Geen koelvloeistof?

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Geen koelvloeistof?

Berichtdoor 205RJ » 22 apr 2017, 20:46

Vandaag even uitgebreid de auto gewassen en op het laatst nog even gekeken of ik nog ruitenwisservloeistof moest bijvullen. Dat heb ik gedaan, en toen ik toch bezig was eens het koelvloeistofvaatje open gemaakt. Daar zat helemaal niks in, niks! Nu lijkt me dat dat helemaal niet goed is, maar ik weet niet hoe lang dat al zo is. Afgelopen week dik 800 km gereden en sowieso nog nooit koelingsproblemen gehad. Zit er überhaupt nog wel koelvloeistof in mijn systeem nu en hoe kan het dat ik hier nog nooit wat van heb gemerkt? Morgen even langs een tankstation een paar flessen van dat spul halen, moet ik hier nog een speciaal type voor hebben? Vind dit wel weer heel vreemd, misschien heeft iemand een idee...
Avatar gebruiker
205RJ
 
Berichten: 221
Geregistreerd: 20 jan 2016, 22:17
Woonplaats: Delft

Re: Geen koelvloeistof?

Berichtdoor beeperhorrie » 22 apr 2017, 21:11

Het is een expansievat. Het kan dus gewoon zijn dat je geluk hebt gehad tot nu toe.
Overigens zijn de vaatjes vaak van binnenuit enorm aangeslagen met hardnekkig vuil. Even loshalen en reinigen en je ziet weer in één oogopslag hoe het gesteld is met de vloeistof voorraad.
Afbeelding
Avatar gebruiker
beeperhorrie
 
Berichten: 593
Geregistreerd: 31 jul 2015, 08:46

Re: Geen koelvloeistof?

Berichtdoor 205RJ » 22 apr 2017, 22:59

Laten we daar op hopen. Morgen even langs de Shell en dan op weg naar mijn handige achterneef die me helpt het spoorstangeind te vervangen, gaan we hier ook gelijk even naar kijken. Het vat is inderdaad erg smerig dus het was me niet eerder opgevallen!
Avatar gebruiker
205RJ
 
Berichten: 221
Geregistreerd: 20 jan 2016, 22:17
Woonplaats: Delft


Keer terug naar 205/309

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

cron