Voorlopig geen opvolger 607

De nadruk op dit forum ligt bij de klassieke leeuwen. Maar natuurlijk zijn ook de nieuwere typen hier van harte welkom.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Voorlopig geen opvolger 607

Berichtdoor Evert G.D » 03 sep 2009, 19:41

Op internet kwam ik een bericht tegen dat PSA heeft besloten de opvolger van de 607 in de ijskast te zetten. Voor de Citroen C6 is helemaal geen opvolger gepland. Als de 607 ooit wordt opgevolgd, wordt dat in elk geval geen grote sedan meer.

Persoonlijk vind ik het jammer dat Peugeot vertrekt uit de markt van de grote sedans. Heeft voor mij toch altijd nog het 'Peugeotgevoel'. 'k Weet het niet hoe dat komt, maar boeren in de buurt bij ons hadden het vroeger altijd over 'een grote Peugeot' (dan bedoelden ze meestal een 504 of 404). Is toch altijd blijven hangen.

Jammer dat de 607 van het toneel verdwijnt, ik vind het een van de mooiste Peugeots op dit moment, zo niet de mooiste.
Auto's hebben een ZIEL...
Avatar gebruiker
Evert G.D
 
Berichten: 4326
Geregistreerd: 03 aug 2004, 15:17
Woonplaats: Overberg (UT, NL) / Cappy (F)

Berichtdoor Koffiemolen » 03 sep 2009, 19:51

Heel jammer en toch wonderbaarlijk dat het Skoda met de Superb in deze lastige tijden WEL lukt voet aan de grond te krijgen in dit segment. Daarbij moet wel worden gezegd dat de prijsstelling veel beter is dan bij de 607 en C6 (beiden domweg te duur voor wat ze aan onderscheidend vermogen bieden) en dat de timing van Skoda wel erg gelegen kwam. Soms moet je ook een beetje geluk hebben....
Peugeot 504 cabriolet '71
Peugeot 107 1.0 12V Blue lease '12
Citroen ID20F Break Luxe '74
Citroen ID20F Break Luxe '71
Volvo XC70 2.5T geartronic automaat
peper-, zout- en koffiemolens
Afbeelding
Avatar gebruiker
Koffiemolen
 
Berichten: 3350
Geregistreerd: 04 aug 2006, 15:37
Woonplaats: Op een stuwwal 80 meter boven NAP

Berichtdoor Gilletti » 03 sep 2009, 19:57

Mooi zo, des te langer blijft mijn auto nog courant (lees: iets minder snel nóg incouranter). 8)
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

Berichtdoor Harrie » 03 sep 2009, 21:51

dan wordt de 607 dus een voiture om te koesteren en bewaren...
is t.z.t. nét zo zeldzaam als een 604.. :roll:
Dus: 607 eigenaars: zuinig op zijn!
ik ken één 607 eigenaar die zijn prachtige slagschip koesterd.. dat is dan ook wel een héél mooi exemplaar :mrgreen:
grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Berichtdoor Evert G.D » 04 sep 2009, 12:44

Gilletti schreef:Mooi zo, des te langer blijft mijn auto nog courant (lees: iets minder snel nóg incouranter). 8)


Elk nadeel heb se voordeel... :mrgreen:

@ Koffiemolen: inderdaad, de 607 en de C6 zijn beiden te duur voor wat ze in feite te bieden hebben. Overigens heeft Skoda er met de Superb ook jaren over gedaan om succesvol te worden. Skoda heeft gewoon de wind mee in deze tijd: een luxe limousine, onlangs nog opgefrist, voor een heel redelijke prijs. Terwijl de 607 ook al een tijdje meeloopt qua model.

Inderdaad, de 607 is een voiture om te koesteren!!
Auto's hebben een ZIEL...
Avatar gebruiker
Evert G.D
 
Berichten: 4326
Geregistreerd: 03 aug 2004, 15:17
Woonplaats: Overberg (UT, NL) / Cappy (F)

Berichtdoor MarcelB » 04 sep 2009, 16:44

Ik vind de superb niet te vergelijken met de 607. De Superb is gewoon een Passat (weliswaar het oude type) die nu een beetje opgefrist is. De 607 is toch wel een stapje hoger dan een Passat(Superb). De Passat(Superb) zit in dezelfde klasse als de 407 en dan kies ik toch de 407 :lol:

gr. Marcel
Afbeelding

De Modelauto eXpert

Peugeot 508 SW Executive 1.6THP 2011
+ Peugeot 308 5-deurs Blue Lease Premium 1.6 BlueHDi 2014 (Lesauto)
Avatar gebruiker
MarcelB
 
Berichten: 1914
Geregistreerd: 03 mei 2004, 22:04
Woonplaats: Amersfoort

Berichtdoor Koffiemolen » 04 sep 2009, 22:17

406coupe schreef:Ik vind de superb niet te vergelijken met de 607. De Superb is gewoon een Passat (weliswaar het oude type) die nu een beetje opgefrist is. De 607 is toch wel een stapje hoger dan een Passat(Superb). De Passat(Superb) zit in dezelfde klasse als de 407 en dan kies ik toch de 407 :lol:

gr. Marcel


En daar ben ik het dan weer niet mee eens. De eerste Superb was een grote Passat, de huidige gaat toch echt een hele grote stap verder en volgens de (Duitse) autopers staat het afwerkingsnivea inmiddels op een hoger niveau dan dat van een Passat. En qua vergelijking met de 407: ga in beide een keer zitten. Moet je wel eerlijk vergelijken, dus de 407 berline pakken. En daarna even achterin een Superb gaan zitten. En dan snap je dat Prudhomme geen enkel probleem heeft met het niet Franse merklogo op de neus van deze voiture...
Daarbij: een Superb is echt stijlvoller, excusez-moi.

Maar inderdaad: elluk nadeel hep ze voordeel: een 607 is nu al een klassieker (die ik overigens wel mooier vind dan een Superb)
Peugeot 504 cabriolet '71
Peugeot 107 1.0 12V Blue lease '12
Citroen ID20F Break Luxe '74
Citroen ID20F Break Luxe '71
Volvo XC70 2.5T geartronic automaat
peper-, zout- en koffiemolens
Afbeelding
Avatar gebruiker
Koffiemolen
 
Berichten: 3350
Geregistreerd: 04 aug 2006, 15:37
Woonplaats: Op een stuwwal 80 meter boven NAP

Berichtdoor Manitoba » 04 sep 2009, 23:38

Koffiemolen schreef:
406coupe schreef:Ik vind de superb niet te vergelijken met de 607. De Superb is gewoon een Passat (weliswaar het oude type) die nu een beetje opgefrist is. De 607 is toch wel een stapje hoger dan een Passat(Superb). De Passat(Superb) zit in dezelfde klasse als de 407 en dan kies ik toch de 407 :lol:

gr. Marcel


En daar ben ik het dan weer niet mee eens. De eerste Superb was een grote Passat, de huidige gaat toch echt een hele grote stap verder en volgens de (Duitse) autopers staat het afwerkingsnivea inmiddels op een hoger niveau dan dat van een Passat. En qua vergelijking met de 407: ga in beide een keer zitten. Moet je wel eerlijk vergelijken, dus de 407 berline pakken. En daarna even achterin een Superb gaan zitten. En dan snap je dat Prudhomme geen enkel probleem heeft met het niet Franse merklogo op de neus van deze voiture...
Daarbij: een Superb is echt stijlvoller, excusez-moi.

Maar inderdaad: elluk nadeel hep ze voordeel: een 607 is nu al een klassieker (die ik overigens wel mooier vind dan een Superb)


Nou, Bas, daar wil ik toch graag even op reageren. Het afwerkingsniveau van de Superb zal ongetwijfeld fantastisch zijn; dat kunnen ze daar bij VW/Audi en dus Skoda wel. MAAR (en ik ben me er meer dan van bewust dat dit heel persoonlijk is): wat een afschuwelijk, tranentrekkend lelijk hok is dat kreng. Z'n ruimte zal zeker groter zijn dan dat van een 407, hij is ook een stuk groter dan de 407. Ik weet dat jij geen fan van de 407 bent en ik vind 'm fantastisch. In een Superb wil ik nog niet dood gevonden worden...

Zo, leuke discussie dit :wink: En dat terwijl 'ie begonnen is met een heel weloverwogen beslissingsproces... Wat ik helemaal begrijp in jouw situatie, echt waar!

Grtz,
Manitoba
Sinds 21 september '11: 508 Berline / 1.6 e-HDi S/S 2-tronic / Blue Lease Executive / Gris Haria
Avatar gebruiker
Manitoba
 
Berichten: 539
Geregistreerd: 31 mei 2006, 21:14
Woonplaats: De Meern

Berichtdoor Evert G.D » 05 sep 2009, 00:19

Wat heeeeeerlijk dat we toch allemaal verschillend denken en verschillende auto's mooi vinden. Dan blijft 't tenminste gevarieerd op de weg. Anders reden er alleen maar 407-ens en Superbs rond... En hadden we niets om over te praten of om op te katten... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Auto's hebben een ZIEL...
Avatar gebruiker
Evert G.D
 
Berichten: 4326
Geregistreerd: 03 aug 2004, 15:17
Woonplaats: Overberg (UT, NL) / Cappy (F)

Berichtdoor Thomas » 05 sep 2009, 21:49

406coupe schreef:Ik vind de superb niet te vergelijken met de 607. De Superb is gewoon een Passat (weliswaar het oude type) die nu een beetje opgefrist is. De 607 is toch wel een stapje hoger dan een Passat(Superb). De Passat(Superb) zit in dezelfde klasse als de 407 en dan kies ik toch de 407 :lol:

gr. Marcel


Helemaal mee eens! De Superb is gewoon een verlengde Passat (en dat is al geen klasse auto te noemen laat staan een Skoda) en is naar mijn mening niet met limousines als de 607 en C6 te vergelijken. :-)

Ik hoop overigens wel dat er een opvolger van de 607 komt want zo'n wagen hoort gewoon bij het merk Peugeot.
Peugeot 607 3.0 V6 2005
Peugeot 205 CTi 1.6 115 pk 1989
Peugeot Partner 1.6 HDi 2008

TG-CARPARTS.NL
Avatar gebruiker
Thomas
 
Berichten: 256
Geregistreerd: 07 jan 2008, 20:39
Woonplaats: Giesbeek

Berichtdoor Evert G.D » 05 sep 2009, 22:10

Thomas schreef:
406coupe schreef:Ik vind de superb niet te vergelijken met de 607. De Superb is gewoon een Passat (weliswaar het oude type) die nu een beetje opgefrist is. De 607 is toch wel een stapje hoger dan een Passat(Superb). De Passat(Superb) zit in dezelfde klasse als de 407 en dan kies ik toch de 407 :lol:

gr. Marcel


Helemaal mee eens! De Superb is gewoon een verlengde Passat (en dat is al geen klasse auto te noemen laat staan een Skoda) en is naar mijn mening niet met limousines als de 607 en C6 te vergelijken. :-)

Ik hoop overigens wel dat er een opvolger van de 607 komt want zo'n wagen hoort gewoon bij het merk Peugeot.


Blijkbaar denkt Peugeot daar voorlopig althans anders over. Inderdaad wel jammer, ook in vind dat zo'n auto bij het merk Peugeot hoort. De 404 / 504 waren voor hun tijd ook grote limousines.

Gek genoeg heeft het in het topsegment (604 / 605 607) nooit echt willen vlotten. Maarja, daar hebben meer merken last van. De Volkswagen Phaeton is tenslotte ook geen hardloper qua aantallen.... :roll:
Auto's hebben een ZIEL...
Avatar gebruiker
Evert G.D
 
Berichten: 4326
Geregistreerd: 03 aug 2004, 15:17
Woonplaats: Overberg (UT, NL) / Cappy (F)

Berichtdoor Mark » 05 sep 2009, 22:21

Laat dat "voorlopig" maar weg.

Afbeelding

En lees vooral dit meesterlijke verhaal over de 607!
http://autointernationaal.nl/artikel.php?id=3326

Afbeelding
Avatar gebruiker
Mark
 
Berichten: 2979
Geregistreerd: 17 maart 2004, 23:16

Berichtdoor Evert G.D » 05 sep 2009, 22:43

Inderdaad, een meesterlijk artikel.

Tja, tijden veranderen... Soms is dat wel eens jammer. :roll:
Auto's hebben een ZIEL...
Avatar gebruiker
Evert G.D
 
Berichten: 4326
Geregistreerd: 03 aug 2004, 15:17
Woonplaats: Overberg (UT, NL) / Cappy (F)

Berichtdoor Jan-Sietze » 07 sep 2009, 22:54

De 607 mist een V8 of V10 om een beetje op te vallen tussen het Duitse geweld.
Want wees eerlijk; De V6 heeft niks over bij zo'n dikke peugeot...
607 3.0 24v '01
405 SRI 2.0 '93 > XU10J4 in progress
Avatar gebruiker
Jan-Sietze
 
Berichten: 319
Geregistreerd: 07 jan 2005, 18:52
Woonplaats: Wirdum

Berichtdoor Zettex » 07 sep 2009, 23:22

Kan het zijn dat ik als eigenaar het ietsje anders wil zien?
Net zo goed als iemand die hem niet rijdt het anders moet zien,.....


Peugeot blijft een confectie merk ,grote aantallen en niet te raar doen, een formule voor verkoop succes, ga je een V8 0f V10 gebruiken dan moet je een heel ander slag auto gaan bouwen ,iets wat niet loont in het geval van peugeot,daar is het merk en haar image te gewoontjes voor.

De vergelijking in het artikel met een Bentley is extreem , nogal wiedes dat een Bentley exclusiever is , en er bovenuit steekt, .....niet zo moeilijk om gehakt van een 607 te maken op die manier.

Zulke vergelijking bewijst niet dat een van de twee niet in orde is ,het toont slechts dat er een nog mooier en beter is.Meer niet.

Laten we het koop huisje van de bank wat deze schrijver misschien bewoont eens vergelijken met een Italiaanse villa aan een meer , dan stelt zijn huisje ook niks meer voor, en zo kan ik er nog wel een noemen he?

Peugeot 607 heeft passie , en de prijs is heel redelijk te noemen ,net mooi voor iemand die zoiets wil maar geen extreme prijs wil betalen.

Is schat Audi BMW of Mercedes hoger in ,maar ik weiger voor die namen of images te gaan betalen en mis een soort van gevoel bij die auto's.

Kortom ,het artikel is slapjes miz, vanwege de slechte opbouw en vergelijking.

Het draait om dit punt;

"Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them."

David Hume's Essays, Moral and Political, 1742.
Peugeot 607 3.0 v6 Pack 2002.
Avatar gebruiker
Zettex
 
Berichten: 16
Geregistreerd: 06 feb 2009, 08:33
Woonplaats: Amsterdam Zuidoost

Berichtdoor Evert G.D » 08 sep 2009, 01:59

Als autojournalist vind ik het artikel zo gek nog niet, ik vind ook niet dat er gehakt gemaakt wordt van de 607 in vergelijking tot de Bentley. Er worden twee auto's beschreven, waarvan in het geval van de 607 gesteld wordt dat er minder van verkocht zijn dan van de Bentley, dus dat 'ie exclusiever is. Beetje cynisch gesteld natuurlijk, maar wij, journalisten zijn nu eenmaal vaak cynisch.

Peugeot is ook niet zozeer confectie. Wat een andere schrijver hier al stelde: de 404 en 504 waren droomauto's, mensen hoopten ooit zo'n auto te kunnen bezitten. Omdat mijn vader vroeger 'niet wenste mee te betalen aan de naam van Peugeot' kocht hij Simca. Hoewel ik 'm aan z'n kop zeurde om nou een Peugeot te kopen... Wilde je vroeger echt bijzondere Franse auto's, kocht je een Panhard of een Facel Vega.

Een V8 voor de 607 zou inderdaad niet zo gek zijn geweest. Het is er wel de auto naar om een V8 onder 't kappie te lepelen. Het zou een logisch topmodel zijn geweest. Maar dat zal wel te duur uitgevallen zijn...

De 607 vind ik trouwens de mooiste moderne Peugeot op dit moment. Een tijdloze, klassieke sedan. Laten we eerlijk zijn, daar haalt een Lexus het toch niet bij? En wat mij betreft een Mercedes of BMW ook niet. Al vind ik wel dat Mercedes prachtige auto's bouwt. :oops:
Auto's hebben een ZIEL...
Avatar gebruiker
Evert G.D
 
Berichten: 4326
Geregistreerd: 03 aug 2004, 15:17
Woonplaats: Overberg (UT, NL) / Cappy (F)

Berichtdoor Zettex » 08 sep 2009, 07:26

Ja ,vroeger,...

Ik zal je zeggen dat dat waar is ,wijlen mijn vader,een zakenman heeft ik dacht 2 maal een 404 gehad dat was een aparte auto,verder vele Citroenen.

Tegenwoordig....confectie miz,wel iets minder dan de Jap merken ,maar toch,...Met als uitschieter de 607,waarin een v8 wel tof zou zijn ,maar dan moeten ze wel een achterwiel aan gedreven model gaan bouwen, want die pks die ie nu heeft zijn al teveel op de voorwielen,de esp grijpt al te vaak in.

Klassiek ,zeker,tijdloos absoluut, spijtig dat ze er niet verder op gaan,maar goed een confectie merk kijkt naar de cijfers en niet zozeer naar de status die een model kan krijgen.

Een merk moet verkoop kanonnetjes hebben , en dan kan men ook een groter model gaan bouwen die mee kan liften op gunstige cijfers,ik denk dan ook dat ze uit zuinigheid even afwachten,ja echt een confectie eigenschap.

Trouwens de 3 grote Duitse merken zijn onderhand ook confectie merken aan het worden, ze brengen de een na de ander uit, heel saai,

leuk hoor,kijk naar Audi bv; Q1,Q2,Q3,Q4,Q5,Q6,Q7,Q8,Q9,Q9, A1,a2 etc etc,
en dan ook nog allemaal met een S versie , om te huilen en dan die idiote prijzen, maar dta komt ook door de belastingen n natuurlijk, bah.

BMW en Merc evenzo,grote hoeveelheden, en vooral veel voorspelbare modellen, een uitzondering daargelaten.

Blijft een smaak kwestie,maar des te meer modellen des te saaier meestal.
Peugeot 607 3.0 v6 Pack 2002.
Avatar gebruiker
Zettex
 
Berichten: 16
Geregistreerd: 06 feb 2009, 08:33
Woonplaats: Amsterdam Zuidoost

Berichtdoor Mark » 08 sep 2009, 12:42

Twee belangwekkende constateringen in dat artikel:

1. De 404 wordt een instituut genoemd, TERECHT :!:
2. Een 607 is exclusiever dan een Bentley, mooi toch Zettex :wink:.
Avatar gebruiker
Mark
 
Berichten: 2979
Geregistreerd: 17 maart 2004, 23:16

Berichtdoor Mockenrue » 09 sep 2009, 00:13

Ondanks dat ik Peugeot hoog heb zitten, vind ik de C6 qua design/styling toch zeker aantrekkelijker dan de 607.
Avatar gebruiker
Mockenrue
 
Berichten: 2745
Geregistreerd: 07 apr 2004, 16:29
Woonplaats: Meierijstad

Berichtdoor M. van der Meulen » 09 sep 2009, 07:17

Daar ben ik het mee eens, bij de C6 is meer werk gemaakt van het design en de lijnen, met meer "aparte" details aan de buitenkant. Jammer van de rekenmachine-achtige centrale middenconsole met z'n vele pietepeuterige knoppies, ik denk dan wel eens "Das braucht der Mensch doch gar nicht"! Hou je dan liever bij een subliem weggedrag, een vermogen en koppel dat de concurrenten mooi in de schaduw zet, en, niet onbelangrijk, gebruiksgemak en voordelig onderhoud. Da's vast ook beter voor de verkoopcijfers.

Hoe zat dat destijds met topmodel 505 V6 tegenover zijn concurrenten? Daarbij bedoel ik niet de XM V6, maar meer de Duitse merken. Groet, M.
104 SL 06-'78
104 S 08-'79
307 SW Société 2.0 HDi 11-'04
Ami Super Break 03-'73
Avatar gebruiker
M. van der Meulen
 
Berichten: 3273
Geregistreerd: 28 jan 2006, 20:31
Woonplaats: De Marne (GN)

Berichtdoor Jan-Sietze » 09 sep 2009, 22:41

Zettex schreef:Met als uitschieter de 607, waarin een v8 wel tof zou zijn ,maar dan moeten ze wel een achterwiel aan gedreven model gaan bouwen, want die pks die ie nu heeft zijn al teveel op de voorwielen,de esp grijpt al te vaak in.

Oké, een V8 zou het goed doen met een 4×4 - al zou dat kostentechnisch wel niet interesant zijn...

Oja, en ik doe niet denegerend over de V6, 't is écht een heerlijke motor!
Maar zelfs in de lichtere 406 wordt hij al snel 'gewoontjes'...
607 3.0 24v '01
405 SRI 2.0 '93 > XU10J4 in progress
Avatar gebruiker
Jan-Sietze
 
Berichten: 319
Geregistreerd: 07 jan 2005, 18:52
Woonplaats: Wirdum

Berichtdoor Zettex » 10 sep 2009, 23:23

Dank u ,voor uw hart onder de riem,maar ik voel me niet echt omlaag gehaald door meningen van anderen, en gelukkig maar, het is hobby, geen leven of dood.

Ik denk stiekem dat Peugeot echt wel een opvolger gaat maken ,en dan een van grote klasse, alleen moet de financiële wind weer gunstig staan voor ze.

Ik heb hiervoor 2 safranes gehad ,maar wat Renault nu allemaal doet...het zegt me niks, bezig met confectie , alleen maar confectie,confectie is goed ,maar maak ook ruimte voor wat meer kunst ,dat siert een echt merk.

Misschien hierna een C6 of een jongere 607,ik blijf een liefhebber van franse auto's.

Een premium duitser rij je vaak voor een ander ,om iets te bewijzen , uitzonderingen daargelaten,een franse klassieker rij je voor jezelf...pure passie.
Peugeot 607 3.0 v6 Pack 2002.
Avatar gebruiker
Zettex
 
Berichten: 16
Geregistreerd: 06 feb 2009, 08:33
Woonplaats: Amsterdam Zuidoost

Berichtdoor jurgen » 12 okt 2009, 14:52

ik heb mijn 607 nu 3.5 jaar met nu een 105.000 km's en ben nog steeds zeer tevreden. Ik heb het geluk gehad dat peugeot belgië de 607 aan de straatstenen niet kwijtgeraakte en ik deze bijgevolg minder betaald heb dan een 407.
Hoewel ik 'maar' een 2 liter diesel heb, met 'maar' 136pk's heeft deze boot me nog geen een keer in de steek gelaten (op het linkerrijvak van de autostrade wordt ik zelden ingehaald...). Ik moet dan ook vaak smalend lachen naar mijn andere "collega's" met hun audi A6'en of de mercedes E-klasses welke bij een gelijk uitrustingsniveau meer dan het dubbele hebben betaald dan ik. En dat deze niet zo goed verkoopt is, maakt mij niets: rijd ik maar mooi met een exlcusieve wagen rond :mrgreen:
Avatar gebruiker
jurgen
 
Berichten: 128
Geregistreerd: 12 jul 2009, 11:14
Woonplaats: België

Berichtdoor Harrie » 12 okt 2009, 22:54

Jan-Sietze schreef:De 607 mist een V8 of V10 om een beetje op te vallen tussen het Duitse geweld.
Want wees eerlijk; De V6 heeft niks over bij zo'n dikke peugeot...

nou...dan heb je nog nooit gereden met een 607 V6 BiTurbo HDi ?
MEGA ! wat een souplesse en gigantische trekkracht!
grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Berichtdoor Bart-Peugeot » 13 okt 2009, 11:57

Harrie schreef:
Jan-Sietze schreef:De 607 mist een V8 of V10 om een beetje op te vallen tussen het Duitse geweld.
Want wees eerlijk; De V6 heeft niks over bij zo'n dikke peugeot...

nou...dan heb je nog nooit gereden met een 607 V6 BiTurbo HDi ?
MEGA ! wat een souplesse en gigantische trekkracht!
grt, Harrie

Ja, die V6 hdi is ook stukken sneller dan de 3.0 v6 benzine. :D

(in een 407 of 607 bijvoorbeeld)
In bezit van een 308 en 504.
Avatar gebruiker
Bart-Peugeot
 
Berichten: 2216
Geregistreerd: 24 mei 2006, 09:31
Woonplaats: Rijnmond

Volgende

Keer terug naar Overige modellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 43 gasten