206 spontaan op slot en spontaan knipperende alarmlichten

De nadruk op dit forum ligt bij de klassieke leeuwen. Maar natuurlijk zijn ook de nieuwere typen hier van harte welkom.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

206 spontaan op slot en spontaan knipperende alarmlichten

Berichtdoor jahdoen » 20 dec 2016, 15:17

Hoi, ondanks dat ik hier nieuw ben hoop ik dat iemand een oplossing weet voor het probleem met mijn 206 1.4 xs 1999.

Alleen als de knop voor de alarmlichten is aangesloten beginnen op onregelmatige momenten de alarmlichten te knipperen, daarbij worden ook de sloten geactiveerd en even later weer gedeactiveerd. Tijdens het rijden gaan dan de alarmlichten branden en gaat de auto op slot. De knoppen van de sloten in de deur gaan echter niet naar beneden. De deuren zijn dan alleen niet meer te openen van buitenaf. Als de motor uitstaat beginnen de alarmlichten soms ook spontaan te branden en springen de sloten (inclusief knoppen in de deur) open en dicht.

Ik heb inmiddels op de sloop een tweedehands alarmknop gehaald, maar het probleem blijft aanwezig. Uiteraard is de knop momenteel niet aangesloten. Het gaat om zo'n donkerrode half ronde knop met zo'n driehoekig icoontje er op.

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn en hoe het valt op te lossen?

Groetjes
jahdoen
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 20 dec 2016, 15:00

Keer terug naar Overige modellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten