Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
ja, dé originele werkplaats-smeertabel, die vroeger bij elke Peugeot-dealer aan de wandhouder hing.joospeugeot schreef:dit is echt een oude tabel, maar dat zie je ook op de foto.
20w50 doe ik dus echt niet in mijn versnellingsbak. nu weet ik ook waar die bakken zo stroef schakelen
en dáár heeft juist iemand zitten klooien en dat klakkeloos in die 406 / 607 tabel gepleurd.joos schreef:zo heb ik dus nooit een ba7 of ba10 bak gezien in een 406/607 en zelf heb ik ook nog een xn1/xn2/kf5/etc gezien met bijv een kugelfischerpomp in een 406/607.
deze modellen staan dus echt wel in de tabel. zo ook j7/j9 modellen
risky schreef:we leven nu in 2011 met nieuwe middelen
tegenwoordig is er dot 5,1 remvloeistof ipv dot 3
ook hebben wij koelvloeistof ipv antivries
wij kunnen nu kiezen wat wij in onze oltimer gooien
mvg
Harrie schreef:carterstopplug = 2221-11
is uitgevoerd met magneet.
verpakkings-eenhied is 2 stuks in 1 zakje, dus moet je er 2 afnemen.
vraag meteen om nieuwe carterstopringetjes, die moet je elke keer vernieuwen.
de kant van de ring waar de naad v.h. koper zit, moet richting kraag van de carterstop.
grt, Harrie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten