Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Harrie schreef:Er zijn in korte tijd 3 types stuurventielen geweest.
1 Tot oktober 82: 2 rubber keerringen
2 okt 82- febr 83: 1 rubber (grote) keerring onder, de kleine boven is vervangen door een dubbel lips.
3 febr. 82 t/m 84: Nu is ook de grote keerring vervangen door een dubbellips.
De dubbellips zijn dus die uit het setje.
Peugeot adviseerde om type 1 en 2 te vervangen door het type 3 stuurventiel.
Walle69 schreef:
Deze foto heb ik ergens anders gepikt en geknipt; een duidelijke foto hoe eea in elkaar zit.
Links zie de oliedrukschakelaar zitten en wat lager een olieniveaukontakt (met rondje eromheen)? Dat heb ik nog nooit gezien en weet ook niet of dit op mijn motor zit. De foto is geloof ik van een Alpine A310 met carburateurs.
Remco504coupe schreef:Is het normaal dat het olielampje brandt (op contact met stilstaande motor)
zonder dat de sensor is aangesloten?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 52 gasten