exit 106, hallo 306

De nadruk op dit forum ligt bij de klassieke leeuwen. Maar natuurlijk zijn ook de nieuwere typen hier van harte welkom.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

exit 106, hallo 306

Berichtdoor M. van der Meulen » 18 jun 2010, 23:43

Zoals gemeld haalt mijn 106 deze keer z'n jaarlijkse examen niet zonder laswerk aan de voorzijde van beide dorpels, en voor twee nieuwe wiellagers. Hoe spijtig ook, al met al té kostbaar om nog te laten doen aan zo'n phase1 diesel 1.4, daarom EXIT.

Om volgende week niet zonder dagelijks vervoer te zitten wat rondgekeken naar een vervanger, en dit is 'm geworden: HALLO 306 2.0 HDi Break van tien jaar oud. Ruim 283.000km op de teller, maar ziet er zowel van binnen als buiten nog prima uit. Mooi in de lak, luxe velours interieur, en voor mijn doen bijzonder royaal uitgerust. Wat ik wél mis is m'n schuifdakje. Enige (tot dusver :oops: ) dat kapot is is de rechterkant van het rooster onder de voorruit. Bij harde tegenwind geeft het losse stuk een irritante rammel, terwijl de wagen verder heerlijk stil is. Benieuwd of dit rooster aan de ruit gelijmd zit of niet, in het laatste geval wil ik binnenkort op de sloop zoeken naar een goed exemplaar.

Wel meteen technisch werk aan de achterste (ABS) schijfremmen, want de boel was er behoorlijk droog en roestig. Rechts was van de voering het meeste inmiddels verdwenen. Blokjes eruit, buitenklauw eraf, alles netjes schoongemaakt, in de zink, en daarna mooi zwart gespoten. Schijven afgenomen en daarvan de randen ontroest, het geheel goed ontvet en weer gemonteerd. Paperclips, borgplaatjes en -pennetjes zijn geschikt voor hergebruik. Nieuwe blokjes moesten besteld worden, deze kan ik morgen halen. Hierna wil ik de voorste remmen maar eenzelde behandeling geven zodat deze delen soepel hun werk kunnen doen. Groet, M.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
104 SL 06-'78
104 S 08-'79
307 SW Société 2.0 HDi 11-'04
Ami Super Break 03-'73
Avatar gebruiker
M. van der Meulen
 
Berichten: 3273
Geregistreerd: 28 jan 2006, 20:31
Woonplaats: De Marne (GN)

Berichtdoor Harrie » 18 jun 2010, 23:59

Gefeliciteerd met deze 306 2.0 HDi Break, Markus!
prachtige kleur, en mooi velours :wink:
jammer van de 106, maar zoals ( ook reeds via PB's ) gezegd, een mens moet eenmaal keuzes maken.
Veel fijne kilometertjes er mee! een 306 is een heerlijke auto die veel rijgenot en comfort geeft.
grt, Harrie
Peugeot: pour que l'automobile soit toujours un plaisir.
Peugeot Course racefiets 1979 ; J7 F 1,8 camper 1972 ;
304 S cabriolet 1973 ; 306 1.8 cabriolet 1996
604 V6 SL 1978 ; 604 GTI 1984 ; 406 Break 1.8 ST 2001
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Berichtdoor M. van der Meulen » 19 jun 2010, 00:04

Merci, ik reken erop dat-ie me langer plezier geeft als dit ene jaar 106 :wink:
104 SL 06-'78
104 S 08-'79
307 SW Société 2.0 HDi 11-'04
Ami Super Break 03-'73
Avatar gebruiker
M. van der Meulen
 
Berichten: 3273
Geregistreerd: 28 jan 2006, 20:31
Woonplaats: De Marne (GN)

Berichtdoor gslenter » 19 jun 2010, 14:43

Hoi Marcus,

Gefeliciteerd met deze mooie 306 2.0 HDi Break.
Deze break heeft een zee van ruimte.
Je hebt geen airco, maar dat heeft als voordeel dat het niet kapot kan gaan. (Airco in de 306 jes gaan vaak stuk)
Het is altijd nog mogelijk om een schuifdak achteraf er nog in te zetten.

Het wordt misschien tijd voor een Peugeot 306 meeting. :wink:
in 2013 is het 20 jaar geleden dat de Peugeot 306 op de markt kwam. :D

Groeten, Guido
"Je voelt je lekkerder in een Peugeot 205 Generation"
gslenter
 
Berichten: 174
Geregistreerd: 01 mei 2007, 17:12
Woonplaats: Valkenburg aan de Geul

Berichtdoor M. van der Meulen » 19 jun 2010, 16:02

Merci! Zó lang al weer :?: :shock: Inderdaad geen airco, zie je meteen aan het middenpaneel. Neemt geen extra energie, gaat niet kapot en hoeft evenmin bijgevuld :wink: Electrische "arko" is voor mij voldoende :mrgreen: Ruimte zát in zo'n break, en met de trekhaak kan er, indien nodig, ook best wat achter.

Vanmorgen de achterremmen afgemaakt, en dat maakt merkbaar verschil. De handrem doet nu ook veel beter z'n werk. Vraag me alleen af hoe de merktekens van de zuigers moeten staan, ze zaten links en rechts namelijk niet gelijk. Omdat het praktisch dezelfde remmen zijn heb ik een voorbeeld genomen aan de voorremmen van de BX (Haynes Manual) en de groeven horizontaal onderaan gezet. Nu zit bij de BX de voorremklauw uiteraard vóór de as, en bij de 306 de achterste remklauw áchter de as. Hoe hoort het? Groet, M.
104 SL 06-'78
104 S 08-'79
307 SW Société 2.0 HDi 11-'04
Ami Super Break 03-'73
Avatar gebruiker
M. van der Meulen
 
Berichten: 3273
Geregistreerd: 28 jan 2006, 20:31
Woonplaats: De Marne (GN)

Berichtdoor JD » 19 jun 2010, 23:42

Mooie auto Marcus. Jammer van je 106, maar als ik het goed herinner had je daar ook een valse start mee, bekleding doorweekt e.d? Was het huidige euvel (roest) gerelateerd aan de natte bekleding? (of heb ik het helemaal mis en heb je het alleen te drogen gelegd na het schoonmaken?)
Ik heb de 306 altijd een van de mooi(st)e 'moderne' modellen van Peugeot gevonden. Modern is natuurlijk betrekkelijk als je leest dat de 306 blijkbaar alweer 17 jaar op de markt is.

Veel plezier er mee!
Onze "Gouden Koets"
Peugeot 304S uit '73
Avatar gebruiker
JD
 
Berichten: 762
Geregistreerd: 04 sep 2005, 01:30
Woonplaats: Kampen

Berichtdoor Bart-Peugeot » 20 jun 2010, 00:09

Gefeliciteerd met deze 306 Marcus!

Volgens mij hebben deze achterremzuigers geen bepaalde stand. Als je ze terug wil duwen, dan gaat dat niet. Je moet ze al draaiend terugduwen.
Daardoor maakt de stand niet uit.

Tenminste zo werkt het bij de achterremmen van de 205 gti. En die zijn (in iedergeval qua uiterlijk) gelijk aan de jouwe.

Moet je er verder nog veel aan doen?
In bezit van een 308 en 504.
Avatar gebruiker
Bart-Peugeot
 
Berichten: 2216
Geregistreerd: 24 mei 2006, 09:31
Woonplaats: Rijnmond

Berichtdoor M. van der Meulen » 20 jun 2010, 11:46

:wink: Ik ging ervan uit dat de 106 minimaal twee jaar dienst zou kunnen doen. De start was in die zin vals dat-ie onzettend vervuild was, en schimmel-vochtig onder de achterbank. In het voorjaar het hele interieur eruit gehad, waarbij voorin de ondermat helemaal doorweekt bleek. Kan gelegen hebben aan een "vergeten' schuifdak, maar zeker ook aan slechte afdichting rond de uitzetruiten achter en de achterlichten. Het lege interieur heeft twee weken volledig kunnen uitwasemen totdat de ondermat en vloerbedekking echt kurkdroog waren. De ondermat heeft al die tijd over zo'n ouderwets houten droogrek gehangen. Omdat de zittingen bleven meuren heb ik op de sloop passende vervanging gezocht uit een sportievere versie.

Volgens nota van mijn garage zijn diverse balken onder de auto doorgeroest. Oorzaak is te vinden in jarenlange stalling in een koestal, bijzonder funest voor deze delen, zeker als er weinig of geen onderhoud aan gepleegd wordt. De 106 is al die tijd aan z'n lot overgelaten, wat tot uiting kwam in een dikke laag (natriumhoudend) sedimentstof, hooi, stro, spinnenwebben, koeienstront en wat niet al. Om tot in alle hoeken en gaten de zaak weer schoon te krijgen is onbegonnen werk, ook nu nog vind je er de sporen van. Het langdurig pekelbad van afgelopen winter was kennelijk net te veel van het goede. Motorisch echter zeer betrouwbaar, afgelopen winter een tijdje moeilijk starten, maar dat was na montage van nieuwe gloeiers meteen verholpen. Ondanks de overvloedige sneeuw bleef de 106 op winterbanden het prima doen. Heb ook overwogen een recentere 1.5 diesel aan te schaffen, liefst een 5-deurs. Deze zijn (licht en zuinig) begrijpelijkerwijs nog best kostbaar overigens.

Gelet op "waar voor je geld" is het nu deze 306 geworden, en daar heb ik nog geen spijt van. Wellicht dat vóór ook nog nieuwe remblokjes gemonteerd moeten, maar dan zie ik de eerstkomende keuring met vertrouwen tegemoet. Volgend jaar moet de distributieriem vervangen, uit Benne's bericht verneem ik dat het verstandig is dan meteen ook een nieuwe waterpomp te laten plaatsen. Uitlaat is prima, banden ook, olie, vloeistoffen keurig schoon en op niveau. Binnenkort de onderkant goed schoonmaken om de laatste pekelresten te verwijderen. Ik denk dat ik de trekhaak nog ga uitbouwen om de naar voren stekende balken ervan roestvrij te maken, in de zink, vervolgens netjes zwart spuiten, en monteren met nieuw materiaal. Tevoren ter plaatse de kofferbodem voorbehandelen en beschermen.

Nóg een item: er is maar 1 plipsleutel bij waarvan het oogje is afgebroken, ik wil informeren of ik een nieuwe set kan bestellen inclusief koffersleutel, want deze ene sleutel past daar niet op. Sleutel is kennelijk zelden of nooit in het slot gebruikt, want dat klinkt behoorlijk droog allemaal. Ben al aan het speuren naar een technisch handboek om te weten hoe een en ander werkt in elkaar zit. Groet, M.
104 SL 06-'78
104 S 08-'79
307 SW Société 2.0 HDi 11-'04
Ami Super Break 03-'73
Avatar gebruiker
M. van der Meulen
 
Berichten: 3273
Geregistreerd: 28 jan 2006, 20:31
Woonplaats: De Marne (GN)

Berichtdoor Marinus » 20 jun 2010, 12:06

@Marcus, balen van de 106. Veel plezierige kilometers in je ruime 306 gewenst :!:

Peugeot 605 SR 3.0 V6 v12 (123Kw) 1992 / blanc
Peugeot 208 1.2 110 Allure automaat 2016 /gris shark
Peugeot 508 GT 2.2 HdiF automaat 2014 / gris haria
Avatar gebruiker
Marinus
 
Berichten: 2676
Geregistreerd: 07 okt 2006, 22:07
Woonplaats: Overloon

Berichtdoor M. van der Meulen » 20 jun 2010, 16:23

Bedankt! Ben goed gemutst want bij inspectie van de voorste remmen geen maleur. Beetje roest, droog, veel zwarte remstof, maar verder dik in orde :D Blokjes nog ruim voldoende profiel. Had verwacht dat er slijtage-signalering op zou zitten, maar dat is niet het geval. Kan desondanks zien dat er van oorsprong wel kabeltjes op hebben gezeten, maar geen verdere voorziening op de veerpoot of langs de draagarmen.

Van de gekoelde schijven heb ik rondom met een klein hamertje de roestrand weggetikt, toen de staalborstel erover. Op het raakvlak zitten op twee plekken kleine zwarte stippen, ik vermoed dat als deze zijn verdwenen de schijven aan vervanging toe zijn :roll: De boel schoongemaakt, ontvet, likje kopervet op de geëigende plekken, en alles er weer op. Pies-of-keek :wink: Groet, M.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
104 SL 06-'78
104 S 08-'79
307 SW Société 2.0 HDi 11-'04
Ami Super Break 03-'73
Avatar gebruiker
M. van der Meulen
 
Berichten: 3273
Geregistreerd: 28 jan 2006, 20:31
Woonplaats: De Marne (GN)

Berichtdoor martinowic » 20 jun 2010, 23:43

Gefeliciteerd met de 306, een fijne en betrouwbare wagen. Een grote stap voorwaarts in comfort en ruimte. veel plezier ermee!
Groeten, martinowic

104 ZS coupe rood '79, 405 srx 2.0 automaat Vendome vert sorento '95 (Clio 1.2 tce '12)
martinowic
 
Berichten: 379
Geregistreerd: 14 feb 2006, 13:01
Woonplaats: Baarn

Berichtdoor M. van der Meulen » 04 jul 2010, 06:22

Gister ben ik voor het eerst te gast geweest bij het Ami-magazijn van de AVN in Arkel. Prettige trip, rustig gereden, maar toch ging op terugweg het oranje lampje van het motormanagement branden. Niks vreemds te horen, temperatuur bleef netjes op 80 graden staan, trekkracht viel ook niet terug. Opgezocht in het instructieboekje dat ik een dealer moet raadplegen. Wat kan het zijn? "Vergissing" in het systeem vanwege het extreem warme weer?
104 SL 06-'78
104 S 08-'79
307 SW Société 2.0 HDi 11-'04
Ami Super Break 03-'73
Avatar gebruiker
M. van der Meulen
 
Berichten: 3273
Geregistreerd: 28 jan 2006, 20:31
Woonplaats: De Marne (GN)

Berichtdoor Manitoba » 04 jul 2010, 09:11

M. van der Meulen schreef:Gister ben ik voor het eerst te gast geweest bij het Ami-magazijn van de AVN in Arkel. Prettige trip, rustig gereden, maar toch ging op terugweg het oranje lampje van het motormanagement branden. Niks vreemds te horen, temperatuur bleef netjes op 80 graden staan, trekkracht viel ook niet terug. Opgezocht in het instructieboekje dat ik een dealer moet raadplegen. Wat kan het zijn? "Vergissing" in het systeem vanwege het extreem warme weer?


Hoi Marcus,

Ik ben 0,0% technisch, maar ik weet wel dat mijn (inmiddels) ex-vriendin al 5 jaar met een 306 1.8 Automaat rondrijdt waarvan het motormanagement-lampje nog nooit uit is geweest. Deze 306 heeft intussen een ruime 100.000 km gereden; we kochten 'm in 2005 met 45.000 km. Heb er destijds door dealer De Jong in Amsterdam meerdere keren naar laten kijken, maar die hebben nooit iets gevonden. Kan dus zomaar helemaal niks betekenen.

Greetz,
Walter
Sinds 21 september '11: 508 Berline / 1.6 e-HDi S/S 2-tronic / Blue Lease Executive / Gris Haria
Avatar gebruiker
Manitoba
 
Berichten: 539
Geregistreerd: 31 mei 2006, 21:14
Woonplaats: De Meern

Berichtdoor M. van der Meulen » 05 jul 2010, 18:01

Misschien helpt deze me op weg: vers van de pers binnen uit Coudekerque FR deze gloednieuwe RTA nr CIP 114.1 voor alle 306 diesels van 02/1993-03/2003, besteld bij Librairie Roadbook :wink:

Afbeelding
104 SL 06-'78
104 S 08-'79
307 SW Société 2.0 HDi 11-'04
Ami Super Break 03-'73
Avatar gebruiker
M. van der Meulen
 
Berichten: 3273
Geregistreerd: 28 jan 2006, 20:31
Woonplaats: De Marne (GN)

Berichtdoor M. van der Meulen » 07 jul 2010, 21:56

APK is vandaag goed verlopen, en ik kan dus weer een jaar vooruit. Heldere knippers aan de zijkant zijn vervangen door amberkleurige, koelvloeistof ververst, verse motorolie en filter, nieuw brandstoffilter, nieuwe sleutelzender, afdekplaat op de motor is voorzien van een nieuwe klem (er ontbrak er eentje), en de managementstoring is verholpen. Wél de tip alert te zijn op de voorbanden, de achterste uitlaatdemper en alvast voor de distributieriem. Paravanrooster was nog niet binnen, dus dat mag ik straks zelf doen. Kosten: bijna 400 pietermannen, waarvan een kwart wordt opgeslokt door de sleutelzender en ruim 60,- voor de staatskas :? . Groet, M.
104 SL 06-'78
104 S 08-'79
307 SW Société 2.0 HDi 11-'04
Ami Super Break 03-'73
Avatar gebruiker
M. van der Meulen
 
Berichten: 3273
Geregistreerd: 28 jan 2006, 20:31
Woonplaats: De Marne (GN)

Berichtdoor M. van der Meulen » 06 okt 2010, 16:00

De laatste paar weken verloor ik voortdurend koelvloeistof, en eigenlijk zag ik het spook van een koprevisie al opdoemen. Hoewel ik in het reservoir, aan de oliepeilstok en rond de vuldop niks geen narigheid kon ontdekken, evenmin een zoete pluim uit de uitlaat. Min of meer bij toeval ontdekt wat de oorzaak was. Bij het op een droge dag vernieuwen van de dimlampjes (eentje kapot) zag ik nattigheid op het onderstel rechts van de radiateur. Deze heeft onderaan een opstaand pijpje, voorzien van een blinde dop en slangklem. Wat bleek: in het boven de klem uitstekende kapje zat een scheur. Gelukkig kon ik, na een telefoontje, in mijn garage tussendoor een nieuwe mof en klem laten aanbrengen. Daartoe had ik de plastic binnenbeplating van het spatbord en de onderplaat onder de motor al verwijderd, de monteur kon er zó bij. Opgelucht weer lekker rijden, volgende week wordt een nieuwe distributieriem en waterpomp gezet, en waarschijnlijk een nieuwe multiriem voor de dynamo en pomp van de stuurbekrachtiging.

Afbeelding
104 SL 06-'78
104 S 08-'79
307 SW Société 2.0 HDi 11-'04
Ami Super Break 03-'73
Avatar gebruiker
M. van der Meulen
 
Berichten: 3273
Geregistreerd: 28 jan 2006, 20:31
Woonplaats: De Marne (GN)

Berichtdoor Marinus » 06 okt 2010, 19:03

@Marcus, ik had dat euvel laatst ook met de 504 GL automaat, maar dat liep minder goed af. Weliswaar geen 'koprevisie' maar twee versleten cylinderbussen waren het euvel. Ik was er op tijd bij, want het had erger kunnen aflopen, desondanks enigzins prijzige reparatie. Gelukkig met goed resultaat (de 504GL loopt als nooit tevoren zo mooi).
Maar ik kan je schrik dus goed voorstellen en gelukkig ben je goedkoper en sneller geholpen zodat de 306 weer gezond onderweg kan.

Peugeot 605 SR 3.0 V6 v12 (123Kw) 1992 / blanc
Peugeot 208 1.2 110 Allure automaat 2016 /gris shark
Peugeot 508 GT 2.2 HdiF automaat 2014 / gris haria
Avatar gebruiker
Marinus
 
Berichten: 2676
Geregistreerd: 07 okt 2006, 22:07
Woonplaats: Overloon

Berichtdoor M. van der Meulen » 14 okt 2010, 20:13

Gister is met goed gevolg de nieuwe distributieriem gezet, en meteen ook de multiriem, alles inclusief waterpomp en spanrollen. Kreeg tussendoor netjes een telefoontje dat men ontdekt had dat de aandrijvende poelie, bestaande uit twee schijven welke elkaar met een soort horlogeveer meenemen, door een vorige eigenaar zuiniggenoeg aan weerskanten was vastgelast om geratel (veer versleten) op te heffen.

AfbeeldingAfbeelding

Dat is helemaal de bedoeling niet, want schokken van de motor worden zo veel te hard doorgegeven, aldus de monteur. Ik moet op een betrouwbare wagen kunnen rekenen, dus de poelie heb ik ook laten vervangen. En passant is de hardnekkige diagnosestoring gewist. Geknutselde bedrading die daarvan de oorzaak was moet nog verholpen, maar dat is van later zorg. Blijkens de eerste rit naar m'n werk rijdt de 306 weer als nieuw :wink:
104 SL 06-'78
104 S 08-'79
307 SW Société 2.0 HDi 11-'04
Ami Super Break 03-'73
Avatar gebruiker
M. van der Meulen
 
Berichten: 3273
Geregistreerd: 28 jan 2006, 20:31
Woonplaats: De Marne (GN)

Berichtdoor Harrie » 14 okt 2010, 23:00

maar goed dat dat ontdekt is. Zo kun je weer op je 306 vertrouwen en er van genieten :D :wink:

investeren in goed onderhoud is belangrijk, het zorgt voor minder pech en storingen, en het voorkomt grotere schade en/of kosten.
En: je Peugeot rijdt daardoor ook nog veel lekkerder 8)
Bovendien heb je er een goed gevoel bij, dat is enorm comfort-verhogend ! :wink:
grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Berichtdoor M. van der Meulen » 15 okt 2010, 16:20

Vanmiddag met de achterremmen bezig geweest. Gezien dat de stofcups rond de remzuigers in de buitenste plooien een paar kleine gaatjes vertonen, ook vernieuwen dus. De oude lopen binnenin nu wat vuil op, mede doordat de smalle ring waar de buitenste afdichting in valt niet goed schoon is, en onderhevig aan wat aluminiumcorrosie/pekel-inwerking. Deze wil ik nog onderhanden nemen, maar kan er aan de aszijde maar slecht tussen. Iemand een tip?
104 SL 06-'78
104 S 08-'79
307 SW Société 2.0 HDi 11-'04
Ami Super Break 03-'73
Avatar gebruiker
M. van der Meulen
 
Berichten: 3273
Geregistreerd: 28 jan 2006, 20:31
Woonplaats: De Marne (GN)

Berichtdoor Harrie » 15 okt 2010, 21:54

wielremcylinders achterzijde ( trommelremmen ) 306:
koop gerust Delphi-Lockheed LW31747, zeer goede kwaliteit voor een redelijke prijs ( bij automaterialenzaak ).
Nieuwe via Peugeot-dealer kostten in 1998 al 165 gulden per stuk... :shock: :evil:
en die zijn na 13.000 km al wéér lek... :cry:
Doe bij de nieuwe wielremcylinders VET achter de stofhoezen, zodat de cylinderwand ( die open en bloot ligt, daar waar de zuiger niet komt ) ,
niet gaat roesten.
Doordat de voering slijt, komen de zuigers almaar verder naar buiten, komen op het verroeste deel v.d. cylinderwand en dan zijn ze lek :!:
De hoge prijs ligt aan het feit, dat IN de wrc een remkrachtbegrenzer zit.
grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Berichtdoor M. van der Meulen » 15 okt 2010, 23:51

Mijn HDI heeft achter ook schijven. Remzuigers zijn in orde, ze lekken ook niet, hoogstens wat aanslag tussen de stelnokken. De buitenste manchet van de stofhoes valt in een groef van +/- 1mm, binnen het gepolijste vlak van de klauw. Dat heeft hier en daar wat vlekjes door inwerking van vuil en pekel. De groef zit, vooral bovenaan en aan de as-zijde een beetje dicht, zodat de manchet er bovenuit staat, en vocht doorlaat, i.p.v. dat-ie er rondom mooi strak in valt. Morgen wil ik eens proberen de groef voorzichtig schoon te maken door er met een zaagbeweging een touwtje of dunne nylon draad doorheen te halen. Ben bang met een platte schroevendraaier krassen te maken, met nieuwe lekkage tot gevolg. Met nieuwe stofhoezen en voldoende vet ertussen hoop ik dat er komende winter in elk geval geen pekel meer doorheen komt. Stukje bij beetje het achterstallig onderhoud wegwerken :wink:

Afbeelding
104 SL 06-'78
104 S 08-'79
307 SW Société 2.0 HDi 11-'04
Ami Super Break 03-'73
Avatar gebruiker
M. van der Meulen
 
Berichten: 3273
Geregistreerd: 28 jan 2006, 20:31
Woonplaats: De Marne (GN)


Keer terug naar Overige modellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 38 gasten