Peugeot 504 Pickup 1.9 Diesel Zekeringen & Schakelaar

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Peugeot 504 Pickup 1.9 Diesel Zekeringen & Schakelaar

Berichtdoor maltacode » 11 jun 2019, 14:27

Hallo,

Ik ben op zoek naar de zekering kast waar de zekeringen zitten voor de knipperlichten en claxon, ed. Ik kan alleen een zekeringkast vinden onder de motorkap met 6 zekeringen, daar is niets van kapot. Er is ook geen uitleg welke zekering waartoe dient. Wellicht dat iemand mij hier een overzicht van kan geven? Ik vermoed dat er een andere zekering kast is (ergens onder het dashboard) maar kan niets vinden.

De hendel van de knipperlichten en claxon was afgebroken (voordat ik de auto kocht) en geknutseld opgelapt met twee schakelaartjes. Ik heb een nieuwe hendel gekocht maar weet niet hoe de bedrading origineel zit.
Als iemand mij dit kan vertellen (welke kleur draad op welke pin op de schakelaar hoort) dat zou me enorm helpen.

Afbeelding
Met vriendelijke groet, Dick
1984 Peugeot 504 Pickup 1.9 Diesel · 2005 Vespa GTS250ie
Avatar gebruiker
maltacode
 
Berichten: 16
Geregistreerd: 26 mei 2019, 10:56
Woonplaats: Xaghra, Gozo, Malta

Re: Peugeot 504 Pickup 1.9 Diesel Zekeringen & Schakelaar

Berichtdoor johnssons » 11 jun 2019, 20:08

... waar de zekeringskast zit, ik denk links onder bij het dashboard, maar mogelijk bij een pick-up niet ... wat betreft aansluiten moet niet echt moeilijk zijn, tenzij je helemaal geen sleutel ervaring hebt ... dan wordt het lastig om uit te leggen .. meestal lukt het wel om met een controlelampje uit te zoeken hoe het aangesloten moet worden ... gaat in ieder geval om de nummer op de bekabeling, niet om de kleur

Lastig maar succes, John
Avatar gebruiker
johnssons
 
Berichten: 726
Geregistreerd: 18 jan 2007, 16:30
Woonplaats: Amsterdam

Re: Peugeot 504 Pickup 1.9 Diesel Zekeringen & Schakelaar

Berichtdoor maltacode » 12 jun 2019, 15:05

Hoi John,

Dank je wel, dat was de oplossing (nummers op kabels) alles werkt weer naar behoren en origineel.
Zekering box kan ik nergens vinden onder dashbord, vraag me serieus af of er bij een pickup daar eentje zit.
Met vriendelijke groet, Dick
1984 Peugeot 504 Pickup 1.9 Diesel · 2005 Vespa GTS250ie
Avatar gebruiker
maltacode
 
Berichten: 16
Geregistreerd: 26 mei 2019, 10:56
Woonplaats: Xaghra, Gozo, Malta

Re: Peugeot 504 Pickup 1.9 Diesel Zekeringen & Schakelaar

Berichtdoor Frank.04 » 12 jun 2019, 17:45

Bij de laatste typen 504 (Diesel) zit de zekeringkast in de motorruimte.

Eventueel heb ik wel een schema, laatst nog ingescand bij de reparatie van een 504 Familial Diesel met uitgebrande kabelboom.
Meer plezier met Peugeot's 04!
Frank.04
 
Berichten: 1202
Geregistreerd: 24 jul 2008, 23:43


Keer terug naar 504

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten