Ik begin te vermoeden dat ik iets niet helemaal goed heb gedaan...
Ik had al een nieuwe rubberen keerring gehaald in maat 40x58x10 (zie voorgaande berichten)
hier zit geen metalen rand omheen, is enkel rubber
Het eruit halen van de oude ging erg lastig
Ik was van mening dat dit kwam doordat over tijd een en ander wat gevulkaniseerd was
maar ik denk nu dat ik een verkeerde keerring heb (die ik als voorbeeld heb gebruikt voor demonteren oude...)
Heeft iemand een foto van de juiste keerring? moet dat er een zijn in een metalen ring? of is het enkel een rubberen geval?
Ik begin te denken dat ik de voorste zwarte stalen ring (waar ik eerder naar vermelde, zie foto) er met de oude rubberen keerring uit had moeten halen met een poelietrekker oid
Nu heb ik het rubberen gedeelte van de metalen ring verwijderd en zie niet hoe de vervangende rubberen ring die ik al in huis heb afdicht na montage
Wat ik nu nieuw heb is dit;
https://www.franzose.de/en/Peugeot/504- ... /ANR70779/en wat ik vermoedelijk moet hebben is zoiets als dit;
https://www.franzose.de/en/Peugeot/504- ... /ANR81091/ kan iemand dit bevestigen?