Update:
De ingekorte tussenas zit eronder en de zf 22hp 4 automaatbak zit onder de 604 en ik heb de P en N stand schakelaar aangesloten samen met de achteruit rij lichten.
Tevens de schakelstang aangepast voor 4 versnellingen ivp 3.
En de kilometer kabel is aangesloten.
Voor degene die denkt ik ga ook een 4bak automaat monteren, dat is bijna onmogelijk op een 2.7 odfire motor omdat het vliegwiel anders is en de krukas is ook anders, dat krijg je nooit voor elkaar.
Daar ben ik wel uit gezien de grote verschillen. Wellicht dat een 604 gti motor misschien wel de juiste krukas heeft omdat daar al standaard een zf 3hp22 automaat onder zit.
Maar de ti uitvoeringen no way.
Maar het gaat goed alles en past, het is altijd mogelijk om een reken foutje te maken of dat er gewoon iets toch niet past.
Maar tot nu toe past alles als een zijden handschoen.
Ik kom ook goed op de motor steunen uit gelukkig