Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Dturbo schreef:ik was dus op zoek naar 205 XS velgen. Gevonden dus, maar er hoorde een auto bij.........een 205 CT van juni 1986.
Resultaat: er staan straks weer 3 stuks voor de deur.
heb er nou al zin in! lekker tuffen met open dak....
misschien is het wel de oudste 205 Cabrio van Nederland!
Dturbo schreef:misschien is het wel de oudste 205 Cabrio van Nederland!
tja...als ik dat es wist! is geloof ik niet uit te zoeken, via de kanalen voor 'gewone' burgers he?
groeten, Edzo
De persauto's van Peugeot Nederland waren een lichtblauwe 205 CT (PN46VV) en een roodmetallic 205 CT (PN45VV) beide van 13 mei 1986.
Dturbo schreef:Nou ja, Evert dat weten we nog niet, of hij mooier is. De echte foto's komen volgende week wel. Deze zijn wel wat wazig........
Het is in ieder geval een prima basis om mee te beginnen, en we zien wel wat eruitrolt.
groeten, Edzo
Evert G.D schreef:Dturbo schreef:Nou ja, Evert dat weten we nog niet, of hij mooier is. De echte foto's komen volgende week wel. Deze zijn wel wat wazig........
Het is in ieder geval een prima basis om mee te beginnen, en we zien wel wat eruitrolt.
groeten, Edzo
Dat weet ik wel zeker dat 'ie mooier is, van mijn CT is de blanke lak van de motorkap gebladderd en hij heeft een deuk in het portier linksvoor. Ga binnenkort 's bij Jonkhart kijken of hij toevallig een motorkap heeft in de kleur donkergrijs metallic en dat portier is nog wel te repareren met uitdeuken zonder spuiten.
De mijne is een in 1997 geimporteerde 88-er, helaas dus met het 'nieuwe' dashboard, met zo'n 180.000 km achter de kiezen. Omdat de CT wel relatief zeldzaam is ten opzichte van de CTI/CJ, wil ik hem wel restaureren, maar heb daar door omstandigheden ff de middelen niet voor.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 47 gasten