Misschien heb je iets aan onderstaande.
De acceleratiepomp injecteert een bepaalde hoeveelheid brandstof in tijdens acceleratie op de volgende manier;
Tijdens stationaire toestand (gasklep gesloten) vult ruimte voor membraan (M), welke door een veer teruggedrukt wordt, met brandstof.
Aan de andere zijde is membraan (M) verbonden met het gaspedaal.
Wanneer het gaspedaal wordt ingetrapt drukt hevel tegen het membraan de hoeveelheid brandstof door de acceleratiepompsproeier (GP) in de inspuitbuis (i) welke uitmond in de venturie. De grootte van de acceleratiepompsproeier (GP) bepaald de inspuithoeveelheid.
Iedere 2 tot 3000 km het filter rond kogelventiel (H) reinigen volgens de instructies. Denk dat niemand dat doet [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]. H zorgt er voor dat de brandstof niet meer terug in de vlotterkamer kan lopen. Als dit kogeltje niet goed afsluit zal de acceleratiepomp ook niet werken.