Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
A.B.203 schreef:De membraan is dat dunne vlies wat op het vierkante blokje zit waar bovenop 72 staat . Zoek even een detail foto van de carburateur op . Weet je meteen hoe alle onderdelen heten en hoe het moet zitten.
A.B.203 schreef:De ringen zitten aan de gasklepas en hebben op bovenstaande tekening (de 1e) nummer 11. Ze heffen deels de speling van de as in het huis op.
A.B.203 schreef:Kijk bij de oude pakking of alle uitsparingen een functie op de carburateur hebben. Leg de nieuwe oude op de nieuwe en kijk of het overeen komt, mogelijk moet je er gaatje bij maken met een holpijpje of voorzichtig boren. Als bij de nieuwe pakking "loze" uitsparingen op blind metaal van het carburateurhuis komen kan dat geen kwaad.
Dirk85 schreef:A.B.203 schreef:De ringen zitten aan de gasklepas en hebben op bovenstaande tekening (de 1e) nummer 11. Ze heffen deels de speling van de as in het huis op.
Bedankt! Ik snap 'm.
jacqabe schreef:Wat voor brandstofpomp heb je er op zitten? Ik heb zelf ooit eens een nieuwe gemonteerd maar deze had een veel te hoge opbrengst waardoor de vlotter niet meer goed afsloot. Eerst de carburateur van mijn andere auto gemonteerd en die had hetzelfde probleem. Daarna de brandstofpomp gewisseld, daarna geen lekkage meer. Originele brandstofpompje gereviseerd en nooit meer problemen gehad.
Dirk85 schreef:Ik kan de oude nog eens terug monteren.
Keer terug naar 403, 203 en ouder
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten