Zwarte badges verwijderen

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Zwarte badges verwijderen

Berichtdoor Fcstaal » 21 okt 2017, 17:53

Beste,

zal mij eerst even voorstellen, Ik ben Friso en rijd al jaren een 205 generation voor woon werk, heb er echt alles in vervoerd en hij heeft gefungeerd als werk paard bij het verbouwen van mijn huis..

een paar weken geleden ben ik tegen een setje 15 " speedline wielen aan gelopen heb ze gestraald en opnieuw gespoten en gemonteerd met nieuwe banden..
gelijk maar een keer gewassen (voor de eerste keer in 5 jaar tijd) nu staat ie er keurig bij en begin ik er echt plezier aan te beleven, binnenkort maar een paar verse bumpers monteren (of spuiten)

nu de vraag:

Ik probeer de badges eraf te krijgen die aan de zijkanten van de auto zitten om ze of te vervangen of zwart te spuiten maar krijg die dingen er niet af.
ik heb van binnenuit de roostertjes verwijderd en zie plastic pikkies zitten van de badges.. deze zijn niet terug te drukken, ook heb ik geprobeerd om er van buiten af iets tussen te krijgen om ze eraf te trekken, zonder succes.. zal toch niet gekit zitten?? :shock:
Fcstaal
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 21 okt 2017, 17:23

Re: Zwarte badges verwijderen

Berichtdoor Fcstaal » 21 okt 2017, 18:09

Nog even een foototje



Afbeelding
Fcstaal
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 21 okt 2017, 17:23

Re: Zwarte badges verwijderen

Berichtdoor unimproved » 22 okt 2017, 17:14

Die gaan er niet in 1 deel vanaf komen. Het valt nog mee dat ze er nog op zittten.

Het kan natuurlijk ook dat de vorige eigenaar ze als voorzorg met kit vast gezet heeft.
unimproved
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 18 aug 2017, 10:07

Re: Zwarte badges verwijderen

Berichtdoor 205RJ » 23 okt 2017, 13:18

Met plastic badges aan de zijkant bedoel je de stootstrips? Die kun je makkelijk weer mooi zwart maken met bumperzwart/bandenzwart! Bij de action goedkoop en prima als je het af en toe even bijwerkt. Lijkt me een stuk makkelijker
Avatar gebruiker
205RJ
 
Berichten: 221
Geregistreerd: 20 jan 2016, 22:17
Woonplaats: Delft

Re: Zwarte badges verwijderen

Berichtdoor Fcstaal » 24 okt 2017, 20:24

Ik bedoel de 2 plastic strips achter de klapraampjes boven de achterwielen.... bumper zwart is een goeie...
Ga ik doen..... bedankt voor de reactie
Fcstaal
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 21 okt 2017, 17:23

Re: Zwarte badges verwijderen

Berichtdoor ~Orin » 03 nov 2017, 23:03

Beter een goed spulletje kopen zoals geoyon trim of Autoglym trim restore, die stoten water af en trekken in de kunststof deze trekt dus een beetje in en voed de ondergrond.
Afbeelding
Avatar gebruiker
~Orin
 
Berichten: 776
Geregistreerd: 31 maart 2014, 17:56
Woonplaats: Midwoud


Keer terug naar 205/309

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten

cron