Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Jineuf schreef:Zelf reviseren. Als de onderdelen betaalbaar zijn een hele leuke klus.
Spoelen, spoelen en nog eens spoelen met verse A.T.F., eerst bak warm aftappen.
Zelf heb ik dat eens met draaiende motor gedaan. Zo komt de olie uit de koppelomvormerer ook uit.
Wel optijd de motor uitzetten, zodra er geen A.T.F. meer ui de bak komt.
Jij hebt overigens een ZF 3HP 22.
kan ook nog een 3hp12 zijn ipv een 3hp22
Tot voor kort had ik nog een nieuwe bak liggen helaas??
Is toevallig je kickdown kabel niet gerafeld waardoor hij te strak staat??
Thorvald's 504 schreef:Dit ben ik ook van plan. Wekt dit ook op alleen de startmotor?
Dan trek ik de bobinekabel namelijk los en leeg ik de bak op die manier, heb ik er voor m'n gevoel meer controle over.
En pak je dan een slang van de koeling? Of gewoon de carterdop?
Heb ooit een verhaal gehoord dat je het betreffende filter nieuw kunt bestellen bij een BMW dealer, omdat ZF daar bakken voor bouwt.
En, welke olie raden jullie aan? Ik gebruik nu kleurloze ATF van MPM oil, Dexron 2/B.
mikedebest schreef:Beste Thorvald,
Zij kunnen ook vertellen welke Diff olie je nodig hebt.
Thorvald's 504 schreef:mikedebest schreef:Beste Thorvald,
Zij kunnen ook vertellen welke Diff olie je nodig hebt.
Kan iemand mij dit niet gewoon even vertellen?
Dan kan ik het morgen gaan halen
Ik heb al een mail verstuurd naar ZF, aangezien het na sluitingstijd is...
Ik denk dat ik morgen even bel voor t een en ander.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten