slotje svp, verkocht !

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

slotje svp, verkocht !

Berichtdoor Martijn » 16 jun 2017, 17:07

Ik ga afscheid nemen van mijn voormalige dagelijkse auto, een Peugeot 406 GT premium 2.2-16v berline uit 2003. Ik rijd nu 40.000 per jaar en dat is niet handig op benzine dus heb ik nu een 508 SW GT.

Mijn 406 is een heerlijke snelle en comfortabele reiswagen, uitgevoerd in de speciaal voor de GT geleverde kleur Bleu Piana (hard blauw metallic) met de half-lederen bekleding en geweldige sportstoelen met armsteunen. Climate control blaast ijskoud,.

De auto heeft 202000 km, heeft een maand geleden een onderhoudsbeurt gehad bij de Peugeot dealer en voorzien van ruim een jaar APK. Alle vloeistoffen, bougies en filters vervangen. Deze auto is volledig Peugeot dealer (vd Werf, Ede) onderhouden, nooit op onderhoud bespaard! Staat op Michelin CrossClimate banden met ruim profiel, vorig jaar nog nieuwe uitlaat. Auto heeft een trekhaak en mag 1500 kilo trekken. De EW12 2.2 benzinemotor staat bekend om olieverbruik. Daarop is deze geen uitzondering : bij mij gebruikt ze (veel snelweg >130 km/h) 1 liter op plm 3500 km.

Natuurlijk zijn er ook minpunten: hier en daar een miniem krasje,een deukje in de linker dorpel, mistlampen dof (gloednieuwe erbij!) , schijven en blokken voor aan vervanging toe (liggen nieuwe in de kofferbak) en er zit een barst in de voorruit. Het liefst houd ik m in mijn verzameling maar ik heb er al teveel. Over 10 jaar sla ik me voor m'n kop en zeg ik dat ik m nooit had moeten wegdoen, maar van stilstaan wordt ie niet beter. Dus gun ik een ander nu het plezier.

Prijs die ik voor deze bolide in gedachten heb is 1850 euro. Nee, dat is geen koopje, maar vind nog maar een dealeronderhouden GT in deze kleur. Echt iets voor de liefhebber! Niet voor export.
Laatst bijgewerkt door Martijn op 12 aug 2017, 06:20, in totaal 1 keer bewerkt.
Door te relativeren leef je misschien niet langer maar wel prettiger.
Avatar gebruiker
Martijn
 
Berichten: 2179
Geregistreerd: 28 apr 2004, 13:46
Woonplaats: Hilversum

Re: Te koop 406 GT 2.2-16v berline 2003

Berichtdoor Martijn » 31 jul 2017, 20:39

Schopje, gaat nu definitief weg. Prijs aangepast om snel te verkopen. Weg = pech!
Door te relativeren leef je misschien niet langer maar wel prettiger.
Avatar gebruiker
Martijn
 
Berichten: 2179
Geregistreerd: 28 apr 2004, 13:46
Woonplaats: Hilversum


Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten