VOOR DE DAMES ONDER ONS: (mannen mogen ook reageren!)

Voor onderwerpen die niet in een van de specifieke rubrieken hieronder horen.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

VOOR DE DAMES ONDER ONS: (mannen mogen ook reageren!)

Berichtdoor mbloe » 08 sep 2015, 23:40

Ik ben een dame van 43 en wil graag de nieuwe 108. De keus tussen French Blue of zilvergrijs blijft een lastige.....
(kan ik hier ook foto's bijvoegen?)

Ik rij nu een fantastische bijna 20 jaar een rode 106 kid, ben nu wel op rood uit gekeken, en ook vertoont hij langzamerhand wat mankementjes na al die jaren SUPERTROUWE dienst!!
Hoe zal dat met blauw zijn? Zal dat vervelen, zo fel blauw?
De meeste mensen in mijn omgeving vinden hem wel mooi, een enkeling te opvallend en 1 iemand gaf aan dat deze moeilijker verkoopbaar zou zijn (dan is wrappen toch de uitkomst?).

Punt 2: Neem ik wel of geen twin toppie? Wie heeft de twin top? Gebruik je het vaak? Open dak en airco vinden veel mensen tegenstrijdig, maar de airco kun je 's winters ook gebruiken met ramen ontvochtigen toch?
(ik heb nu al die luxe nog niet, weet het van horen zeggen.) Pffff ik vind het lastig!!!!

Wie kan mij van de juiste keuzes overtuigen????? THX!
Avatar gebruiker
mbloe
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 08 sep 2015, 23:29

Re: VOOR DE DAMES ONDER ONS: (mannen mogen ook reageren!)

Berichtdoor Steven- » 09 sep 2015, 00:52

Welkom hier! Er zijn hier niet zoveel dames vertegenwoordigd, dus het laatste gedeelte van je topic-onderwerp zal denk ik voornamelijk van toepassing zijn. :wink: Leuk dat je een nieuwe 108 wilt aanschaffen. Uiteraard kun je foto's toevoegen, dit werkt als volgt:

Sla een foto op je PC op. Verklein deze foto tot max. ca. 900 pixels. Hierna kun je de foto uploaden bij een publieke plaatjeshoster, zoals Imgur of Mijnalbum. Nadat je ze daar hebt neergezet ga je naar een specifieke foto, klik je met de rechter muisknop op de foto en kopieer je de afbeeldings-URL. Plak die link hier op het forum tussen [img]x[/img]. Voor elke foto apart uitvoeren. Voor nu heb ik je even geholpen:

Afbeelding

Moeilijker verkoopbaar in de toekomst zou ik me niet zo'n zorgen om maken, indien je voor blauw kiest. Misschien dat het iets scheelt in restwaarde, maar dat kan ik zelf ook niet beoordelen. Ik denk dat het wel los zal lopen, hij wordt niet roze ofzo. Er zijn wel wat zaken die belangrijker zijn voor het bepalen van een inruil- of verkoopprijs. Ik zou nu voornamelijk kiezen wat je zelf leuk vindt. Als je geïnteresseerd bent naar mijn bescheiden mening: ik zou gaan voor het blauw. Heerlijk verfrissend! Een energieke kleur die past bij een energiek en jeugdig ogend wagentje. Het hedendaagse Nederlandse wagenpark is qua kleur al zo grauw en grijs.. :wink:

Open dak en airco is een prima combinatie. Denk bijvoorbeeld maar eens aan een file in de zomer waarin het bloedheet is. Dan ga je het met een open dakje niet bepaald koeler krijgen. En voor het ontwasemen van de voorruit kan het inderdaad ook helpen. Zelf vind ik met een open dakje rijden heerlijk. Met mijn 205 cabriolet vind ik het heerlijk om open te rijden, maar auto's met een schuifdakje vind ik ook helemaal top. In de zomer gebruik ik het oprecht vaak (rij nog weleens in wat auto's met een schuifdak). Ik heb geen idee hoeveel zo'n dakje extra kost en wat de gebruikerservaringen zijn. Misschien kan Dennie (lid op het forum) je nog e.e.a. aan productinformatie geven? Volgens mij is hij werkzaam binnen het sales-team van een Peugeot-dealer.
Laatst bijgewerkt door Steven- op 09 sep 2015, 09:39, in totaal 1 keer bewerkt.
Mvg, Steven.

205 CJ 1.1i 1991 ''Sneeuwwitje''
205 XR 1.1i 1991 ''Doornroosje''

Peugeot 205; als een leeuw.. zo sterk!
Avatar gebruiker
Steven-
 
Berichten: 3009
Geregistreerd: 06 mei 2013, 16:13
Woonplaats: Gouda

Re: VOOR DE DAMES ONDER ONS: (mannen mogen ook reageren!)

Berichtdoor blauweaaf » 09 sep 2015, 09:39

Helemaal mee eens: een blauwe met open dakje.

groetjes, blauweaaf
Peugeot 305 II GT Break 1985
Peugeot 205 II 1.1 1989
Mercedes W124 250TD 1987
blauweaaf
 
Berichten: 100
Geregistreerd: 11 nov 2014, 20:33
Woonplaats: Tussen Arnhem en Wageningen

Re: VOOR DE DAMES ONDER ONS: (mannen mogen ook reageren!)

Berichtdoor MarcoPeus » 09 sep 2015, 13:44

Welkom hier, vooral als dame. Daar hebben we er te weinig van als liefhebber.

Ik zou me niet druk maken om de kleur van je 108. Het zijn autotjes die zich uitstekend lenen om in een kekke kleur te rijden. Zou je nu een S-Klasse kopen dan zou ik dat wat ingetogener houden met oog op de verkoopwaarde maar die kleine vlotte city cruisers staat een flitsende kleur leuk.
Ik zou wel een airco nemen overigens. DAT vergroot de verkoopwaarde weer wel uiteraard. Een schuifdak is lekker in het voor/najaar maar een airco zou ik zien als must.
Succes met kiezen.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: VOOR DE DAMES ONDER ONS: (mannen mogen ook reageren!)

Berichtdoor SV605 » 09 sep 2015, 21:55

Zou helemaal mijn keuze zijn:

Lekker blauw - airco - open dak :D

Onze 107 heeft een lekker blauw kleurtje ( Bleu Linarite ) , en ik heb 3 jaar mogen rijden in een 407 in de knallende kleur Bleu ALCYON, dat was echt een plaatje, en de mensen vonden hem super of helemaal niks :mrgreen:

Grijze (VAG) muizen zijn er al veel te veel in het verkeer, laat ons de foto's maar zien van die blauwe twintop met airco :wink:

We zijn benieuwd !

groet

Steven
In een 605 hoef je niet hard te rijden om alles achter je te laten...

Peugeot 607 3.0 2002
Peugeot 607 Ref 2006
Peugeot 605 SRi 1990
Peugeot 107 XS 2007
Avatar gebruiker
SV605
 
Berichten: 582
Geregistreerd: 16 sep 2006, 22:07
Woonplaats: Winterswijk

Re: VOOR DE DAMES ONDER ONS: (mannen mogen ook reageren!)

Berichtdoor mbloe » 09 sep 2015, 23:17

Hoi Allemaal!

Wat zijn jullie geweldig zeg! Leuk om jullie reacties te lezen!!!!
En bedankt voor de foto uitleg!

Ik ben het met jullie eens: een kleintje mag een leuke kleur hebben!!!
Dat is ook mijn standpunt. En aangezien ik ook heel lang tegen rood aan kijk zal dit toch ook wel goed komen??

Steven, alvast bedankt voor het plaatsen van de French Blue en zilvergrijze 108, weet de officiële grijze naam niet.....

Ik hoop dat Dennie ook even wil reageren?

Ik wil idd kiezen voor de meest uitgebreide optie, met alles erop en eraan.
Open dakje kost € 500 extra meen ik.

Ik heb inmiddels een 2din systeem gevonden die ik als radio wil (moet er nog uit 5 kiezen hoor!)
Het originele scherm heeft dus alleen de achteruitrijcamera, mijn telefoon kan niet connecten en heeft geen navigatie :-(

Uh... Nog een lastige: Kiezen jullie de getinte ramen????
Ikke denk ik niet.....

Afbeelding
Afbeelding

(gelukt met de foto's, thx!!)
Avatar gebruiker
mbloe
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 08 sep 2015, 23:29

Re: VOOR DE DAMES ONDER ONS: (mannen mogen ook reageren!)

Berichtdoor p205cabrio » 09 sep 2015, 23:36

het grote voordeel van de originele radio is dat ELKE dief weet dat stelen zinloos is. Als je een losse radio koopt weet de dief het pas als hij bij de heler staat.

van mij zijn in het verlden veel radios gestolen, zelfs zonder frontje. Sinds ik systeemradios heb is er niets meer verdwenen.
p205cabrio
 
Berichten: 96
Geregistreerd: 03 feb 2013, 14:21

Re: VOOR DE DAMES ONDER ONS: (mannen mogen ook reageren!)

Berichtdoor MarcoPeus » 10 sep 2015, 08:57

Getinte ramen geven net dat beetje privacy en een hoge luxe gevoel dan blank glas. Ik zou t pakken.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: VOOR DE DAMES ONDER ONS: (mannen mogen ook reageren!)

Berichtdoor Steven- » 10 sep 2015, 10:31

Sluit ik me bij aan! :wink:
Mvg, Steven.

205 CJ 1.1i 1991 ''Sneeuwwitje''
205 XR 1.1i 1991 ''Doornroosje''

Peugeot 205; als een leeuw.. zo sterk!
Avatar gebruiker
Steven-
 
Berichten: 3009
Geregistreerd: 06 mei 2013, 16:13
Woonplaats: Gouda

Re: VOOR DE DAMES ONDER ONS: (mannen mogen ook reageren!)

Berichtdoor Leeuwtje » 10 sep 2015, 10:36

Ten tijde van de grijs kentekenhoos waren dichte of donkere ruiten verplicht en probeerde iedereen dat te omzeilen en nu plakt iedereen ze dicht hoe tijden kunnen veranderen. Persoonlijk vind ik donkere zijruiten om die reden ook geen gezicht en ik heb de optie dan ook niet aangevinkt bij mijn nieuwe leaser.
205 CJ & Generation
Leeuwtje
 
Berichten: 1060
Geregistreerd: 05 okt 2006, 22:44
Woonplaats: Gelderland

Re: VOOR DE DAMES ONDER ONS: (mannen mogen ook reageren!)

Berichtdoor 404noir » 10 sep 2015, 11:42

mooie kleur dat blauw.
Vroeger in de begintijd van het formule-racen werd er met landenkleuren geracet. Ieder land had z'n eigen racekleur.
en raad eens welke kleur Frankrijk had? blauw! Kijk maar naar de race Bugatti's type 35. Later zijn ook alle Renault Alpine's in dat blauw geleverd. Race Matra's reden in dat blauw, Ligier racewagens reden in dat blauw. Zelfs de Vaillant racewagens in de Michel Vaillant stripboeken waren blauw. En zelfs het Franse Nationale voetbal elftal noemt zich 'Les Bleu's' en ze dragen meestal blauwe shirtjes.
En niet te vergeten de blauwe Peugeot 404 Diesel record racewagen!

Conclusie: de kleur blauw op een franse sportieve auto is een 100% klassieke keuze. Doen!
404noir
 
Berichten: 602
Geregistreerd: 22 mei 2014, 15:30

Re: VOOR DE DAMES ONDER ONS: (mannen mogen ook reageren!)

Berichtdoor mbloe » 10 sep 2015, 22:50

Dank allemaal voor jullie reacties!

Dat verhaal van die modegril met donkere ramen is idd helemaal waar!!

Hier de radiosystemen die er in passen, ik hoop dat ik de links mag plaatsen?

https://www.navaudio.nl/2-din-autoradio ... gatie-4982
en
https://www.navaudio.nl/2-din-autoradio ... steem-4152
zijn dezelfde radio’s, alleen is de onderste met android software. (Android raad ik persoonlijk af!)

https://www.navaudio.nl/2-din-autoradio ... n-tmc-5312
Deze unit is een paar tientjes duurder, echter krijgt u hier wel meer radio voor.
Hier zit bijvoorbeeld een Parrot Carkit in, TMC, Snelste software, 1 GHZ processor en het gevoeligste touchscreen.

https://www.navaudio.nl/2-din-autoradio ... tooth-1527
deze unit is de meest verkochte, dit omdat hij veel opties aanbied + de goedkoopste is die kan werken in combinatie met het paneel.

https://www.navaudio.nl/universele-2-di ... gatie-6039
dit is een upgrade van de unit hierboven, heeft eigenlijk dezelfde specificaties, alleen een snellere processor + een HD scherm. Gaat u in deze prijsklasse zitten, adviseer ik u eigenlijk de derde keuze hierboven.

Het paneel is niet uit voorraad leverbaar, dit moet ik speciaal bestellen op bestelling + betaling van klanten.
Levertijd is meestal 2 werkdagen.

Steven sluit zich ergens bij aan, maar gaat dat om de blauwe kleur, de getinte ramen of het mogelijk stelen van radioapparatuur?

En... Het stukje van 404noir vind ik ook erg leuk!! thx!

Ik hoop dat jullie dit nog even blijven volgen, behalve de nuttige info vind ik het ook gezellig!!!!!
Mijn 106 is overigens ook een wonderauto hoor. Mijn toenmalige droomauto was de driedeurs Corsa Swing...
Mijn broer had die een in de garage staan, maar ja je moet nooit bij familie kopen toch?
De Corsa had 1 nadeel: in 3 jaar tijd 140.000 op de teller.... De 106 kid stond er ook, 3,5 jaar oud, 15.500 op de teller....
Eerlijk is eerlijk, niet de eerste keus maar wel degelijk de beste keus!
Ik had mezelf toen al voorgenomen voor elk jaar dat ik er in rijd, een flesje bier te kopen, nou, inmiddels is de krat Erdinger helemaal vol!! :lol: :lol:
Avatar gebruiker
mbloe
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 08 sep 2015, 23:29

Re: VOOR DE DAMES ONDER ONS: (mannen mogen ook reageren!)

Berichtdoor MarcoPeus » 10 sep 2015, 22:53

Een nobel streven om bier te kopen voor elk jaar dat je rijdt. :mrgreen: Als je t maar niet opdrinkt alvorens te gaan rijden.
Groot voordeel van de 106 t.o.v. de Corsa overigens, die wordt niet zo snel gejat als de Corsa. Je keuze was de juiste (maar dat wist je al)
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: VOOR DE DAMES ONDER ONS: (mannen mogen ook reageren!)

Berichtdoor maan » 10 sep 2015, 23:03

Ik heb zelf geen mening over Navaudio. Maar google eens op het bedrijf...
205 1.1 Junior (1986, verkocht), 205 CJ 1.4i (1989), 307 SW 2.0 Premium (2005), 306 1.4 STX (1998, verkocht), e-208 (2020)
Als kind al in een beige 403 sedan
Avatar gebruiker
maan
 
Berichten: 662
Geregistreerd: 12 maart 2010, 13:07
Woonplaats: Leersum

Re: VOOR DE DAMES ONDER ONS: (mannen mogen ook reageren!)

Berichtdoor mbloe » 10 sep 2015, 23:08

Haha MarcoPeus, ja leuk he dat bier, gelukkig ben ik geen bierdrinker! :-)
En idd, ik had de goede keus gemaakt!

Ook ga ik even googlen op navaudio....
Avatar gebruiker
mbloe
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 08 sep 2015, 23:29

Re: VOOR DE DAMES ONDER ONS: (mannen mogen ook reageren!)

Berichtdoor Steven- » 10 sep 2015, 23:30

Haha, leuke traditie van dat bier! :-)
mbloe schreef:Steven sluit zich ergens bij aan, maar gaat dat om de blauwe kleur, de getinte ramen of het mogelijk stelen van radioapparatuur?

Ging om het getinte glas! Mijn mening over de kleur wist je al en over het stelen van radioapparatuur heb ik niet echt een mening. Volgens mij valt dat de laatste jaren enorm mee, al kan ik dat niet onderbouwen met cijfers.

Ik zou inderdaad vooral even googelen naar de ervaringen van gebruikers met die radio/navigatiesystemen. Hoe snel is het, laat het zich makkelijk bedienen, wat als je je kaarten wilt laten voorzien van een update, etc.

En ik blijf zeker even hangen in dit topic, ben zeer benieuwd wat je uiteindelijk gaat bestellen! :-)
Mvg, Steven.

205 CJ 1.1i 1991 ''Sneeuwwitje''
205 XR 1.1i 1991 ''Doornroosje''

Peugeot 205; als een leeuw.. zo sterk!
Avatar gebruiker
Steven-
 
Berichten: 3009
Geregistreerd: 06 mei 2013, 16:13
Woonplaats: Gouda

Re: VOOR DE DAMES ONDER ONS: (mannen mogen ook reageren!)

Berichtdoor mbloe » 17 sep 2015, 10:25

Andere leverancier gevonden door mijn garage:
http://caraudioexpert.nl/dubbeldin-navigatie/
Biedt 2 (andere?) systemen aan...
Avatar gebruiker
mbloe
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 08 sep 2015, 23:29

Re: VOOR DE DAMES ONDER ONS: (mannen mogen ook reageren!)

Berichtdoor Steven- » 18 sep 2015, 09:58

Ik heb er zelf erg weinig kaas van gegeten, ik heb inmiddels in Nederland geen navigatie meer nodig. Alleen als ik naar een specifiek adres moet rijden in onbekend gebied gebruik ik het, maar dan alleen in moderne auto's. In mijn 205'en ga ik er niet aan beginnen. Ik ken zodoende het hele hoofdwegennet wel uit mijn hoofd en een groot deel van de provinciale verkeersaders ook. Maar goed, topografie is dan ook een hobby van me. :-)

Wat zegt jouw dealer zelf van de systemen? Waarom zou dit systeem beter werken dan het eerder aangehaalde systeem met vele varianten?
Mvg, Steven.

205 CJ 1.1i 1991 ''Sneeuwwitje''
205 XR 1.1i 1991 ''Doornroosje''

Peugeot 205; als een leeuw.. zo sterk!
Avatar gebruiker
Steven-
 
Berichten: 3009
Geregistreerd: 06 mei 2013, 16:13
Woonplaats: Gouda

Re: VOOR DE DAMES ONDER ONS: (mannen mogen ook reageren!)

Berichtdoor mbloe » 26 sep 2015, 00:22

Wow!
Goeie dag geweest vandaag:

Had van de week in de garage gevraagd of ik bij een klant (ken hem niet maar weet waar hij ongeveer woont) Zou mogen kijken naar het open dakje.
Heeft de garage voor me geregeld, koud kunstje want de man had een afspraak staan.
Word ik vanmiddag om 13.00 uur gebeld, met de mededeling dat de 108 klaar staat voor een proefrit....
(de 108 die hier voor bedoeld was, en van de garage was is kort geleden verkocht dus zelf hebben ze er geen meer)
Ik erheen, en zei dat ik alleen dakje wilde kijken, rijden had ik al een x gedaan.
Maar de eigenaar van de auto stond er op dat ik zou gaan rijden en het dakje zou ervaren, lief hè!!
Heb ongeveer 30 km gereden, en had een grote doos Merci gekocht voor hem. Ook netjes gevraagd of ik hem benzine verschuldigd was.
Nee hoor zei hij, ik heb een proefrit gemaakt in een 3008 (mogelijk ter vervanging van zijn 807) en voor wat hoort wat, zei hij!!

De ervaring is geworden dat het open dak echt wel heel erg leuk is!!!!!!!
Het was de perfecte auto voor een ritje daar hij getinte ramen zij-achter en achter had.
Dit bevalt mij dus niet echt hè.....
Wat kijkt dat akelig donker door de binnenspiegel.....
Ik twijfelde elke x of de spiegel wel goed stond.....

En ook al staat het prachtig bij een French Blue 108'tje met een zwart open dak, nee..... donkere ramen is niet mijn ding.....

Weer een goede ervaring rijker!!!!

Welterusten!
Avatar gebruiker
mbloe
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 08 sep 2015, 23:29

Re: VOOR DE DAMES ONDER ONS: (mannen mogen ook reageren!)

Berichtdoor joospeugeot » 26 sep 2015, 01:59

leuk verhaal 8)
zo te lezen een echte peugeot liefhebber.

aan die donkere ruiten wen je denk ik wel aan hoor, is vreemd in den beginnen.
vermoedelijk kan Peugeot een zeer besmettelijk virus zijn, als je het eenmaal bevat hebt zie er dan nog maar eens vanaf te komen
Avatar gebruiker
joospeugeot
 
Berichten: 7190
Geregistreerd: 21 maart 2010, 04:09
Woonplaats: tegen de heuvels aan van limburg

Re: VOOR DE DAMES ONDER ONS: (mannen mogen ook reageren!)

Berichtdoor Steven- » 26 sep 2015, 20:12

Dat denk ik ook wel! Leuk verhaal. :-)
Mvg, Steven.

205 CJ 1.1i 1991 ''Sneeuwwitje''
205 XR 1.1i 1991 ''Doornroosje''

Peugeot 205; als een leeuw.. zo sterk!
Avatar gebruiker
Steven-
 
Berichten: 3009
Geregistreerd: 06 mei 2013, 16:13
Woonplaats: Gouda

Re: VOOR DE DAMES ONDER ONS: (mannen mogen ook reageren!)

Berichtdoor mbloe » 15 okt 2015, 20:14

Even stil geweest... Veel auto gereden, teller staat op 113700.. :-)
Koffer gepakt en morgen op vakantie!!!!!
Veel nagedacht, open dakje komt er, nog even getwijfeld om dan leren bekleding te doen maar nee toch niet.
Verder voel ik me gelukkig:
Hier op het dorp woont iemand met een terminaal zieke man (foutje tijdens operatie), naast de zorg voor haar man ruilt ze artikelen voor etenswaren en maakt daarvan elke week minimaal 5 voedselpakketten voor de minder bedeelden. Na overleg met haar en de garage de volgende leuke mededeling: Ze heeft iemand voor de auto, en de garage werkt 1000 (!) % mee: auto krijgt een nieuwe APK, wordt helemaal nagekeken, en dat allemaal GRATIS voor het goede doel!
Ik wordt door mijn garage helemaal vrijgesteld van evt problemen die zullen gaan komen.
Is dit geen warme douche waard???????

En ik?
Mss toch wel donkere ramen, ze staan zo gaaf bij FB, zwart dakje en zwart/chromen velgen!!!
Ik denk dat ik na de vakantie ga bestellen, ik wil hem op naam hebben op 29-2-2016 :-)
Nog even dromen..... #helemaalgelukkigmetmijngarage!!!!!!!!
Avatar gebruiker
mbloe
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 08 sep 2015, 23:29

Re: VOOR DE DAMES ONDER ONS: (mannen mogen ook reageren!)

Berichtdoor Steven- » 16 okt 2015, 11:54

Goed om te horen en op zo'n garage kun je inderdaad trots zijn. Schitterend initiatief!
mbloe schreef:Mss toch wel donkere ramen, ze staan zo gaaf bij FB, zwart dakje en zwart/chromen velgen!!!

Ik zou het doen, goede keuze! 8)

Geniet van je vakantie! We blijven uiteraard graag op de hoogte van de vorderingen en je uiteindelijke keuze. :wink:
Mvg, Steven.

205 CJ 1.1i 1991 ''Sneeuwwitje''
205 XR 1.1i 1991 ''Doornroosje''

Peugeot 205; als een leeuw.. zo sterk!
Avatar gebruiker
Steven-
 
Berichten: 3009
Geregistreerd: 06 mei 2013, 16:13
Woonplaats: Gouda

Re: VOOR DE DAMES ONDER ONS: (mannen mogen ook reageren!)

Berichtdoor mbloe » 20 okt 2015, 12:32

Steven- schreef:Goed om te horen en op zo'n garage kun je inderdaad trots zijn. Schitterend initiatief!
mbloe schreef:Mss toch wel donkere ramen, ze staan zo gaaf bij FB, zwart dakje en zwart/chromen velgen!!!

Ik zou het doen, goede keuze! 8)

Geniet van je vakantie! We blijven uiteraard graag op de hoogte van de vorderingen en je uiteindelijke keuze. :wink:



Thx Steven.
Ik heb echt een topgarage!!!
Wij genieten nog 3,5 week van onze trip naar Adelaide, via Blue Mountains, Jervis Bay, Lake Entrance, Phillip Island, Melbourne, GOC, Grampians en Kangaroo Island....

Tot later!
Avatar gebruiker
mbloe
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 08 sep 2015, 23:29

Re: VOOR DE DAMES ONDER ONS: (mannen mogen ook reageren!)

Berichtdoor mbloe » 27 dec 2015, 14:53

Heey,

Geen idee of iemand mijn topic nog volgt....
De vakantie is inmiddels voorbij en de drukke tijd voor kerst ook :-)

EINDELIJK tijd om jullie te vertellen dat mijn 108:
Allure Top! French Blue gaat worden, google hem maar das makkelijker dan een plaatje :-)

Over 2 maandjes verwacht ik hem!!!!

Fijne jaarwisselling!!
Avatar gebruiker
mbloe
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 08 sep 2015, 23:29

Volgende

Keer terug naar Peugeot algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 48 gasten