine gaatjes.
De spatschermen achter zijn lichtelijk verroest, maar er zitten wel 2 andere spatschermen bij, enkel in een andere kleur nog. Verder is de auto in een goede staat, deuren zijn helemaal hard, zo ook de motorkap en de achterklep.

Link Speurders: http://www.speurders.nl/overzicht/peuge ... 70&sr_ab=0
matthijsb
 
Berichten: 48
Geregistreerd: 12 sep 2010, 03:17
Woonplaats: Pingjum

Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten