HANDREM

Voor D3, D4, J7, J9.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

HANDREM

Berichtdoor elfried » 21 sep 2017, 20:27

mijn handremkabel loopt slechts naar het linker -zeg maar bestuurderskant-voorwiel.Op de andere kant zit er niets. Is dit normaal at hij slechts op 1 wiel aangesloten is ? Zoniet wat kan ik eraan oen?

mvg
elfried
 
Berichten: 45
Geregistreerd: 28 jan 2014, 13:33

Re: HANDREM

Berichtdoor hendrika » 22 sep 2017, 09:08

Nee de handrem hoort op beide wielen. Wat je eraan kan doen is een extra handremkabel kopen :mrgreen:

Er zit aan de kant van de handrem hendel een soort van bruggertje die de spanning op beide kabels een beetje verdeeld. Dus met een kabel minder kan ik Ne voorstellen dat je de handrem hendel helemaal omhoog kan trekken zonder dat er iets gebeurd.

De rechter kabel gaat door gaatjes in het staal boven de versnellingsbak langs naar de andere kant.
Avatar gebruiker
hendrika
 
Berichten: 1028
Geregistreerd: 19 jul 2006, 23:24

Re: HANDREM

Berichtdoor elfried » 22 sep 2017, 16:21

dus ik moet alleen een nieuw stuk universele handremkabel kopen? anders niets speciaals?
elfried
 
Berichten: 45
Geregistreerd: 28 jan 2014, 13:33

Re: HANDREM

Berichtdoor hendrika » 23 sep 2017, 01:05

Ik zou eerst eens even kijken wat je precies mist. Vergelijk links even met rechts. Mis je alleen de kabel of ontbreken er meer dingen. Daarnaast weet je ook hoe de kabel eruit ziet (zoals links maar dan langer)

Handremkabels kun je gewoon bij de automaterialenzaak halen of online bestellen. Dan heb je het kant en klaar. Let er wel op dat je eentje voor rechts besteld natuurlijk.
Avatar gebruiker
hendrika
 
Berichten: 1028
Geregistreerd: 19 jul 2006, 23:24


Keer terug naar J7/J9

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten