604 ti weer terug na 7.5 jaar.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Re: de 604 van risky

Berichtdoor Brownie » 19 aug 2011, 22:39

risky schreef:En ook onderweg geen oldtimer tegengekomen op een renault 4 na.
je zal toch verwachten dat je in frankrijk juist wel wat tegen zal komen...


Nee, juist niet, Nederland is oldtimerland nummer 1. Het feit dat er regelmatig perfect mooie oldtimers uit Frankrijk komen is omdat ze juist nooit op de weg te zien zijn, maar altijd in de schuur staan. Je hebt immers toch geen vaste lasten in Frankrijk. WB bestaat niet en verzekering kan je indien gewenst gewoon stoppen.

En een R4 in Frankrijk is gewoon een oude auto, die zijn tot ruim in de jaren negentig geleverd.
403 Break Diesel 1960
104 GL6 Benetton 1978
504 D Pick up 1981
604 DTurbo 1979
505 V6 BVA 3X
505 GTI Familiale RHD 1987
505 GR Familiale 1990
505 SW8 BVA 1991
205 Accent 1991
306 Cabriolet BVA 2.0 2X
206 XS 1.6 SW BVA 2005
Avatar gebruiker
Brownie
Moderator
 
Berichten: 3544
Geregistreerd: 25 aug 2005, 11:08
Woonplaats: Nederweert

Re: de 604 van risky

Berichtdoor risky » 19 aug 2011, 23:15

ah dat verklaart het..
Weer wat wijzer geworden.
mvg
Daf 66 groen 1.4 rijdend ralley project 1974
Volvo 66 rood 1.1 origineel 1977
Opel Ascona B 1.9S 1977
Peugeot 604 ti automaat 1978
Peugeot J9 1985 2.5 diesel verlengd 5,8 meter
Avatar gebruiker
risky
Forumbeheer
 
Berichten: 3037
Geregistreerd: 12 jul 2006, 19:15
Woonplaats: westfriesland

Re: de 604 van risky

Berichtdoor joospeugeot » 20 aug 2011, 00:26

risky schreef:ik ga van deze lijst uit http://www.drtheo.nl/CX/TRX-history.htm
ik kan het ook op het internet nergens terug vinden dat er minder in moet of mag
kom overal op 2.5 uit dat lijk mij ook niet vreemd met een gewicht van 1500 kg.
maar als peugeot dat voorschrijft wie ben ik om dat tegen te spreken :wink:
Joos heb jij een foto van de trx velgen die jij te koop hebt?
anders ff een pm voor de prijs en zo
mvg


pb verstuurd.

voor de bandenspanning zou iemand eens moeten kijken in t instruktie boekje van de 604, volgens mij wel na 1979, want toen waren de trx-en als optie en later zelf standaard op sommige modellen. ik weet niet of mijn instruktieboekje dit al staat. moet ik t boekje gaan zoeken....
oh ja. op de modellen waar de trx-en standaard opzaten staat een sticker in de deur met de juiste bandenspanning, kijk wel ook ff naar de bandenmaat die erbij staat of dat een trx is. in mijn 1983-er turbodiesel stond een sticker met deze info.

@jan: voor de trx-en was de juiste bandenspanning erg belangrijk. zover als ik begrepen had kon de trx naast de hiel lopen, vandaar de lage spanning. bandenspanning te hoog en deze karaktereigenschappen zijn weg.

ik kan me van vroeger eens een filmpje herinneren waar ze lieten zien hoe belangrijk de bandenspanning was voor de trx. ze lieten de auto zonder bestuurder de berg afrollen. auto rolde zo berg naar onderen, ook in de bochten. bandenspanning te hoog en auto lag in ravijn ! jammer genoeg kan ik t niet meer vinden. t moet wel nog ergens op een van de hele grote dikke VCR banden staan die bij mijn ouders liggen. maar dan moet je eerst een werkende vcr recorder/speler hebben
vermoedelijk kan Peugeot een zeer besmettelijk virus zijn, als je het eenmaal bevat hebt zie er dan nog maar eens vanaf te komen
Avatar gebruiker
joospeugeot
 
Berichten: 7190
Geregistreerd: 21 maart 2010, 04:09
Woonplaats: tegen de heuvels aan van limburg

Re: de 604 van risky

Berichtdoor jan-03 » 20 aug 2011, 08:12

@ Joospeugeot
Dat van die aflopende hiel wil je niet, dus fabrieksspanning aanhouden maar of je dat nu moet willen op deze bandjes rijden zul je toch ook wel willen weten of het BSverbruik hoger is dan bij banden die een hogere spanning aankunnen.
Die filmpjes graag a.u.b wel even opsnorren hoor en overzetten zodat wij er ook effe van kunnen genieten Joos :roll: :D
Zijn dit dan banden die misschien voor een bepaald doel zijn ontworpen? Als ze bijvoorbeeld geen hoge spanning aankunnen zijn ze dan niet geschikter voor kleinere auto's bijvoorbeeld!!! Hoe doe je het dan als de auto afgeladen is met de hele familie Risky bijvoorbeeld en die heeft al z,n koffers met oude
bakkeliet muziekplaten en kratten met wandtegels en ook nog een nieuwe versnellingsbak voor het magazijn in de koffer en nog 2 knappe lifsters op de achterbank??? En je mag niet harder pompen dan 2.5 bar max... Ik heb de bandjes van de 304 volgens mij al op 3 bar staan.. :roll:
O ja en onze Risky mag ook graag richting 150km p/u + gaan rijden hoe komt het dan met deze bandjes?

gr Jan
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: de 604 van risky

Berichtdoor risky » 20 aug 2011, 20:25

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Daf 66 groen 1.4 rijdend ralley project 1974
Volvo 66 rood 1.1 origineel 1977
Opel Ascona B 1.9S 1977
Peugeot 604 ti automaat 1978
Peugeot J9 1985 2.5 diesel verlengd 5,8 meter
Avatar gebruiker
risky
Forumbeheer
 
Berichten: 3037
Geregistreerd: 12 jul 2006, 19:15
Woonplaats: westfriesland

Re: de 604 van risky

Berichtdoor jan-03 » 20 aug 2011, 23:53

Mooie Foto's Dirk 8)
gr Jan
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: de 604 van risky

Berichtdoor risky » 21 aug 2011, 23:16

ja lekker aan het rommelen geweest
een paar nieuwe stukjes in gezet hier en daar wat gespoten
is allemaal netjes naar mijn zin geworden vooral het linkerachter scherm :D
en zie het reseltaat :!:
mvg
Daf 66 groen 1.4 rijdend ralley project 1974
Volvo 66 rood 1.1 origineel 1977
Opel Ascona B 1.9S 1977
Peugeot 604 ti automaat 1978
Peugeot J9 1985 2.5 diesel verlengd 5,8 meter
Avatar gebruiker
risky
Forumbeheer
 
Berichten: 3037
Geregistreerd: 12 jul 2006, 19:15
Woonplaats: westfriesland

Re: de 604 van risky

Berichtdoor Harrie » 21 aug 2011, 23:33

M o o i ! Dirk !
ik herinner me wat oudere foto's van deze 604, ze staat er nu weer heel netjes bij !
en al die jaren vraag ik me af, hoe deze 604 door de APK komt met die donkerblauwe kentekenplaten....
voor zo'n kenteken moeten er toch écht gele GAIK -platen op!
grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Re: de 604 van risky

Berichtdoor Brownie » 22 aug 2011, 00:20

Ziet er goed uit! Mooi dat de 604 goed terechtgekomen is.

@ Harrie: gele platen in de kofferbak is meestal voldoende voor de APK. :wink:
403 Break Diesel 1960
104 GL6 Benetton 1978
504 D Pick up 1981
604 DTurbo 1979
505 V6 BVA 3X
505 GTI Familiale RHD 1987
505 GR Familiale 1990
505 SW8 BVA 1991
205 Accent 1991
306 Cabriolet BVA 2.0 2X
206 XS 1.6 SW BVA 2005
Avatar gebruiker
Brownie
Moderator
 
Berichten: 3544
Geregistreerd: 25 aug 2005, 11:08
Woonplaats: Nederweert

Re: de 604 van risky

Berichtdoor risky » 22 aug 2011, 08:38

Harrie schreef:M o o i ! Dirk !
ik herinner me wat oudere foto's van deze 604, ze staat er nu weer heel netjes bij !
en al die jaren vraag ik me af, hoe deze 604 door de APK komt met die donkerblauwe kentekenplaten....
voor zo'n kenteken moeten er toch écht gele GAIK -platen op!
grt, Harrie



Idd toen ik de auto kocht stond hij ook op gele platen.
Deze blauwe lagen in de kofferbak
ik weet dat het niet mag maar ik vind het wel wat hebben.
Ben erg tevreden over de 604 ti gisteren nog ff 300 km getoerd met de auto.
Kan er geen genoeg van krijgen :lol:
er zijn best nog wel puntjes van aanpak zoals onderkant voorschermen en de voorportieren.
Het blauw laat zich erg makkelijk bijwerken dus dat moet geen probleem zijn.
maar een pronkstuk zal het niet meer worden maar dat is denk ik ook niet te doen met dagelijks gebruik.
belangrijk is dat de auto roestvrij en netjes blijft.
mvg
Daf 66 groen 1.4 rijdend ralley project 1974
Volvo 66 rood 1.1 origineel 1977
Opel Ascona B 1.9S 1977
Peugeot 604 ti automaat 1978
Peugeot J9 1985 2.5 diesel verlengd 5,8 meter
Avatar gebruiker
risky
Forumbeheer
 
Berichten: 3037
Geregistreerd: 12 jul 2006, 19:15
Woonplaats: westfriesland

Re: de 604 van risky

Berichtdoor Bart-Peugeot » 22 aug 2011, 09:59

risky schreef:Idd toen ik de auto kocht stond hij ook op gele platen.
Deze blauwe lagen in de kofferbak
ik weet dat het niet mag maar ik vind het wel wat hebben.

Vóór de apk ff de gele erop en daarna de blauwe weer erop. ;-)

En dan lekker de rest van het jaar met blauwe rijden. :D

"Onze' politie heeft het veel drukker met belangrijke zaken, dus letten ze niet zo op de blauwe platen. Volgens mij is de 'pakkans' heel erg klein.
In bezit van een 308 en 504.
Avatar gebruiker
Bart-Peugeot
 
Berichten: 2216
Geregistreerd: 24 mei 2006, 09:31
Woonplaats: Rijnmond

Re: de 604 van risky

Berichtdoor jan-03 » 22 aug 2011, 14:31

theoretisch rijd je dan zonder kenteken rond toch waarschijnlijk!! :roll: Wat voor straf staat er theoretisch op?? Een weekje brommen!?? :roll:
Ha Ha, ik zie Dirk al achter die dikke staven camperen!! :shock: :? :D
Op water en brood 7 dagen brommen!! En zakkies plakken.. Wasknijpers maken...
Maar dat zal toch hoop ik niet? Ik vindt de blauwe ook heeeeeeeel mooi!!
Misschien dat ik dan langs mag komen om samen te sleutelen Dirk!! :mrgreen: Ha Ha kom ik aan de deur vragen of ik ook een weekje mag brommen maar dan de oldtimers en gereedschap wel mee!!??
Mooi dat je zo blij en tevreden bent met de recente aankoop Dirk!! Misschien omdat die goed is ingereden op de weg naar huis!! 8) :lol:
gr Jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: de 604 van risky

Berichtdoor risky » 22 aug 2011, 15:41

nee hoor ik heb de gele in de kofferbak liggen :mrgreen:
Ik denk dat het wel meevalt ze zien alleen dat het een oltimer is joh
tegenwoordig is het fietsen in elkaar zetten geloof ik :lol:
In het begin was hij erg lui maar na het ritje frankrijk is het beest flink los..
heb hem al een paar keer op top gehad
maar de 604 ti gaat hard genoeg om een paar maanden je rijbewijs kwijt te raken :roll:
een grote wens is om er nog eens een 4hp22 onder te krijgen..
mvg
Daf 66 groen 1.4 rijdend ralley project 1974
Volvo 66 rood 1.1 origineel 1977
Opel Ascona B 1.9S 1977
Peugeot 604 ti automaat 1978
Peugeot J9 1985 2.5 diesel verlengd 5,8 meter
Avatar gebruiker
risky
Forumbeheer
 
Berichten: 3037
Geregistreerd: 12 jul 2006, 19:15
Woonplaats: westfriesland

Re: de 604 van risky

Berichtdoor jan-03 » 22 aug 2011, 16:14

Je bent natuuuuuuuuuuuurlijk via onze Oosterburen naar huis gereden en toen effe de laatste vuiligheid uit de uitlaat geschroeid!!!!!!!!!!!
Dus waarschijnlijk worden de blauwe oogluikend :?: :roll: toegestaan?? :idea: :roll: :mrgreen: :D
Ik heb ze nu gepopd ( de gele ) ik ga vast nadenken hierover en heeeel misschien een snelwisselsysteem bedenken.. :lol:
gr jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: de 604 van risky

Berichtdoor risky » 22 aug 2011, 16:34

uit de achterdemper :mrgreen: :mrgreen:
moet zeggen brult nog wel met goede pijpen :shock:
Jan denk jij als ze achter je rijden dat ze dan denken goh zou hij van voor of na 78 zijn..
ik denk het echt niet
mocht ik echter bekeurd hiervoor worden dan laat ik het weten :lol: :lol:
P.s tegen bekeuringen helpt het niet ben met mijn vorige 504 ti met blauwe platen vaak geflitst op de A7
kreeg ze gewoon binnen :evil:
mvg
Daf 66 groen 1.4 rijdend ralley project 1974
Volvo 66 rood 1.1 origineel 1977
Opel Ascona B 1.9S 1977
Peugeot 604 ti automaat 1978
Peugeot J9 1985 2.5 diesel verlengd 5,8 meter
Avatar gebruiker
risky
Forumbeheer
 
Berichten: 3037
Geregistreerd: 12 jul 2006, 19:15
Woonplaats: westfriesland

Re: de 604 van risky

Berichtdoor risky » 22 aug 2011, 19:49

Vandaag een afspraak gemaakt voor lpg inbouw
over 2 weken is het zover tot die tijd maar ff met de 305 rijden om de kosten binnen de perken te houden.
heb in de tijd dat ik hem heb voor vele euro`s verstookt deze kan ik beter gebruiken voor de inbouw.
dus 2 weken stil staan maar..
mvg
Daf 66 groen 1.4 rijdend ralley project 1974
Volvo 66 rood 1.1 origineel 1977
Opel Ascona B 1.9S 1977
Peugeot 604 ti automaat 1978
Peugeot J9 1985 2.5 diesel verlengd 5,8 meter
Avatar gebruiker
risky
Forumbeheer
 
Berichten: 3037
Geregistreerd: 12 jul 2006, 19:15
Woonplaats: westfriesland

Re: de 604 van risky

Berichtdoor Harrie » 22 aug 2011, 23:10

qua kenteken hoeft men niet te gissen naar bouwjaar,
simpel: alleen kentekens met 4 cijfers mogen met blauwe platen.
--------------------------------
en nu een ieder ook hier weer lezen kan, wat een geweldige limousine de Peugeot 604 is,
kocht men er metéén een 8)
Heerlijk zoeven :D En het rijdt toch écht op een hoger niveau dan 504 en 505 ! Echt!
grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Re: de 604 van risky

Berichtdoor Rob » 22 aug 2011, 23:18

Harrie schreef:Heerlijk zoeven :D En het rijdt toch écht op een hoger niveau dan 504 en 505 ! Echt!
grt, Harrie


Harrie Harrie, :oops: Hij rijd leuk zo'n 604 maar als je daarna in een 505GTI automaat stapt weet ik wel wat beter rijdt :shock: ?? Wegligging en stuurgedrag.
Maarja minder klassiek.
Maar nu ga ik dit topic een andere kant op sturen dus "hooo" terug naar de 604 van Dirk.
504, 505, 604.
Rob
 
Berichten: 493
Geregistreerd: 14 sep 2005, 21:46
Woonplaats: EDE

Re: de 604 van risky

Berichtdoor Brownie » 22 aug 2011, 23:19

Harrie schreef:qua kenteken hoeft men niet te gissen naar bouwjaar,
simpel: alleen kentekens met 4 cijfers mogen met blauwe platen.
--------------------------------
en nu een ieder ook hier weer lezen kan, wat een geweldige limousine de Peugeot 604 is,
kocht men er metéén een 8)
Heerlijk zoeven :D En het rijdt toch écht op een hoger niveau dan 504 en 505 ! Echt!
grt, Harrie


Volledig mee eens Harrie, al mogen sinds 1-1-2011 blauwe platen gevoerd worden op elke auto van voor 1978, ook als je niet speciaal zo'n YA of YB kenteken hebt.
403 Break Diesel 1960
104 GL6 Benetton 1978
504 D Pick up 1981
604 DTurbo 1979
505 V6 BVA 3X
505 GTI Familiale RHD 1987
505 GR Familiale 1990
505 SW8 BVA 1991
205 Accent 1991
306 Cabriolet BVA 2.0 2X
206 XS 1.6 SW BVA 2005
Avatar gebruiker
Brownie
Moderator
 
Berichten: 3544
Geregistreerd: 25 aug 2005, 11:08
Woonplaats: Nederweert

Re: de 604 van risky

Berichtdoor Harrie » 22 aug 2011, 23:27

Brownie schreef:
Harrie schreef:qua kenteken hoeft men niet te gissen naar bouwjaar,
simpel: alleen kentekens met 4 cijfers mogen met blauwe platen.
--------------------------------
en nu een ieder ook hier weer lezen kan, wat een geweldige limousine de Peugeot 604 is,
kocht men er metéén een 8)
Heerlijk zoeven :D En het rijdt toch écht op een hoger niveau dan 504 en 505 ! Echt!
grt, Harrie

Volledig mee eens Harrie, al mogen sinds 1-1-2011 blauwe platen gevoerd worden op elke auto van voor 1978, ook als je niet speciaal zo'n YA of YB kenteken hebt.

op elke auto tot 1-1-1978 zit kenteken met 4 cijfers, import-kenteken is YA/YB voor alles tussen 1973 en 1978,
oudjes krijgen D -serie ( DE, DL etc.,. zoals je heel vaak ziet op ge-importeerde 203, 403, 404, 504 ).
Kenteken is leidend in wel/niet blauw, niet het bouwjaar v.d. auto.
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Re: de 604 van risky

Berichtdoor risky » 22 aug 2011, 23:40

Rob schreef:
Harrie schreef:Heerlijk zoeven :D En het rijdt toch écht op een hoger niveau dan 504 en 505 ! Echt!
grt, Harrie


Harrie Harrie, :oops: Hij rijd leuk zo'n 604 maar als je daarna in een 505GTI automaat stapt weet ik wel wat beter rijdt :shock: ?? Wegligging en stuurgedrag.
Maarja minder klassiek.
Maar nu ga ik dit topic een andere kant op sturen dus "hooo" terug naar de 604 van Dirk.


Hmmm daar zijn de meningen over verdeeld Rob
Maar idd daar kan je een topic mee vullen over wat en niet beter rijd
ik vind de 604 een verschijning waar weinig auto`s aan kunnen tippen..
Ik ben nog nooit zoveel aangeproken zins dat ik de 604 heb echt niet normaal :mrgreen:
Ik dacht de 604 toch wel de meest onbekende peus was maar het tegendeel is voor mij bewezen
mvg
Daf 66 groen 1.4 rijdend ralley project 1974
Volvo 66 rood 1.1 origineel 1977
Opel Ascona B 1.9S 1977
Peugeot 604 ti automaat 1978
Peugeot J9 1985 2.5 diesel verlengd 5,8 meter
Avatar gebruiker
risky
Forumbeheer
 
Berichten: 3037
Geregistreerd: 12 jul 2006, 19:15
Woonplaats: westfriesland

Re: de 604 van risky

Berichtdoor risky » 22 aug 2011, 23:58

Harrie schreef:
Brownie schreef:
Harrie schreef:qua kenteken hoeft men niet te gissen naar bouwjaar,
simpel: alleen kentekens met 4 cijfers mogen met blauwe platen.
--------------------------------
en nu een ieder ook hier weer lezen kan, wat een geweldige limousine de Peugeot 604 is,
kocht men er metéén een 8)
Heerlijk zoeven :D En het rijdt toch écht op een hoger niveau dan 504 en 505 ! Echt!
grt, Harrie

Volledig mee eens Harrie, al mogen sinds 1-1-2011 blauwe platen gevoerd worden op elke auto van voor 1978, ook als je niet speciaal zo'n YA of YB kenteken hebt.

op elke auto tot 1-1-1978 zit kenteken met 4 cijfers, import-kenteken is YA/YB voor alles tussen 1973 en 1978,
oudjes krijgen D -serie ( DE, DL etc.,. zoals je heel vaak ziet op ge-importeerde 203, 403, 404, 504 ).
Kenteken is leidend in wel/niet blauw, niet het bouwjaar v.d. auto.



Nog sterker Deze 604 is op 2-2-1978 op kenteken gezet dit betekent dat de auto ouder is...
als ik de bouw datum kan achterhalen dit is hoogst waarschijnlijk in 77 geweest of eerder
kan er een ya of yb kenteken op ik ga morgen eens kijken of ik via peugeot nederland dat kan achterhalen
mvg
Daf 66 groen 1.4 rijdend ralley project 1974
Volvo 66 rood 1.1 origineel 1977
Opel Ascona B 1.9S 1977
Peugeot 604 ti automaat 1978
Peugeot J9 1985 2.5 diesel verlengd 5,8 meter
Avatar gebruiker
risky
Forumbeheer
 
Berichten: 3037
Geregistreerd: 12 jul 2006, 19:15
Woonplaats: westfriesland

Re: de 604 van risky

Berichtdoor Bart-Peugeot » 23 aug 2011, 11:57

risky schreef:.... ik ga morgen eens kijken of ik via peugeot nederland dat kan achterhalen
mvg

Dat kan via L` aventure Peugeot. Is hier op het forum al eens wat over geschreven, door mij. ;-)

Gevonden:
viewtopic.php?f=40&t=17066

En dan laatste bericht.
In bezit van een 308 en 504.
Avatar gebruiker
Bart-Peugeot
 
Berichten: 2216
Geregistreerd: 24 mei 2006, 09:31
Woonplaats: Rijnmond

Re: de 604 van risky

Berichtdoor Harrie » 23 aug 2011, 22:01

risky schreef:Nog sterker Deze 604 is op 2-2-1978 op kenteken gezet dit betekent dat de auto ouder is...
als ik de bouw datum kan achterhalen dit is hoogst waarschijnlijk in 77 geweest of eerder
kan er een ya of yb kenteken op ik ga morgen eens kijken of ik via peugeot nederland dat kan achterhalen
mvg
Jammer, 'risky'. STOP maar, datum afgifte kenteken geldt ! Ook al is je auto in 1977 geproduceerd,
of maanden lang in de showroom heeft gestaan, er kan NIETS verandert worden aan je kenteken.
Aangifte doen van vermissing en een nieuwe aanvragen brengt je nog vééél verder van huis, dan krijg je 90-RZR-0 bijvoorbeeld.
En aanvragen bij L 'Aventure is alleen voor leden van L'Aventure Peugeot.
Je hebt een mooi, origineel kenteken op je 604, is toch niks mis mee ?
grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Re: de 604 van risky

Berichtdoor risky » 23 aug 2011, 22:50

Ja dat is waar Harrie

ik denk dat ik maar mooie gele luxe platen neem met opleg letters
staat ook perfect
mvg
Daf 66 groen 1.4 rijdend ralley project 1974
Volvo 66 rood 1.1 origineel 1977
Opel Ascona B 1.9S 1977
Peugeot 604 ti automaat 1978
Peugeot J9 1985 2.5 diesel verlengd 5,8 meter
Avatar gebruiker
risky
Forumbeheer
 
Berichten: 3037
Geregistreerd: 12 jul 2006, 19:15
Woonplaats: westfriesland

VorigeVolgende

Keer terug naar 604

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten