Ik ben er mee bezig geweest, en het resultaat is best aardig
Ik heb de delen van het dashboard afgehaald en heb de chroom randen met alu-tape beplakt
Het verwijderen is het nodige demonteerwerk...
dashboard top eraf, klokkenwinkel er uit, kastklepje er uit....
het gedeelte waar optineel een klokje in kan, komt er met een platte schroevendraaier goed uit
WEES WEL
VOORZICHTIGde 'pluggen' op de kunststof delen zijn 'best' sterk, maar breken kan altijd
Het grote middenstuk zit met deze klemmetjes vast;
hier kun je goed bij via het gat van het optionele klokje, en vanaf de dashboad klokken (Die er dan wel uit zijn natuurlijk...
)
op het midden van het grote stkuk kunststof zitten nog twee van die pluggen, deze komen op dezelfde manier los als het vlakje van het klokje
dus voorzichtig met de schrovendraaier er tussen en langsaam wrikken, zo krijg je zowel de klemmetjes als die andere dingen los.
geduld is wel op zn plaats
Vervolgens het choom ontvet, de grijze delen met schilderstape afgeplakt. dit omdat het alu-tape best wat kleefkracht bezit, en je in no-time
per ongeluk stukjes van de grijze verf aftrekt...
Links is nieuw, rechts oud
HET RESULTAATMorgen zet ik het hele spul er weer in, fotos volgen!