fijn dat je hebt genoten van je bus rutger, na al dat werk!
bakken hebben een code, A, B, C, D.
deze staat achterop de bak, is er op het einde in gemept (dus geen diepe letter, meer als een slagletter) en is vaak moeilijk te lezen (door viezigheid).
wat ik tot zover heb ondekt/begrepen, is dat de A bak bij de 2 liter benzine motoren werd geleverd. de B bak bij de 1600cc.
wij reden met de B bak meestal 85-90. met de A bak rijden we nu 95-100. (kruissnelheid op lpg)
een kennis heeft een 1800cc en deze reed ook makkelijk 100, dus die heeft waarschijnlijk ook een A-bak.
dit is ook wat ik van j7 kenners heb gehoord.
rutger, rij jij nog met 1600cc met je 'lange bak'? weet je welke code deze heeft?
de C-bak is een bak voor de diesel blokjes en een D-bak zou een bak zijn voor de 2.5d.
waar steken jullie pennen in? daar waar de pen zou moeten zitten (volgens het boekje) zit bij mij geen gat, in geen enkele j7 gezien eigenlijk......
lex - je kan een hoop doen met isolatie aan de binnen en buitenkant van de kap om het geluid te verminderen.