oplappen 203 commerciale

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Re: oplappen 203 commerciale

Berichtdoor RobinHoed » 10 feb 2019, 22:09

Probleem met het feit dat de vork van de heftruck niet verder naar beneden kon was snel verholpen natuurlijk.

Onder de versnellingsbak blokken hout geplaats en de span band verwijderd. Daarna de heftruck naar achteren gereden om de achterste spanband meer vooraan op de vork te zetten om vervolgens de motor verder te laten zakken.
Afbeelding

En hier begint het moeilijke stuk.

Motor kon niet echt verder naar beneden ivm ruimte en staat nog steeds in een hoek. Om de motor recht te krijgen zal de bak dus omhoog moeten.
Dus tijd om onder de auto te gaan en de aandrijf as op de bak vast te gaan zetten. Dit kan echter niet omdat de aandrijf as een cm verder komt dan de versnellingsbak.
Terwijl ik het blok met al mijn kracht naar achteren trek, lukt het Aart niet om de as er in te krijgen.

Afbeelding

Na diverse pogingen zien we opeens dat de aandrijf as zelf niet gecentreerd is en 3cm links van de geul zit. Hoe er ook geduwd of getrekt wordt geen beweging in te krijgen. Zelfs het slimme idee om een spanband te gebruiken helpt niet. Dan beseffen we opeens dat er 2 zijstangen van de aandrijf as naar de achteras lopen om hem in positie te houden. Nadat deze los is gemaakt is de as snel gecentreerd, maar steekt nog steeds een cm uit ten opzichte van de versnellingsbak.

Na vele overpeinzingen wat we verkeerd doen begint bij aart opeens het lampje te branden.

De commerciale heeft achter aan beide achterwielen bladveren die de achteras naar voren of achteren kunnen laten schuiven. Omdat de auto op kisten staat met de achterwielen klem, blijft deze in positie. Dus een wild idee van Aart. Met behulp van een spanband om de achteras richting een bestelbus de as naar achteren trekken.
Afbeelding

Dit werkt goed ! De aansluiting op de versnellingsbak is een feit. Motor wilde echter niet verder omlaag, ondanks dat de bevestiginsbeugel van het rubber tussen versnellingsbak en aandrijf as perfect geposiotineerd was met de gaten in de carasorie.

Gelukkig nu ook wat kunnen bijdragen aan het geheel en tot de conclusie gekomen dat het blok alleen verder omlaag kan als de bak en as meer omhooggaan, waarom liggen deze niet perfect in de holte. Na een snelle zoekactie naar een foto hoe dit zit bij de eigen auto is de gemaakte fout al snel duidelijk

De beugel zit verkeerd om :oops: :oops:
Afbeelding

Dus snel omgedraaid, rest van de onderdelen in die regio gemonteerd en het geheel vast gezet op de carrosserie.
(bouten lopen via de bovenkant, onder de bekleding links, bovenop en rechts van de midden console)

Laatste klus zou dus het bevestigen van het motorblok moeten zijn. Als je kijkt naar waar de bouten zitten voor de motorsteunen moet het blok een dikke 5 cm naar achteren.
Dit is echter totaal niet niet logisch want zoveel speling is er helemaal niet. Conclusie is dus dat deze op de voorste en middelste punt moet. Dus van geel naar groen, zodat blok bijna goed gepositioneerd is (rode pijl)

Afbeelding


Probleem is echter dat de ruimte tussen deze 2 punten veel smaller is en de motorsteunen dus niet passen. Aangezien we deze niet hebben …..
Gaat Aart pragmatisch te werk en besluit de boel met de slijptol passend te maken, wat hem uiteraard binnen een paar minuten lukt.


Afbeelding

Afbeelding

Deze truc lijkt te werken en de steunen kunnen gemonteerd worden. Blijkt echter dat we een cm te kort komen om de klus te klaren.
Hoe we ook duwen of trekken het blok wilt niet naar voren ondanks het feit dat het nog steeds los hangt.
Afbeelding

Dus nogmaals geprobeerd met een spanband de achteras naar achteren te krijgen. Echter geen beweging te zien en de extra cm krijgen we ook niet.
Aangezien de middag al voorbij is besluiten we het hierbij te laten.

To be continued .....
203 Fourgonnette - 1953 "Jean-Marie"
203 Berline - 1959 "Marie Louise"
404 - 1961 "Marie Antoinette"
Avatar gebruiker
RobinHoed
 
Berichten: 731
Geregistreerd: 12 jul 2017, 20:50
Woonplaats: Leidschendam

Re: oplappen 203 commerciale

Berichtdoor A.B.203 » 12 aug 2019, 18:52

Het wordt spannend. Het middelste dashboardkast is komen te vervallen. in.Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk
Laatst bijgewerkt door A.B.203 op 14 aug 2019, 17:26, in totaal 1 keer bewerkt.
opknappen/repareren en zoveel als mogelijk met de oldtimers de weg op !
203 C en 203 C5 (commerciale) beide uit 1959, en een 308 D van 2015.
Avatar gebruiker
A.B.203
 
Berichten: 1137
Geregistreerd: 27 okt 2010, 15:54
Woonplaats: De Alblasserwaard zh

Re: oplappen 203 commerciale

Berichtdoor A.B.203 » 12 aug 2019, 20:42

Het wordt spannend. Het middelste dashboardkast is komen te vervallen. Daar is een hoofdcontact geplaatst (Heb de + onderbroken) en een trekschakelaar met een lampje voor spanning op de bobine. Verder komen er nog één toerenteller, temperatuurmeter, voltmeter en nog wat leuke oude schakelaars op.
De motor loopt en de auto rijdt, echter alleen in de 3 of 4e versnelling. Het lijkt dat alle versnellingen normaal ingeschakeld kunnen worden maar er gebeurt of er verandert niets. Zal nog eens goed de afstelling moeten vergelijken met mijn normale 203. Overigens ken ik de gemonteerde C2 bak ook niet. Alle draden moeten nog pas gemaakt en aangelegd worden. De accukabels en de dynamo + startmotor draden zitten er al op. Remmen op de vooras zijn gemonteerd. De uitgang naar de achteras is voorlopig afgedopt. Heb getracht alle materialen uit het " eigen magazijn te gebruiken. Dat gaf het nodige oponthoud, 2 waterpompen lekten en de 3e, samengesteld uit meerdere pompen is oké. Heb 3 radiatoren erin gehad en alle 3 lek. Zal moeten gaan investeren vrees ik [FACE WITH TEARS OF JOY]

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk
Afbeelding
opknappen/repareren en zoveel als mogelijk met de oldtimers de weg op !
203 C en 203 C5 (commerciale) beide uit 1959, en een 308 D van 2015.
Avatar gebruiker
A.B.203
 
Berichten: 1137
Geregistreerd: 27 okt 2010, 15:54
Woonplaats: De Alblasserwaard zh

Re: oplappen 203 commerciale

Berichtdoor A.B.203 » 24 apr 2020, 20:06

De originele 403 carburateur in en uitwendig gereinigd en vandaag gemonteerd. (Lukt niet om een filmpje te posten) Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
opknappen/repareren en zoveel als mogelijk met de oldtimers de weg op !
203 C en 203 C5 (commerciale) beide uit 1959, en een 308 D van 2015.
Avatar gebruiker
A.B.203
 
Berichten: 1137
Geregistreerd: 27 okt 2010, 15:54
Woonplaats: De Alblasserwaard zh

Re: oplappen 203 commerciale

Berichtdoor jacqabe » 24 apr 2020, 20:37

Hey oude boevenvanger, mooie foto :-)
Peugeot 403B 1963, 504 cabrio 1972 en 203 Bachée 1950
Avatar gebruiker
jacqabe
 
Berichten: 1670
Geregistreerd: 09 aug 2013, 20:31

Re: oplappen 203 commerciale

Berichtdoor A.B.203 » 25 aug 2020, 22:25

De 203 commerciale rijdt weer. Inmiddels doen alle versnellingen het. Het probleem zit/zat in de afstelling, overal ruimte en de geleiding op de stuurkolom. Heb er een andere C2 bak naast gelegd met als resultaat dat het nu redelijk werkt. De motor loopt prima en de remmen zijn zelf uitstekend. Heb een eigen bedacht bedradingssysteem aangelegd, met extra knipperlichten op de achterdeur en zij-knipperlichten. Met groene platen al verschillende proefritten gemaakt, de koppeling slipt nog wat maar het lijkt dat dit probleempje toch minder wordt. Ben nog wel op zoek naar een leuke uitlaat, nu is het nog niet meer dan een bocht en de kleine demper van een 403. De RDW heeft dit jaar lang geen (invoer)keuringen gedaan, maar nu is er voor komende maand een afspraak gemaakt. Betreft invoer uit een EU land van een voertuig van voor 1978. Hoop er op eigen kracht met een ééndaags kenteken heen te rijden. Foto's volgen.
opknappen/repareren en zoveel als mogelijk met de oldtimers de weg op !
203 C en 203 C5 (commerciale) beide uit 1959, en een 308 D van 2015.
Avatar gebruiker
A.B.203
 
Berichten: 1137
Geregistreerd: 27 okt 2010, 15:54
Woonplaats: De Alblasserwaard zh

Re: oplappen 203 commerciale

Berichtdoor jacqabe » 25 aug 2020, 22:28

Prachtig Aart, hopelijk gaat het allemaal een beetje vlot bij de RDW. Als je een beetje legaal rond kunt toeren dan wordt het nog leuker.
Peugeot 403B 1963, 504 cabrio 1972 en 203 Bachée 1950
Avatar gebruiker
jacqabe
 
Berichten: 1670
Geregistreerd: 09 aug 2013, 20:31

Re: oplappen 203 commerciale

Berichtdoor A.B.203 » 26 aug 2020, 13:16

Dit is het gewordenAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
opknappen/repareren en zoveel als mogelijk met de oldtimers de weg op !
203 C en 203 C5 (commerciale) beide uit 1959, en een 308 D van 2015.
Avatar gebruiker
A.B.203
 
Berichten: 1137
Geregistreerd: 27 okt 2010, 15:54
Woonplaats: De Alblasserwaard zh

Re: oplappen 203 commerciale

Berichtdoor A.B.203 » 26 aug 2020, 13:30

Motor loopt netjesAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
opknappen/repareren en zoveel als mogelijk met de oldtimers de weg op !
203 C en 203 C5 (commerciale) beide uit 1959, en een 308 D van 2015.
Avatar gebruiker
A.B.203
 
Berichten: 1137
Geregistreerd: 27 okt 2010, 15:54
Woonplaats: De Alblasserwaard zh

Re: oplappen 203 commerciale

Berichtdoor RobinHoed » 26 aug 2020, 13:44

Lekker bezig Aart !!

Hopelijk weer veel ritjes met de club in 2021 !
Dan kunnen we even in het echt aanschouwen

Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk
203 Fourgonnette - 1953 "Jean-Marie"
203 Berline - 1959 "Marie Louise"
404 - 1961 "Marie Antoinette"
Avatar gebruiker
RobinHoed
 
Berichten: 731
Geregistreerd: 12 jul 2017, 20:50
Woonplaats: Leidschendam

Re: oplappen 203 commerciale

Berichtdoor A.B.203 » 26 aug 2020, 14:07

We moeten er altijd klaar voor staan Robin[FACE WITH TEARS OF JOY]. Heb op de vooras nieuwe banden gelegd, 185x80x15. Op de achteras zitten oude Michelins X banden 185x400. Deze zijn aanmerkelijk hoger dan de voorbanden. Dit heeft natuurlijk invloed op de snelheid. De Michelins zien er nog perfect uit maar ik wil ze toch goed in de gaten houden. De licht kleurige commerciale heeft extra hoge buitenbanden, in de maat 19x400. Staat stoer. De topsnelheid van een commerciale ligt maar op iets van 105 km/u. Vanwege de schommelconstructie van de achterveren kan er ook geen ander cardan onder. Misschien dat een klok met een langere overbrenging nog wel een mogelijkheid is.AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Laatst bijgewerkt door A.B.203 op 27 okt 2020, 17:31, in totaal 2 keer bewerkt.
opknappen/repareren en zoveel als mogelijk met de oldtimers de weg op !
203 C en 203 C5 (commerciale) beide uit 1959, en een 308 D van 2015.
Avatar gebruiker
A.B.203
 
Berichten: 1137
Geregistreerd: 27 okt 2010, 15:54
Woonplaats: De Alblasserwaard zh

Re: oplappen 203 commerciale

Berichtdoor HansLanz » 25 okt 2020, 17:20

V.W.B. de banden: Ik heb 4 nieuwe 185/75 R16 Light Truck banden voor de Pickup gekocht voor €175,- thuis bezorgd. Perfecte keus ook voor de Commerciale denk ik.
Verder: Een leuke auto geworden met een mooie reportage.
Complimenten.
Avatar gebruiker
HansLanz
 
Berichten: 46
Geregistreerd: 10 sep 2015, 20:07
Woonplaats: Wezep

Re: oplappen 203 commerciale

Berichtdoor A.B.203 » 25 okt 2020, 19:37

Hans, ik neem aan dat je die banden om de 400 velgen hebt gelegd en met een binnenband. Heb je ook dunne ringen op de velgen gelast om de ruimte op te vullen? Een 16 inch band zit nl nogal ruim om een 400 velg. Ik heb aan de voorzijde 185x80x15 leggen en achter stokoude 185x400. Op de witte 203 op de laatste foto liggen achterop 19x400 banden. Deze banden komen van een (frontstuur] Peugeot J9 bus. Ik rij hier in het westen veel over autosnelwegen en wil een zo hoog mogelijke band om een acceptabele snelheid te kunnen bereiken. Jouw keuze lijkt me een goede en goedkope optie. Een standaard buitenband van 195x65x15 vind ik ook leuk staan, maar dan zou je eigenlijk in de achterbrug een iets grotere overbrenging moeten realiseren en ik weet niet of dat mogelijk is.
opknappen/repareren en zoveel als mogelijk met de oldtimers de weg op !
203 C en 203 C5 (commerciale) beide uit 1959, en een 308 D van 2015.
Avatar gebruiker
A.B.203
 
Berichten: 1137
Geregistreerd: 27 okt 2010, 15:54
Woonplaats: De Alblasserwaard zh

Re: oplappen 203 commerciale

Berichtdoor A.B.203 » 05 nov 2020, 23:28

Op 25 september is de auto door de RDW gekeurd. Het chassisnummer bleek na grondig onderzoek echt en origineel en kwam overeen met het Franse kentekenbewijs. Verder is de wielbasis gemeten en ook de spoorbreedte van voor en achter. Omdat de waterpomp weer was gaan lekken en het schakelen slecht verliep, durfde ik het niet aan en heb ik de auto op een trailer gezet. Bij mijn overheid ontdekte ik dat er na een week nog geen kenteken was afgegeven. Bleek dat er nog een BVB aangifte gedaan moest worden. Dit snel in orde gemaakt waarna er na enkele dagen het kenteken PM-03-88 op de mat lag. Auto meteen verzekerd en uit laten lijnen. Hij spoorde goed met uitzondering van het rechtervoorwiel, dat een slag te veel toespoor had. Een dat viel niet tegen, de hele voortrein inclusief het stuurhuis was immers uit elkaar geweest. De 403 motor loopt goed, de versnellingsbak schakelt beroerd, de 4e gang is heel slecht in te schakelen en soms onvindbaar. Bovendien maakt de bak een enorm kabaal, horen en zien vergaat en dat terwijl de olie op peil staat. Weet niets van de geschiedenis van de versnellingsbak, maar hij wordt wel verwijderd. Heb nog een C2 bak maar laat daar eerst een deskundige naar kijken eer hij er onder gaat. Het hoeft voor mij niet 100% te zijn maar wel goed bruikbaar. Verder is het rubber van de versnellingsbaksteun losgescheurd van het metaal en het druklager gilt behoorlijk als de koppeling wordt ingetrapt. Het lekken van de waterpomp werd steeds erger en onlangs was er in een week bijna 3 liter koelvloeistof weggedrupt. Inmiddels zit er een nieuwe waterpomp op, de kist met oude en half gereviseerde pompen maar uit het "zicht" geplaatst. Op de vooras zitten de fuseestukken en remmen van Peugeot 403 commerciale. De auto remt er werkelijk formidabel mee. Had per abuis aan de rechterkant een remcupje verkeerd om erin gezet met als gevolg een heftige remvloeistoflekkage en deels natte voering. Heb het goed kunnen reinigen maar hou het wel scherp in de gaten. Aan de achterkant zitten grotere remtrommels dan op een gewone 203, mede daardoor is de handrem ook best krachtig. Het middelste dashboardkastje is omgebouwd naar instrumentenpaneel, er komt een toerenteller, een KVS temperatuurmeter en een voltmeter in. Lekkage was ook nog een probleem, door de imperialsteunen en langs de vaste achterste zijruiten sijpelde het water naar binnen. Onder de zijruiten was daardoor ook al wat roestschade ontstaan en ik denk zelfs dat mede daardoor de dorpels waren doorgeroest. Het water liep immers via een gootje zo de deurstijlen in. De zijruiten zijn binnen en buiten op alle mogelijke naden afgekit met een product van shell. Alle bekleding, inclusief de hemel zijn verwijderd en komen ook niet meer terug. De imperialsteunen zijn eraf geweest en teruggeplaatst met MS polymer er tussen. Het dak wordt aan de binnenzijde mat zwart gelakt en mogelijk komen er in het frame boven het raam nog wat metertjes of schakelaars. Ik probeer nog wat foto's te plaatsen en dan is dit project ten einde.
opknappen/repareren en zoveel als mogelijk met de oldtimers de weg op !
203 C en 203 C5 (commerciale) beide uit 1959, en een 308 D van 2015.
Avatar gebruiker
A.B.203
 
Berichten: 1137
Geregistreerd: 27 okt 2010, 15:54
Woonplaats: De Alblasserwaard zh

Re: oplappen 203 commerciale

Berichtdoor jacqabe » 05 nov 2020, 23:40

De PM-03-88, gefeliciteerd Aart. Nederland is weer een 203 commerciale rijker. Hij heeft je veel bloed zweet en tranen gekost maar de aanhouder wint. Ook de overige dingen, zoals de bak, komen ongetwijfeld goed. Inmiddels behoor je tot de onbetwiste 203 experts van Nederland :-)
Hoop de auto op korte termijn eens te mogen bewonderen.
Peugeot 403B 1963, 504 cabrio 1972 en 203 Bachée 1950
Avatar gebruiker
jacqabe
 
Berichten: 1670
Geregistreerd: 09 aug 2013, 20:31

Re: oplappen 203 commerciale

Berichtdoor A.B.203 » 05 nov 2020, 23:44

De uitlaat is provisorisch en mondt uit juist voor het rechter achterwiel. De kleine 403 demper dempt het motorgeweld maar nauwelijks. Zoek nog een 4 in één spruitstuk

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
opknappen/repareren en zoveel als mogelijk met de oldtimers de weg op !
203 C en 203 C5 (commerciale) beide uit 1959, en een 308 D van 2015.
Avatar gebruiker
A.B.203
 
Berichten: 1137
Geregistreerd: 27 okt 2010, 15:54
Woonplaats: De Alblasserwaard zh

Re: oplappen 203 commerciale

Berichtdoor Nanno » 06 nov 2020, 12:15

Stoere gebruiksauto! Met een lekkere vlotte 403 motor, sidepipe, een echte "nekkendraaier". Ik hoop hem eens in het echt te zien (en te horen).
Peugeot 203C 1960
Lopende familie-projecten: Peugeot 403U8 bachee 1956, Peugeot 202 BH 1949, Peugeot 302 1937.
Peugeot-verleden: 3 x 304, 5 x 504, 1 x 505, 1 x 405, 1 x 205, 4 X 406
Nanno
 
Berichten: 463
Geregistreerd: 09 dec 2004, 12:49
Woonplaats: Halsteren

Re: oplappen 203 commerciale

Berichtdoor A.B.203 » 06 nov 2020, 14:08

Ja Nanno, ik hoop ook dat we volgend jaar weer wat evenementen hebben. Eind van het jaar zet ik hem in Roosendaal. De wisserarmen pasten goed en het systeem werkt. De toerenteller krijg ik nog niet op gang. Oké de laatste plaatjes.
opknappen/repareren en zoveel als mogelijk met de oldtimers de weg op !
203 C en 203 C5 (commerciale) beide uit 1959, en een 308 D van 2015.
Avatar gebruiker
A.B.203
 
Berichten: 1137
Geregistreerd: 27 okt 2010, 15:54
Woonplaats: De Alblasserwaard zh

Re: oplappen 203 commerciale

Berichtdoor A.B.203 » 06 nov 2020, 14:13

Nog wat plaatjesAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
opknappen/repareren en zoveel als mogelijk met de oldtimers de weg op !
203 C en 203 C5 (commerciale) beide uit 1959, en een 308 D van 2015.
Avatar gebruiker
A.B.203
 
Berichten: 1137
Geregistreerd: 27 okt 2010, 15:54
Woonplaats: De Alblasserwaard zh

Re: oplappen 203 commerciale

Berichtdoor Doornekamp33 » 06 nov 2020, 17:19

He bah wat mooi, ziet er goed uit en lekker uniek, rijden er niet veel meer van.[THUMBS UP SIGN]
Doornekamp33
 
Berichten: 282
Geregistreerd: 12 aug 2018, 23:27

Re: oplappen 203 commerciale

Berichtdoor RobinHoed » 06 nov 2020, 17:33

Die metertjes boven het raam zijn echt gaaf. Zelf gemaakt of zaten die er al??

Erg gaaf project!
Mooi dat hij bijna klaar is voor de ritjes in 2021 en anders komen we gewoon jou kant op om van dichtbij te bewonderen

Perfect verhaal voor in Le Lion trouwens ;-)

Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk
203 Fourgonnette - 1953 "Jean-Marie"
203 Berline - 1959 "Marie Louise"
404 - 1961 "Marie Antoinette"
Avatar gebruiker
RobinHoed
 
Berichten: 731
Geregistreerd: 12 jul 2017, 20:50
Woonplaats: Leidschendam

Re: oplappen 203 commerciale

Berichtdoor jacqabe » 06 nov 2020, 17:47

Het toerental het rode gebied trekken Aart en laat die sidepipe maar lekker brullen :-)
Peugeot 403B 1963, 504 cabrio 1972 en 203 Bachée 1950
Avatar gebruiker
jacqabe
 
Berichten: 1670
Geregistreerd: 09 aug 2013, 20:31

Re: oplappen 203 commerciale

Berichtdoor A.B.203 » 10 nov 2020, 20:37

jacqabe schreef:Het toerental het rode gebied trekken Aart en laat die sidepipe maar lekker brullen :-)

Ja brullen doet hij wel. Krijg de uitlaat niet geheel dicht op de aansluitingen. Het is een samenstel van 203 en 403 uitlaatdelen. De diameter van de uitlaat van een 403 is nl groter dan die van een 203. Heb er nu weer wat blik als vulling tussen gedaan en zal het morgen weer eens testen. Het is een hele mooie toerenteller,
kort na installatie werkte hij even maar al snel gaf hij de geest. Zit een vervelende storing in. Op de motor zit een ontsteking met normale contactpuntjes en daar zou hij op moeten werken. Er zal vast wel ergens een metertjes reparateur zijn vermoed ik.
opknappen/repareren en zoveel als mogelijk met de oldtimers de weg op !
203 C en 203 C5 (commerciale) beide uit 1959, en een 308 D van 2015.
Avatar gebruiker
A.B.203
 
Berichten: 1137
Geregistreerd: 27 okt 2010, 15:54
Woonplaats: De Alblasserwaard zh

Re: oplappen 203 commerciale

Berichtdoor A.B.203 » 12 dec 2020, 23:08

Langzamerhand is de commerciale een heel bruikbare auto geworden.Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
opknappen/repareren en zoveel als mogelijk met de oldtimers de weg op !
203 C en 203 C5 (commerciale) beide uit 1959, en een 308 D van 2015.
Avatar gebruiker
A.B.203
 
Berichten: 1137
Geregistreerd: 27 okt 2010, 15:54
Woonplaats: De Alblasserwaard zh

oplappen 203 commerciale

Berichtdoor jacqabe » 13 dec 2020, 16:10

Als je met deze auto naar je “cliënten” gaat dan doe je ze vast een groot plezier Aart :-)
Peugeot 403B 1963, 504 cabrio 1972 en 203 Bachée 1950
Avatar gebruiker
jacqabe
 
Berichten: 1670
Geregistreerd: 09 aug 2013, 20:31

Vorige

Keer terug naar 403, 203 en ouder

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten