Peugeot 504 en nog veel meer

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Peugeot 504 en nog veel meer

Berichtdoor Yves » 21 jan 2007, 02:20

Hadden we eerst eerst garage bedrijf De l'Est, Karel Verhoeven en Wim van Boekel met zijn Franse-Klassiekers en al zijn mooie top segment 404's en 504's, overigens nog steeds jammer dat hij gestopt is, alhoewel privé heeft hij kennelijk naar ik hoor nog wel klein paradijsje, dan hebben we nu Bieberg Klassiekers, eergisteren heel de donderdag ochtend geweest, van 9 tot 14.00u.
Allejezus zowel binnen als buiten puilt het uit van de Peugeots, binnen niet de minste,paar prachtige sleeping beauties.
Staan gewoon 5 prachtige 504's te pronken, één heel mooie 404, een ander iets minder, maar ook niet te versmaden, een mooi niet te duur 204tje, twee hele mooie 604's, beide automaat versies, paar mooie Ds-en een heel mooie Renault 8 Major uit 1964. Buiten staat het hele parkeerplein vol met Eenden,Cx-en,Ds-en,Gs, blauwe Peugeot 403 Station Familiale,Hy diesel bus, 505 etc.
Zou zich echter wat meer moeten profileren, heeft echt heel mooi spul staan en bovendien absoluut betaalbaar voor wat er staat, d.w.z. zeker geen woekerprijzen.
Verder onderhoudende sympathieke man en kennelijk niet enkel en alleen maar bezig met "dollartekens".
Ben Peugeot fanaat in hart en nieren en rijd al zo''n 26 jaar oldtimers, voornamelijk peugeot 404 en 504 heb vroeger ook wel Renault en Simca gereden.
Nu ook weer in het bezit van een Renault 16Tx en Citroën Pallas half automaat
Yves
 
Berichten: 30
Geregistreerd: 17 feb 2005, 16:50
Woonplaats: Den Bosch

Berichtdoor PeuTriton » 21 jan 2007, 19:28

erg bekend adres!!

ook mijn apk-adres. Heeft inderdaad momenteel de garage 'nokvol' met peugeot. Altijd leuk om even plaats te nemen in één van de andere modelllen uit die tijd!!!
nu heb ik die felbegeerde loods, maar geen 504 meer... Had ik hem toch maar gehouden.
Avatar gebruiker
PeuTriton
 
Berichten: 148
Geregistreerd: 20 sep 2005, 22:21
Woonplaats: Grubbenvorst

Berichtdoor Mockenrue » 21 jan 2007, 23:29

Is toch geen onbekende, hoor. Adverteert in Classic Trader volgens mij.

Hebben we in 2004 nog een 'koffieklets' gehad, l'Animal was er ook.
Avatar gebruiker
Mockenrue
 
Berichten: 2745
Geregistreerd: 07 apr 2004, 16:29
Woonplaats: Meierijstad


Keer terug naar 504

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 51 gasten