Peugeot 607 yatour en condensor reparatie/inbouw

De nadruk op dit forum ligt bij de klassieke leeuwen. Maar natuurlijk zijn ook de nieuwere typen hier van harte welkom.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Peugeot 607 yatour en condensor reparatie/inbouw

Berichtdoor wieckbud » 12 mei 2019, 12:51

Goedemiddag, ik heb een Peugeot 607 uit 2005, 2e generatie. Nu is mijn condensor lek en wil ik die gaan vervangen. Is het nodig om daar de voorbumper voor te verwijderen. Als dat het geval is heeft er iemand een beschrijving hoe die er af moet?
Verder wil ik een Yatour in gaan bouwen. Nu heb ik eerder een 607 gehad, 1e model en toen moest hiervoor heel veel verwijderd worden, middenconsole van pook en dergelijke. Is dat bij de 2e generatie ook het geval of kan ik de airco display boven de RD4 radio eenvoudig verwijderen en is de radio dan bereikbaar?
Ik heb destijds een beschrijving gevonden voor de eerste generatie maar kan deze helaas niet meer vinden. Dus als iemand die beschrijving heeft of een link er naar toe ben ik heel blij
wieckbud
 
Berichten: 12
Geregistreerd: 03 nov 2014, 12:18

Re: Peugeot 607 yatour en condensor reparatie/inbouw

Berichtdoor Rolfpeugeot » 27 jul 2019, 21:58

Hoi! Misschien is het je al gelukt.

Het airco/climate control paneel boven de rd4 radio kun je makkelijk verwijderen. Het zit met een 3 indrukklemmetjes vast. Ik heb zelf een oud plastic kaartje gebruikt. Eerst aan de zijkanten en een beetje wrikken met je vingerrs, daarna Middenboven erin steken en wip je hem relatief makkelijk eruit.
Daarna krijg je de radio nog. Bij mij hebben ze gelukkig de schroeven onderaan weggelaten. Anders moet ook nog een keer je hele versnellingsbak cover eraf.
Rolfpeugeot
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 01 jul 2019, 22:07


Keer terug naar Overige modellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron