sloper gratis aangeboden

Voor D3, D4, J7, J9.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

sloper gratis aangeboden

Berichtdoor Bob & Hester » 10 jan 2006, 01:19

hoi, ik heb een j7 die op zich goed is, hij had tenminste vorig jaar nog apk en de motor is prima...... het druk lager is echter lek en daarom koppelt hij zeker niet fijn.... schakelen doet hij overigens wel goed. ik heb nog een j7 die prima is maar die in ieder geval geen kenteken heeft en ook geen geweldige remmen. misschien kan ik iemand blij maken met mijn andre sloper vordat ik hem naar de sloop breng, hij is gratis maar ik wil er wel het kenteken van hebben en de remmen en de wielen..... mocht iemand er intresse in hebben, hij is nog in rijdend staat en kan zo worden opgehaald, de remmen kan ik of de gene die hem ophaald er later afschroeven, de remlijdingen heb ik niet nodig maar de nippels wel. ook de hoofd rem cilinder wil ik hebben. dus laat weten wie er intresse heeft. misschien kunnen meerdere mensen er onderdelen van gebruiken.

ik heb zelf ergens een hele berg onderdelen opgekocht dus verder heb ik zelf genoeg.

ps verwacht niet al te veel van de carroserie, vorig jaar apk waardig maar niet mooi, wel zat ribbelplaat waar geen roest op zit.

Groetjes Bob

Groetjes bob
Bob & Hester
 
Berichten: 40
Geregistreerd: 26 okt 2004, 22:01
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor Ivo van Duijn » 10 jan 2006, 23:04

Ik heb intresse mag ik een keer komen kijken . Ik woon ook in utrecht, Lunetten ?
Groeten Ivo
030 2871375
Ivo van Duijn
 
Berichten: 67
Geregistreerd: 07 mei 2004, 17:49
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor Jeetje » 11 jan 2006, 00:23

In een ander topic schreef ik:
Jeetje schreef:Nu eens even geen onderdelen 'te koop', maar 'gezocht'!

Ik zoek nog een bepaald onderdeel voor ons 'Jeetje' en ik ben daar al jarenlang naar op zoek.

Wat ik zoek?

Deze:

Afbeelding

Het zijn deurvangers. Ze zitten aan de achterzijde (volgens mij alleen bij de uitvoering met de frietklep, al ben ik daar niet zeker van). Een deel zit aan de deurstijl vastgeschroefd (een aluminium plaatje met daar onder een soort rubberen/leren strip met een verdikking) en het andere deel zit aan het deurtje (een aluminium plaatje met daaronder een ring, waar die strip doorheen gaat).

Het is een extra deurvanger.

Vaak zitter er wel nog de gaten in de carrosserie en de deurtjes waar deze vangers gezeten hebben, maar de deurvangers zelf zitten er niet meer op.

Dat is ook bij ons busje het geval.

Ik ben al een tijd op zoek naar deze vangers, maar heb ze nog niet kunnen vinden. Bij Peugeot heb ik er al naar geïnformeerd, maar ze zijn niet meer leverbaar.

Het Peugeot bestelnummer is overigens 8515.30...

Het enige busje waar ze (nog) opzitten en waar ik ze in levende lijve heb mogen aanschouwen is Peugje (zie ook www.peugje.nl )...

Mocht iemand anders deze dingen nog weten uit te halen: ik ben bereid om een 'vindersloon' uit te loven...


Heb je die toevallig liggen, of zitten die nog op de sloper???
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

Berichtdoor Bob & Hester » 12 jan 2006, 20:56

vandaag is mijn 7 opgehaald door ivo, hij heeft dus een nieuwe bestemming gekregen... wel heb ik nog gekeken of die deurvangers er op zitten maar dat is niet het geval maar ik zal mijn ogen open houden, ik moet nog even kijken of ze toevallig op mijn blauwe j7 zitten dan mag je ze hebben.

groetjes Bob
Bob & Hester
 
Berichten: 40
Geregistreerd: 26 okt 2004, 22:01
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor Bob & Hester » 16 jan 2006, 01:59

ik heb nog even gekeken en ik heb in ieder geval 2 stukjes van de deurvangers gevonden..... ze staan op het plaatje wat je hebt bij gevoegd..... het zijn de stukjes die aan de carroserie zelf zitten, helaas niet die aan de deuren horen.... het type wat ik heb staat rechts op het plaatje, het is een stalen hoekje met een rechthoekige ring....

als je ze wil hebben zijn ze natuurlijk van jou.

Groetjes Bob
Bob & Hester
 
Berichten: 40
Geregistreerd: 26 okt 2004, 22:01
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor Jeetje » 16 jan 2006, 02:13

Alle beetjes helpen.

Uiteindelijk hoop ik gewoon een compleet setje te hebben.

Ik ben -dus- zeer geïnteresseerd!
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

Berichtdoor Jeetje » 26 feb 2006, 18:10

Hieperdepiep.... Hoera!!!

Ik heb ze gevonden :!: En nog nieuw (ín de originele verpakking) ook :!: :!: :!: Met alle bevestigingsmateriaal (inclusief de popnagels in een Peugeot/Talbot-zakje)...

Hé-le-maal super en hartstikke uniek! En dan ook nog voor een wereldprijs! :D

Kijk dit zijn ze:

Afbeelding


Waar?

Bij Evert Jonkhart in Hilversum...

Ik was er nog nooit geweest, maar ik heb nu van pa de 'grand tour' gehad. Ik heb echt álles gezien.

Ik heb nog wat ander klein grut meegenomen en 2 spiksplinternieuwe Cibië koplampen! 8)

Kijk hier wat ik 'gescoord' heb:

Afbeelding

Uiteraard heb ik ook meteen gele duplo-lampen meegenomen :wink:

Overigens: kan dit topicje gesloten worden???
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

Berichtdoor Mark » 26 feb 2006, 20:55

Slotje ... Klik.
Avatar gebruiker
Mark
 
Berichten: 2979
Geregistreerd: 17 maart 2004, 23:16


Keer terug naar J7/J9

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 56 gasten