Achterdeuren of deurkrukken voor J7 gezocht

Voor D3, D4, J7, J9.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Achterdeuren of deurkrukken voor J7 gezocht

Berichtdoor schrips » 28 apr 2006, 20:56

De afgelopen winter heb ik een J7 gekocht uit 1980. Hij rijdt nog aardig goed, alles is nagekeken en is net APK gekeurd. De binnenkant was niet naar mijn zin. Veel te vol, compleet met groot aanrecht en 4-pits gasstel. Die er als eerste uitgesloopt. Toen Het bed ook maar. Allemaal spaanplaat, en 4 lagen plakplastic. Een paar dagen later ook de bovenkastjes eruit, ik was toch bezig. Tot slot, dacht ik ook het vinyl dat rondom ingeplakt was af te stropen. Eindelijk was de muffe geur verdwenen. Nu heb ik met behulp van Jan Dulfer de achterwand eruit gesloopt, omdat ik de achterdeuren toch wel graag wil kunnen openen. Kan het gereedschap, jerrycan, en achterwiel en dergelijke daar liggen, in een eigen vak.
Het achterwiel was OP de achterdeuren gemonteerd. Daarom zaten er ook geen deurkrukken meer bij. Bovendien zijn beide deuren niet open te krijgen. Een halve bus WD40 later nog niet. Morgen en overmorgen nog maar eens proberen, want volgende week gaat hij (zeer eenvoudig) betimmerd worden.

Nu ben ik dus op zoek naar 2 deurkrukken. En misschien ook wel naar twee complete achterdeuren...... Want ik weet niet of het sluitmechaniek wel bruikbaar wordt.

Heeft iemand een goed idee, of iets liggen wat ik kan overnemen?

Carin Schripsema
c.schripsema@tiscali.nl
Laatst bijgewerkt door schrips op 29 apr 2006, 18:35, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
schrips
 
Berichten: 30
Geregistreerd: 25 dec 2005, 23:35
Woonplaats: groningen

Berichtdoor Edzo » 28 apr 2006, 22:09

Welkom ! Nog een grunneger......

Die J7, is dat toevallig eentje die wel eens aan de Oosterhaven staat? Dan heb je 'm 2 dagen na kerstmis gekocht...... :D (zie: wie heb ik vandaag nu weer gespot?? pagina 8 )

Hopen dat er hier mensen zijn die je verder kunnen helpen. (waarschijnlijk wel!)

wbt. je tel. nummer: zelf weten, maar ik zou hem niet zo op internet zetten. Kan je altijd nog via een PB (persoonlijk bericht) aan iemand geven als dat nodig is.

:wink:

groeten, Edzo

PS doe Jan even de groeten, kent mij denk ik nog wel van vroeger....woonboten enzo, en van bij Hans Peugeot .
groeten, Edzo
205: le sacré numéro !
Afbeelding
Avatar gebruiker
Edzo
 
Berichten: 2847
Geregistreerd: 25 nov 2005, 02:38
Woonplaats: prov. Groningen

oosterhaven

Berichtdoor schrips » 29 apr 2006, 18:48

Hallo Dturbo

inderdaad, ik zet hem/haar? wel eens aan de Oosterhaven, als het bij mij voor de deur niet lukt! (ik heb graag veel ruimte om te manoeuvreren)

Dank voor de tel. tip - ik heb hem nu maar verwijderd, ik weet niet waarom, maar je weet het nooit...':?'

En ik zal Jan groeten!

Carin
Avatar gebruiker
schrips
 
Berichten: 30
Geregistreerd: 25 dec 2005, 23:35
Woonplaats: groningen


Keer terug naar J7/J9

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten