Geblokkeerde deursloten

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Geblokkeerde deursloten

Berichtdoor 504V6 » 28 jan 2018, 21:09

Vandaag wou ik een ritje maken, maar stelde vast dat zowel het deurslot aan chauffeurs- en passagierskant een probleem hebben.

Aan de chauffeurszijde gaat de sleutel er volledig in, kan ik hem draaien, maar gebeurt er niets. Aan de binnenzijde werkte het 'palletje' voordien al niet.

Aan passagierszijde gaat de sleutel er net niet volledig in. Hij zou nog een paar mm verder moeten en hierdoor kan ik het slot dus niet draaien. Het 'palletje' aan de binnenzijde werkte hier wel en de deur was vorige keer dan ook via de binnenkant op slot gedaan.

Heeft iemand een idee hoe ik nu binnen kan of wat de oorzaak kan zijn en hoe het op te lossen is?
504V6
 
Berichten: 10
Geregistreerd: 12 nov 2017, 11:20

Re: Geblokkeerde deursloten

Berichtdoor johnssons » 05 feb 2018, 21:21

Deur van slot is niet zo moeilijk ... gewoon via de oude junk methode, grote schroevendraaier in slot steken en van slot draaien ... neem wel het slot van de rechter deur, daar lijkt de sleutel niet te passen, daarna op zoek maar een ander slot of een setje deursloten ....en alles weer in orde maken ..
http://www.serie04.com/nl/50491-handvat ... r-stop?p=6

Wat je ook kunt doen is met een stuk stevig ijzerdraad de deur van slot proberen te halen, soms lukt dat heel snel, meestal duurt het even ... dus de pal van de vergrendeling omschuiven ..

Succes John
Avatar gebruiker
johnssons
 
Berichten: 726
Geregistreerd: 18 jan 2007, 16:30
Woonplaats: Amsterdam

Re: Geblokkeerde deursloten

Berichtdoor Frank.04 » 06 feb 2018, 00:29

Hoewel een beetje grofstoffelijk is dit een manier die soms kan werken.

Echter niet bij de 504 C/C/ sloten, waarbij het mechanisme bediend wordt door twee ielige lipjes aan de achterkant van het slot; deze verbuigen gewoon en verder gebeurt er niets.

Er zijn wel trucjes, maar di forum is natuurlijk geen handleiding voor inbrekers...
Meer plezier met Peugeot's 04!
Frank.04
 
Berichten: 1202
Geregistreerd: 24 jul 2008, 23:43


Keer terug naar 504

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten