Verl + Verh J7 te koop

Voor D3, D4, J7, J9.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Verl + Verh J7 te koop

Berichtdoor jan eend + » 31 jan 2006, 00:15

Dag allemaal. Tip van de dag. Vandaag wezen kijken bij een aanbieding op Marktplaats. http://www.marktplaats.nl/index.php3?ur ... 01284.html , of gewoon zoeken op peugeot J7 op Marktplaats. Een verlengde, verhoogde J7. Koetswerk wel behoorlijk wat werk, maar m.i. zeker de moeite waard. Voorzien van een 1800- motor die volgens de verkoper goed is. Kent. : RY-52-ZP. Het verhaal klonk betrouwbaar. maar ken de man verder niet, dus het is alleen een indruk. Voor wat het waard is, suck6 voor degene die er wat mee wil/kan. Voor degene met een sterk geloof m.i. een buitenkans. Groetz, Vanjan.
jan eend +
 
Berichten: 1502
Geregistreerd: 22 jun 2004, 12:27
Woonplaats: Grunn'

Berichtdoor Emile » 01 feb 2006, 13:46

Ik ben bezig om op korte termijn te gaan kijken bij de bus en hem te kopen. Begreep van de verkoper dat jij Jan eventueel een kleinere zoekt.
Als dat nog steeds zo is heb ik eventeel wel een J7PZ10 in de verkoop. Je kunt hem vinden op Speurders. Als je interesse hebt hoor ik dat wel.
Avatar gebruiker
Emile
 
Berichten: 73
Geregistreerd: 28 sep 2005, 13:06
Woonplaats: Rotterdam

Berichtdoor Jeetje » 01 feb 2006, 14:14

Natuurlijk zegt zo'n foto heel weinig, maar ik heb wel de indruk dat aan die bus -carrosserieel- nog het een en ander verspijkerd moet worden...

Voor degene die die uitdaging aanneemt: Afbeelding
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen


Keer terug naar J7/J9

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 62 gasten