Wat heb je vandaag weer gedaan aan je J7 / J9?

Voor D3, D4, J7, J9.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Re: koelvloeistof

Berichtdoor Jineuf » 16 jul 2010, 11:28

wouter S schreef:
De problemen zij echter nog niet weg. Nu het koelwater systeem weer druk kon opbouwen kwam de volgende zwakke plek tevoorschijn: een scheur in het onderblok precies achter de dieselpomp.


Ik raad je aan om weer een betrouwbare motor in je bus krijgen eens uit te kijken naar een gebruikte (deels) te reviseren motor.
Waarschijnlijk moet je er wel voor naar Frankrijk.


http://www.lesjdepeugeot.com
reageert binnen 24 uur op je mails en heeft heel veel spullen!
Hij heeft ook mijn stuurbekrachtiger geleverd, perfecte service, verzenden is ook mogelijk. 8)

Succes, Wirtjo.
304 SLS '78, 406 Coupé V6 1999 (Peurari), 406 Break Hdi 90
Lid van de Peugeot Club Nederland sinds 1994
Avatar gebruiker
Jineuf
 
Berichten: 1410
Geregistreerd: 14 feb 2006, 19:11
Woonplaats: Soest

Berichtdoor Peter J7 » 16 jul 2010, 18:00

@Jineuf: Dat is weer een site voor in de bookmarks! :wink:
Vouloir c'est pouvoir.

Peugeot J7 PZ10
Peugeot 206 XR
Avatar gebruiker
Peter J7
 
Berichten: 798
Geregistreerd: 13 jul 2009, 11:27
Woonplaats: Tilburg

Berichtdoor Peter J7 » 18 jul 2010, 10:59

Gisteren kwam ik bij mijn J7 aan om hem mee te nemen voor de vakantie voorbereidingen (pannetjes, dekens, etc), ligt er een flinke plas koelvloeistof onder :cry:
Het herstel viel gelukkig me. Één van de slangen op de radiateur was wat losgekomen. Heb de slangenklem losgedraaid, de slang net wat verder aan kunnen duwen, klem weer vast gezet en een tweede slangenklem er bij gezet. Dat hielp een hoop en het systeem is weer lek vrij 8)
Vervolgens opnieuw de condensator vervangen. De nieuwe die ik er opgezet had was niet origineel en sinds die actie had ik weer wat startproblemen. Ik weet niet of dit kan samenhangen maar goed. Nu zit er een originele 'Made in France' op :mrgreen: en het lijkt daadwerkelijk verschil te maken!
Daarna banden op druk gezet met een voetpomp. Kei leuk werk (not). Denk dat ik vandaag nog maar even langs de pomp rij voor de zekerheid...
Maar dan... morgen... eindelijk op vakantie!!

Tot over een weekje of drie!

Peter J7
Vouloir c'est pouvoir.

Peugeot J7 PZ10
Peugeot 206 XR
Avatar gebruiker
Peter J7
 
Berichten: 798
Geregistreerd: 13 jul 2009, 11:27
Woonplaats: Tilburg

apk uitstekend en vervolgens startproblemen....

Berichtdoor guidobonke » 18 jul 2010, 11:45

Afgelopen week gele platen erop geschroefd i.v.m de apk. Je weet maar nooit. Netjes afgezet en heel de dag telefoon in de gaten gehouden. Het bleef verdacht stil, maar om half 5 de verlossing: Helemaal goedgekeurd, nu voor 2 jaar. 1 lampje moest vervangen worden (€0,71) en de normale apk kosten. Was best trots.

Maar vervolgens lijkt er iets steeds stroom te trekken. Elke keer moet ik starten met de starthulp, is de accu leeg. Er zijn nog 2 knoppen waarvan ik bestaan niet wist. Eentje blijkt naar de kacheltjes te gaan, de andere naar het relais van de 2e accu. Strak weer kijken, hopen dat ik het nu heb gevonden.

Verder natuurlijk ook tijdens de speurtocht naar kabels een kapotte koelslang tegengekomen die ook naar de kachels liep.
Maar omdat de kachels toch niet meer aan zullen gaan, een doorlus gemaakt en het stukke gedeelte overgeslagen.

Nog 3 weken voor vakantie, wordt spannend.
guidobonke
 
Berichten: 49
Geregistreerd: 24 maart 2009, 21:47
Woonplaats: Drunen

Re: apk uitstekend en vervolgens startproblemen....

Berichtdoor Harrie » 18 jul 2010, 17:52

guidobonke schreef:Afgelopen week gele platen erop geschroefd i.v.m de apk. Je weet maar nooit.
hoezo?
als je J7 ouder is dan bj.1977 mogen er gewoon blauwe platen op ! ( daarbij heb je wel een NL-sticker nodig )
mits je een vervangend, jonger kenteken hebt, dan moeten het gele GAIK platen zijn.
op onze J7 zitten gele GAIK platen, maar gelukkig zijn de oude donkerblauwe er nog los bij, die gaan er t.z.t. weer op ! 8)
en gefeliciteerd met de APK-goedkeuring !
.
Raar dat nu de accu zo snel leeg loopt..
je moet dus onderzoeken waar het naar toe lekt: - 2e boordaccu ( relais defect?)
of - dynamo-diode defect?
een lampje o.i.d. dat blijft branden trekt ook een accu leeg, maar niet zo snel...
succes! en prettige vakantie over 3 weken! grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Berichtdoor hendrika » 18 jul 2010, 18:51

om te testen of je lekstroom hebt kun je een simpel multimetertje gebruiken. de simpele multimetertjes hebben vaak een special 10A stand, let hierbij wel op dat je het kabeltje in een ander gaatje moet prikken. Haal een accupoolklem los en plaats het multimetertje tussen de accupoolklem en de accupool. met je een grote spanning heb je duidelijk last van lekstroom. een kleine spanning kan zijn door dingen als klokjes e.d. je kan zelf meten met deze waarde of het een boosdoener is, ga er vanuit dat je na 70% ontladen van je accu capiciteit (aantal ampere uur) niet meer kan starten, dus de rekensom van de tijd dat het duurt met de amperes aangegeven om je metertje geeft een idee of dit echt de boosdoener is.
zitter er meerdere draden naar je accupoolklem toe kun je deze ook 1 voor 1 loshalen en hiertussen meten, dan heb je een idee waar het vandaan komt.

verder kan het natuurlijk ook een slechte accu zijn... of is deze vervangen?

wat ook nog wel eens voorkomt is dat er een schakelaar word ingebouwd voor het bijladen van een tweede accu, koelkast, etc etc.
als je tweede acuu slecht is en ook verbonden met de eerste kan dit ook je eerste accu lostrakken.
Avatar gebruiker
hendrika
 
Berichten: 1028
Geregistreerd: 19 jul 2006, 23:24

Berichtdoor Harrie » 18 jul 2010, 22:55

hendrika schreef:om te testen of je lekstroom hebt kun je een simpel multimetertje gebruiken. de simpele multimetertjes hebben vaak een special 10A stand, let hierbij wel op dat je het kabeltje in een ander gaatje moet prikken. Haal een accupoolklem los en plaats het multimetertje tussen de accupoolklem en de accupool. met je een grote spanning heb je duidelijk last van lekstroom. een kleine spanning kan zijn door dingen als klokjes e.d.
je bedoeld: ?
"meet je een grote stroom ..............." ( we hebben het over Ampére's )
de schakelaar op de multimeter dus ook op stand 2-10A zetten.
grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Berichtdoor guidobonke » 19 jul 2010, 14:16

Ik heb de accu vorig jaar vervangen, dus dat zal t niet zijn. Ook heb ik al enkele nutteloze draden weggehaald. Het was echt een spaghetti van ongebruikte draden. Daarnaast heb ik de schakelaar in de uit stand gezet m.b.t. het bijladen van de 2e accu. Nu hopen dat t is verholpen. Blijft raar dat het na de apk pas is gaan spelen. Nu hebben ze wel gezegd dat ze alle schakelaars hebben geprobeert, ze wisten niet welke waar voor was, dus dat kan het goed geweest zijn.

Alvast bedankt voor de tips, mocht ik er nog niet uitkomen horen jullie weer van mij.

ps camper staat op kenteken vanaf '79 dus blauw is niet helemaal legaal.....(wel mooi)
guidobonke
 
Berichten: 49
Geregistreerd: 24 maart 2009, 21:47
Woonplaats: Drunen

Berichtdoor guidobonke » 28 jul 2010, 21:04

Afgelopen dagen druk aan de camper gewerkt. Dat stroomgebeuren neemt de nodige tijd in beslag. Na een paar keer moeten starten met quickstarter toch maar langs garage. Accu toch kapot binnen een jaar. Nieuwe erin en rijden maar. Meteen langs automaterialenhandel om startmotor weg te brengen. Degene die er nu in zit is niet helemaal top, en bij aanschaf werd er eentje meegegeven, waarvan de staat onbekend was.
Gisteren telefoontje van automateriaalhandel: anker kapot en revisie nodig. Zit 3 weken wachtijd op i.v.m. nieuw anker wat niet op voorraad was, maar totale kosten gaan komen op €75,00. Dus valt mij mee.
Vandaag reserve band weggebracht, blijft leeglopen. Weer binnenband lek bij ventiel. Al 2 keer eerder gehad. Nu een nieuwe binnenband gevraagd. De gebruikelijke wachttijd natuurlijk.
De 2e accu heb ik voorlopig buiten spel gezet.
Verder gisteren weer veel loze draden weggehaald. Heb nu enkele schakelaars over die geen nut hebben. Ik heb ook de gaskachel en kachel die meedraaid op radiator weggehaald. ga ik toch niet gebruiken. Dus als er interesse is.....

Vrijdag weer verder. Nog 2 weken tot vakantie.

Iemand trouwens nog iets over t treffen gehoord. Leek ons wel leuk.
guidobonke
 
Berichten: 49
Geregistreerd: 24 maart 2009, 21:47
Woonplaats: Drunen

Berichtdoor hendrika » 29 jul 2010, 02:23

jaaaa de j7/j9 meeting: http://www.vandansik.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=16067

lekker bezig! al dat soort kleine klusjes kosten allemaal wel tijd, maar geven wel een hoop voldoening :D
Avatar gebruiker
hendrika
 
Berichten: 1028
Geregistreerd: 19 jul 2006, 23:24

Berichtdoor noordstar » 31 jul 2010, 18:30

De laatste weken....: voor de apk moest er eigenlijk niet veel gebeuren, maar het heeft me toch nog wel wat tijd gekost. Het vinden van een koplamp met echt een goede spiegel viel niet mee. Verder bleef de linker achter rem maar vast slaan op de remmenbank. Nieuwe slangen gemonteerd, leidingen door laten lopen, nieuwe rem olie, het hielp niet. De remkrachtverdeler los gehad, maar deze bleek wel in orde. De oplossing was eigenlijk simpel: de veer van de remkrachtverdeler strakker gezet, op aanraden van Erik Barkhoorn. Ook nog de voorste pijp van de uitlaat vervangen. Apk is ie weer goed voor 2 jaar. Vandaag nog de startmotor gedemonteerd, viel niet mee met de speelruimte van de krik, maar het is gelukt. Maandag breng ik die weg voor revisie. We reden al 5 (!) jaar met een stuk hout bij de hand om zo nodig een klap op dat ding te geven....trouwens een beetje heen en weer wiegen in de eerste versnelling hielp ook vaak....
Binnenkort aan de gang met de winterberging, een carport, kan ie eindelijk droog staan en kunnen we er ook van buiten wat aan gaan doen.
Ach het houdt je van de straat (maar eigenlijk willen we dat juist niet!).
speed kills
Avatar gebruiker
noordstar
 
Berichten: 27
Geregistreerd: 30 jul 2006, 00:48
Woonplaats: noordbroek

Berichtdoor Peter J7 » 07 aug 2010, 21:56

Vandaag de koppeling met succes ontlucht. Joeghij!

Verder al het nutteloos zware hout dat diende als een soort kast / berging uit de cabine gehaald. Geeft gelijk een ruimer gevoel aan de cabine en dat bevalt me wel eigenlijk.

Nog zat meer te doen maar dat de volgende keer!
Vouloir c'est pouvoir.

Peugeot J7 PZ10
Peugeot 206 XR
Avatar gebruiker
Peter J7
 
Berichten: 798
Geregistreerd: 13 jul 2009, 11:27
Woonplaats: Tilburg

Berichtdoor Peter J7 » 13 aug 2010, 11:43

Gistermiddag de radio in het dashboardkastje (of moet ik bij een J7 zeggen dashboardkast :D ) gebouwd. Stroomkabels netjes weggewerkt. Radio ligt nu in het dashboardkastje op de bovenste plank, zeg maar. Klep kan uiteraard gewoon nog dicht.

Nu nog uitvogelen waar ik die speakertjes ga monteren. Of boven achter de bestuurders- en bijrijdersstoel óf links en rechts onder naast de motorkap op +/- kniehoogte.

Ik had eerder een grote schel klinkende speaker erin liggen. Dat was eigenlijk geen geluid en bovendien enkel mono.... :?

Moet ook nog een oplossing vinden voor de antenne. Het standaard bevestigingspunt is erg slecht en daaronder is het er roestig / rottig. Dit moet ik goed aanpakken. Zit ondertussen te denken over een goed alternatief. Tips iemand? :mrgreen:

Gr. Peter J7
Vouloir c'est pouvoir.

Peugeot J7 PZ10
Peugeot 206 XR
Avatar gebruiker
Peter J7
 
Berichten: 798
Geregistreerd: 13 jul 2009, 11:27
Woonplaats: Tilburg

Berichtdoor risky » 13 aug 2010, 21:28

gewoon een plakantenne aan de binnenkant van je raam?
hoef je ook geen gaten te boren enz.
Daf 66 groen 1.4 rijdend ralley project 1974
Volvo 66 rood 1.1 origineel 1977
Opel Ascona B 1.9S 1977
Peugeot 604 ti automaat 1978
Peugeot J9 1985 2.5 diesel verlengd 5,8 meter
Avatar gebruiker
risky
Forumbeheer
 
Berichten: 3037
Geregistreerd: 12 jul 2006, 19:15
Woonplaats: westfriesland

Berichtdoor Harrie » 13 aug 2010, 22:43

Er waren vroeger allerlei soorten 'telescoop'- antennes leverbaar, waaronder stijl-antennes. Deze pasten we als dealer destijds vaak toe op 104.
Deze Hirschmann antenne had een rond voetje waarop de antennespriet haaks stond middels een verchroomde zeskantmoer.
Verderop kon de antennespriet ondersteund worden met het bijgeleverde 'oogje' dat in de stijl geschroefd kon worden.
Waar zit NU je antenne ( -gat) ?
Ga eens navragen bij een goede automaterialenhandel wat er nog leverbaar is.
Dan is je vraag vast opgelost :wink:
grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Berichtdoor Peter J7 » 14 aug 2010, 11:02

@Risky: Een plakantenne is op zich wel een goede optie. Maar hebben die ook goed ontvangst?

@Harrie: Het kunststof plaatje waaraan de antennespriet ooit vastzat, is bevestigd hoog op de linker raamstijl (vanuit de bestuurder gezien).
Die wil ik er dus afschroeven en dan de spijl goed behandelen (hoe weet ik nog niet want van plaatwerk heb ik nog geen kaas gegeten maar ook dat zal gaan gebeuren :D ).

Ik heb gezocht naar afbeeldingen maar kan zo snel geen afbeelding vinden van een J7 waarbij de antenne net als bij mijn J7 bevestigd zit. Waar zit bij een J7 eigenlijk standaard de antenne? Of is dat bij elk type anders misschien.

Ook heb ik gezocht naar Hirschmann telescoop antennes. Misschien dat ik daar wel voor ga! Maar dan moet ik wel eerst die stijl goed in orde hebben.

Gr. Peter J7
Vouloir c'est pouvoir.

Peugeot J7 PZ10
Peugeot 206 XR
Avatar gebruiker
Peter J7
 
Berichten: 798
Geregistreerd: 13 jul 2009, 11:27
Woonplaats: Tilburg

Berichtdoor Harrie » 14 aug 2010, 22:18

vroeger had geen enkele auto standaard een antenne.
Bij Peugeot begon dat met simpele radio-voorbereiding af-fabriek in de begin jaren 80,
dan lag er een antennekabel tot bij de binnenverlichting net achter de voorruit ( en massa + 12V + achter de radio-opening ).
Later werd de dakantenne standaard.
J7 en J9 zijn dus nooit met antenne af fabriek geleverd, dat is er dus achteraf op gezet,
dus bij de meeste auto's en J7/J9's verschillend.
.
Je kunt de plek behandelen en dicht maken met Bison MetalCombi, en dan de antenne elders plaatsen.

bij onze J7 zit de antennevoet rechts op het voorfront, dat is wel gemakkelijk voor de antennekabel !
bovenaan de spriet zie je zo'n steuntje voor de spriet op de stijl naast de voorruit.

Afbeelding

grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Berichtdoor Peter J7 » 14 aug 2010, 23:27

Hoi Harrie!

Ok, dank voor de informatie. Snel eens Bison MetalCombi aanschaffen dan. Wat betreft de radio ga ik nu gewoon eerst een plak-antenne gebruiken en dan later eens kijken hoe ik het verder ga aanpakken. Misschien wel een telescoop-antenne. Dat moet ik nog een bekijken.

Morgen ga ik er mee aan de gang denk ik zo.

Peter J7
Vouloir c'est pouvoir.

Peugeot J7 PZ10
Peugeot 206 XR
Avatar gebruiker
Peter J7
 
Berichten: 798
Geregistreerd: 13 jul 2009, 11:27
Woonplaats: Tilburg

Berichtdoor risky » 15 aug 2010, 17:33

Peter J7 schreef:@Risky: Een plakantenne is op zich wel een goede optie. Maar hebben die ook goed ontvangst?

@Harrie: Het kunststof plaatje waaraan de antennespriet ooit vastzat, is bevestigd hoog op de linker raamstijl (vanuit de bestuurder gezien).
Die wil ik er dus afschroeven en dan de spijl goed behandelen (hoe weet ik nog niet want van plaatwerk heb ik nog geen kaas gegeten maar ook dat zal gaan gebeuren :D ).

Ik heb gezocht naar afbeeldingen maar kan zo snel geen afbeelding vinden van een J7 waarbij de antenne net als bij mijn J7 bevestigd zit. Waar zit bij een J7 eigenlijk standaard de antenne? Of is dat bij elk type anders misschien.

Ook heb ik gezocht naar Hirschmann telescoop antennes. Misschien dat ik daar wel voor ga! Maar dan moet ik wel eerst die stijl goed in orde hebben.

Gr. Peter J7


Peter een plakantenne heeft een prima ontvangst er zit een versterker tussen dus waarschijnlijk nog beter dan gewone telescoop ik heb er ook 1 in mijn bmw 5 serie oldtimer zitten ook omdat ik daar geen gaten in wou
werkt echt super voor weinig geld
ik zou mooi het gat dicht maken het blijft een zwak punt anders
Daf 66 groen 1.4 rijdend ralley project 1974
Volvo 66 rood 1.1 origineel 1977
Opel Ascona B 1.9S 1977
Peugeot 604 ti automaat 1978
Peugeot J9 1985 2.5 diesel verlengd 5,8 meter
Avatar gebruiker
risky
Forumbeheer
 
Berichten: 3037
Geregistreerd: 12 jul 2006, 19:15
Woonplaats: westfriesland

Berichtdoor Peter J7 » 16 aug 2010, 09:59

Hoi Risky.

Ik heb inmiddels een plakantenne aanschaft. Werkt goed inderdaad. De radio is nu naar eigen tevredenheid ingebouwd :mrgreen: en de het zit er best netjes uit allemaal.

Gisteren ook gelijk nog even een kastje uit de cabine weggehaald om ruimte te maken voor andere stoelen. Heb al een setje uit een Volvo 340 aangeboden gekregen dus hopelijk binnenkort monteren. Maar eerst eens kijken of het wat is.

Gr. Peter J7
Vouloir c'est pouvoir.

Peugeot J7 PZ10
Peugeot 206 XR
Avatar gebruiker
Peter J7
 
Berichten: 798
Geregistreerd: 13 jul 2009, 11:27
Woonplaats: Tilburg

Berichtdoor risky » 16 aug 2010, 12:29

De mijne heeft inmiddels een toilet cq opbergkast wel zo lekker onderweg
en op een camping :D
toch makkelijk een timmerman in de fam :mrgreen:
ook zijn de beugels van de hangmatten in de cabine veranderd zodat je binnen 10min 5 slaaplaatsen hebt
Daf 66 groen 1.4 rijdend ralley project 1974
Volvo 66 rood 1.1 origineel 1977
Opel Ascona B 1.9S 1977
Peugeot 604 ti automaat 1978
Peugeot J9 1985 2.5 diesel verlengd 5,8 meter
Avatar gebruiker
risky
Forumbeheer
 
Berichten: 3037
Geregistreerd: 12 jul 2006, 19:15
Woonplaats: westfriesland

Berichtdoor Peter J7 » 16 aug 2010, 20:21

@Risky: Hangmatten? Daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.
Vouloir c'est pouvoir.

Peugeot J7 PZ10
Peugeot 206 XR
Avatar gebruiker
Peter J7
 
Berichten: 798
Geregistreerd: 13 jul 2009, 11:27
Woonplaats: Tilburg

Berichtdoor Peter J7 » 16 sep 2010, 23:06

Vandaag een paar lekken in de rubber van de voorruit gekit. Goed gelukt want vandaag een paar flinke buien moeten verduren en alles was nog droog!
Vouloir c'est pouvoir.

Peugeot J7 PZ10
Peugeot 206 XR
Avatar gebruiker
Peter J7
 
Berichten: 798
Geregistreerd: 13 jul 2009, 11:27
Woonplaats: Tilburg

Berichtdoor imaazje » 17 sep 2010, 20:03

Vandaag APK keuring gehad. Afgekeurd op 4 punten:
- voorband te droog, zitten daarom scheuren in
- alarmlichten defect
- knipperlicht werkt in stadslicht en niet in de knipperbol

Auw, dat deed pijn dacht ik, maar heb direct bij thuiskomst alles weten te verhelpen en besloot direct weer terug te rijden naar de APK. En ja hoor, goedgekeurd!!
Het was een gok 4 weken geleden om een bus zonder APK te kopen, maar het is dus toch gelukt.

Nu kijk ik naar twee lelijke roestgaten in de dakgoot, waar ik bijna mijn hand in kan steken. Ik weet dat lassen de beste oplossing is, maar ik vroeg me af of iemand me kan vertellen of het goed op te lossen zal zijn met glasvezel? Ik kan niet lassen en met glasvezel kun je nog redelijk wat vorm krijgen. Ik wil de bus nu wel waterdicht maken voordat de kou begint.

jochem
imaazje
 
Berichten: 17
Geregistreerd: 10 sep 2010, 21:18
Woonplaats: amsterdam

Berichtdoor Harrie » 17 sep 2010, 20:38

die dakgoot kun je ook repareren met Bison Combi Metal.
is een 2-compenten materiaal in dubbele ( grijze ) verpakking.
op een (wegwerp-) plaatje een hoeveelheid spuiten die je in korte tijd kunt verwerken, goed mengen en aanbrengen.
en zo nogmaals een portie. afhankelijk van de grootte v.d. gaten zou je aan 1 verpakking niet genoeg kunnen hebben.
bijgeleverd mengbakje niet gebruiken, da's flut.
Remco504coupe heeft er veel ervaring mee opgedaan, en gebruikte Ducktape om een gat te dichten, om
het daarna dicht te kunnen smeren. Later de ducktape verwijderen. Ideaal spul, ik ga de dakranden van onz J7 er ook mee doen!
ik heb al ervaring met Bison Combi Metal in de 604 GTI, perfect spul, ik ben er zeer tevreden over.
Achteraf materiaal te veel? dat kun je dan wegslijpen met een kleine haakse slijper met afbraamschijf.
De dakrand is niet héél erg belangrijk als dragend deel, een paar gaten doen daar in elk geval niets aan af.
Goedkoper repeareren kun je dat niet ! Zeker als er meubilair aan de binnenzijde zit, zou je met lassen brand kunnen krijgen... :!:
De volgende dag schilderen, klaar :wink: 8) grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

VorigeVolgende

Keer terug naar J7/J9

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten