Dringend garage/staanplaats gezocht voor 205!

Voor onderwerpen die niet in een van de specifieke rubrieken hieronder horen.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Dringend garage/staanplaats gezocht voor 205!

Berichtdoor layla » 02 aug 2016, 15:41

Hallo mede peugeot-liefhebbers!
Het is lang geleden dat ik hier nog geweest ben en zit met een groot probleem...

We (mijn ouders) hadden 2 Peugeot's en een Talbot. Mijn vader heeft enkele jaren geleden de Talbot verkocht, hij heeft mij wijsgemaakt dat het een liefhebber was die hem ging opknappen. Vond het al raar omdat het een indiër was maar allé, heb de papieren uiteindelijk toch maar afgegeven omdat ik niet veel andere keuze had. Een paar maanden later wist mijn vader me te vertellen dat hij gesloopt was... :( Zijn 309 heeft hij verkocht en werd naar Afrika verscheept. Maar nu het ergste: hij wil de 205 uit de garage. Ik heb hem tot hiertoe kunnen overtuigen dat hij toch nog mocht blijven staan, ik had beloofd een garage te huren maar toen ben ik mijn job verloren en nu wil hij hem echt buiten (zodat hij zijn rommel daar kan zetten). Hij heeft zogezegd weer een liefhebber gevonden... de man werkt of werkte zogezegd bij Peugeot. Een beetje later was het zogezegd voor zijn zoon en daarna voor zijn dochter. Ik vertrouw dat zaakje dus niet... de 205 is mijn favoriet, ik ken hem al heel mijn leven en ben er zodanig aan gehecht. Het is zo'n prachtauto! Ik zou het mezelf nooit kunnen vergeven moest ik hem aan die mens moeten verkopen en achteraf moeten horen dat hij op de sloop beland is. :cry:

Daarom, in een laatste wanhopige poging hem te redden probeer ik een garage /staanplaats of een plaats in een schuur of zelfs op een koer te vinden. gratis of heel goedkoop. Ik hoop dat iemand me wil/kan helpen?

Als het niet lukt om een plaatsje te vinden wil ik zelfs overwegen hem te verkopen maar echt enkel en alleen aan een ECHTE (!!!) liefhebber die er zorg voor wil dragen (hem origineel houd en zo) en hem NOOIT op de sloop laat eindigen!!!
Laatst bijgewerkt door layla op 03 aug 2016, 17:49, in totaal 1 keer bewerkt.
- Peugeot 205 Automatic ('86) - mijn favoriet: probeer ik wanhopig te redden
- Peugeot 309 SRD ('90) - naar Afrika
- Talbot Horizon Sherlock ('85) - gesloopt
Avatar gebruiker
layla
 
Berichten: 294
Geregistreerd: 03 nov 2007, 19:32
Woonplaats: Antwerpen

Re: Help aub! (205 heeft redding nodig)

Berichtdoor Steven » 03 aug 2016, 08:46

hey Layla, kun je me wat meer info sturen over de 205, aantal deuren, staat, kilometers, keuring, foto's, prijs?
merci hoor
steven
205 CT - 205 automatic - 405 SRi automatic
Isuzu D-max - Fiat 500 Sport - Zighuli 2101 - Lada Niva
Avatar gebruiker
Steven
 
Berichten: 1481
Geregistreerd: 25 jun 2004, 13:03
Woonplaats: Sint-Lievens-Houtem (Belgie)

Dringend garage/staanplaats gezocht voor 205!

Berichtdoor Bart_simons » 09 aug 2016, 19:32

Heb je al wat kunnen regelen?
Bart_simons
 
Berichten: 15
Geregistreerd: 25 dec 2015, 14:20

Re: Dringend garage/staanplaats gezocht voor 205!

Berichtdoor Hrrck404 » 16 dec 2016, 13:17

Hallo Layla,

Las net het stalling bericht over de 205, is dit probleem al opgelost? Zo niet bel mij anders even op nummer 06-30895291


Grt Herrick van der Linde.
Hrrck404
 
Berichten: 91
Geregistreerd: 04 dec 2016, 12:58


Keer terug naar Peugeot algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten