Ah grappig zo met de diodes los aan de stekkertjes. bij het nieuwere dashboard zit dit op een simpel printplaatje.
EVen voor de duidelijkheid je hebt een waarschuwingslampje voor de oliedruk, een waarschuwingslampje voor rem en vaccum (waar meet hij dit precies? - puur uit interesse) en een waarschuwingslampje voor de water temperatuur?
en dan een meter voor de accu spanning en een meter voor je brandstof?
dan zou je geen waarschuwingslampje voor je accu hebben en dus ook geen aansluiting op je D+, want dit is niet nodig.
dan heb je nog een EXC aansluiting op je dynamo die naar je regelar gaat en een dikke schroefaansluiting op je dynamo naar je accu. (B+).
dan gaat in jou geval mijn vorig D+ diode probleem niet op.
jou schematje zou moeten kloppen, bij contact aan sluit de oliedruk sensor en gaan alle drie de lampjes aan. (mocht je een oliedruk probleem hebben gaan ook alle drie de lampjes aan)
gaat je motor lopen dan verbreekt de oliedruk sensor en gaan alle lampjes uit, tenzij er een individueel probleem is dan gan de lampjes aan.
maakt de vacuum sensor verbinding als er genoeg vacuum is en verbreekt hij als er niet genoeg vacuum is of juist andersom?
heb je de diodes nagemeten dat ze echt de richting op gaan die je denkt dat ze gaan en de andere kant niet?