Peugeot 1007 gezocht voor reportage AutoWeek

Leuk artikel of boek gelezen, komt Peugeot in een TV-programma of in een film voor, en wil je je mede-forumleden daar op wijzen? Schrijf hier je eigen tips en 'recensies'.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti, Le Lion

Peugeot 1007 gezocht voor reportage AutoWeek

Berichtdoor Henrie70 » 11 jul 2014, 15:33

Geachte forumleden,

Ik ben freelance medewerker van de tijdschriften AutoWeek en AutoWeek Classics en in die hoedanigheid schrijf ik u aan. Als opvolger van de AutoWeek-rubriek Onbekend, maar bemind (zie bijvoorbeeld AW 24 Hyundai XG350 en AW 25 Infiniti QX56) zijn wij voor een nieuwe rubriek namelijk op zoek naar eigenaren van auto’s die voortijdig van de markt zijn gehaald c.q. voortijdig uit productie zijn genomen. Voorbeelden zijn bijvoorbeeld de Nissan Cube, de Renault Koleos en ook de Peugeot 1007, reden waarom ik dit forum aanschrijf.
Wij zetten eigenaar + vierwieler in het zonnetje middels een reportage van twee pagina’s (spread). Lijkt het u leuk om samen met uw 1007 in AutoWeek te staan, dan zie ik graag een mailtje van u terug. U kunt mij rechtstreeks mailen op hhproductions.almelo@gmail.com. Wilt u - als Peugeotforum - liever niet meewerken, dan hoor ik dat ook graag en ga ik op een andere manier op zoek naar een 1007.
Ik hoop spoedig van u te mogen vernemen.

Met vriendelijke groet,


Henrie Hemmink
Freelance medewerker AutoWeek en AutoWeek Classics
Henrie70
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 11 jul 2014, 15:20

Re: Peugeot 1007 gezocht voor reportage AutoWeek

Berichtdoor jan-03 » 12 jul 2014, 11:54

Welkom Henrie

Ik ben benieuwd of er hier aanmeldingen komen...
Geen idee hoeveel forum-leden/ meelezers een 1007 bezitten..
Ik hoop op veel reactie's... 8)
gr jan
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Peugeot 1007 gezocht voor reportage AutoWeek

Berichtdoor Gilletti » 13 jul 2014, 13:03

Ik denk dat je voor deze oproep op DIT FORUM wat meer kans van slagen hebt.
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

Re: Peugeot 1007 gezocht voor reportage AutoWeek

Berichtdoor Henrie70 » 13 jul 2014, 15:24

Dank, Gilletti, voor de link. Ik heb mijn oproep ook op dit andere Peugeotforum geplaatst. Hopelijk komt er een reactie.
Henrie70
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 11 jul 2014, 15:20

Re: Peugeot 1007 gezocht voor reportage AutoWeek

Berichtdoor Evert G.D » 14 jul 2014, 23:43

Wordt een hele zoektocht, denk ik. Misschien dat Peugeotdealers ook nog wel een eigenaar kunnen traceren, die ooit een 1007 heeft gekocht bij hen, die nog steeds in onderhoud is.

Heb 1 keer het 'genoegen' :mrgreen: gesmaakt om in een 1007 te rijden. De elektrisch op afstand bedienbare deuren waren leuk en voor veel omstanders een eye-catcher, :D maar dat was dan meteen ook het enige leuke aan de 1007. :roll: Het was een exemplaar met een gerobotiseerde versnellingsbak. Nooit een auto gereden die zo beroerd schakelde. Je kon het veel te lange schakelmoment met je gaspedaal nog een beetje opvangen, maar lang niet alles. Wat een vreselijke versnellingsbak. Terwijl Peugeot in het verleden toch heerlijk schakelende bakken maakte. :roll:

By the way, vandaag voor het eerst Auto Week Classic in de bus gehad. Wat een prachtig blad. Mag je van mij (professioneel journalist :wink: ) als compliment beschouwen. Heel leuke artikelen over Citroen 2CV versus Renault 4 en oude versus nieuwe VW Kever. Abonnement was een vaderdagcadeau van mijn zoon trouwens... :D :D Echt een smaakmaker in klassiekerland. :D
Auto's hebben een ZIEL...
Avatar gebruiker
Evert G.D
 
Berichten: 4326
Geregistreerd: 03 aug 2004, 15:17
Woonplaats: Overberg (UT, NL) / Cappy (F)

Re: Peugeot 1007 gezocht voor reportage AutoWeek

Berichtdoor Henrie70 » 18 jul 2014, 11:51

Dag Evert G.D.

Bedankt voor het compliment! Met AW Classics willen wij een dynamisch klassiekermagazine maken. Dus niet alleen over klassiekers en old- en youngtimers schrijven, maar ook de eigenaren aan bod laten komen, en dan het liefst in combinatie met het tonen van veel ´rijdersfoto´s´. Veel plezier met je abonnement!

Via het ´andere´ Peugeotforum ben ik op Facebook terechtgekomen en inmiddels heb ik een mooi rode 1007 gevonden! Dank voor alle hulp.

Met vriendelijke groet,

Henrie Hemmink
Henrie70
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 11 jul 2014, 15:20

Re: Peugeot 1007 gezocht voor reportage AutoWeek

Berichtdoor Evert G.D » 18 jul 2014, 12:04

Henrie70 schreef:Dag Evert G.D.

Bedankt voor het compliment! Met AW Classics willen wij een dynamisch klassiekermagazine maken. Dus niet alleen over klassiekers en old- en youngtimers schrijven, maar ook de eigenaren aan bod laten komen, en dan het liefst in combinatie met het tonen van veel ´rijdersfoto´s´. Veel plezier met je abonnement!

Via het ´andere´ Peugeotforum ben ik op Facebook terechtgekomen en inmiddels heb ik een mooi rode 1007 gevonden! Dank voor alle hulp.

Met vriendelijke groet,

Henrie Hemmink


Mooi dat je een 1007 hebt gevonden! :D

Mooi ook, die reportage over het race- en rallyverleden van Peugeot in AW Classics. Van dat artikel heb ik echt gesmuld! :D :D
Auto's hebben een ZIEL...
Avatar gebruiker
Evert G.D
 
Berichten: 4326
Geregistreerd: 03 aug 2004, 15:17
Woonplaats: Overberg (UT, NL) / Cappy (F)


Keer terug naar Peugeot in bladen, boeken, films en op TV

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 64 gasten