Berichten sinds laatste bezoek?

Lees vooral ook de FAQ en de disclaimer.
Ook voor vragen en verzoeken aan de moderators kun je hier terecht.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Berichten sinds laatste bezoek?

Berichtdoor JD » 05 nov 2006, 02:07

jan eend schreef:Ontdek dit bericht nu net pas ("berichten na je laatste bezoek" werkt dus niet altijd vlekkeloos :( )

Berichten die geplaatst worden nadat jij dit checkt en voordat jij je afmeldt, mis je :(
PS is er niet een mogelijkheid om ONGELEZEN BERICHTEN op te vragen? Als ik nu even inlog, en er dan achter kom dat er 2 pagina's aan berichten zijn geplaatst na laatste bezoek, moet ik ze allemaal lezen, of ik kan ze op deze manier niet meer opvragen :cry:
Eh sorry Edzo, nu maar weer on topic.
Onze "Gouden Koets"
Peugeot 304S uit '73
Avatar gebruiker
JD
 
Berichten: 762
Geregistreerd: 04 sep 2005, 01:30
Woonplaats: Kampen

Re: Specials

Berichtdoor Gilletti » 05 nov 2006, 02:22

Klopt, als je per ongeluk het venster afsluit voordat je alle laatste berichten gelezen hebt, ben je het overzicht kwijt. Dan kun je alleen nog aan de plaatsings datum/tijd zien wat er nieuw is.
Overigens hebben forummers die met een Mac werken daar minder last van.

Zodra je het forum verlaat houdt ie het voor je bij. En ook als je bij ongelezen berichten op "refresh" drukt zie je vanzelf de laatste updates.
Toch mis ik eigenlijk bijna nooit wat, ondanks dat ik een gewone Windows machine heb.
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

Berichtdoor Edzo » 05 nov 2006, 03:08

Inloggen, direct berichten sinds laatste bezoek klikken, en dan lezen wat je wilt, steeds met de 'back'knop terug naar ber. sinds laatste bezoek, voordat je uitlogt nog even berichten sinds laatste bezoek refreshen, dan mis je vrijwel niets.

gr. Edzo
groeten, Edzo
205: le sacré numéro !
Afbeelding
Avatar gebruiker
Edzo
 
Berichten: 2847
Geregistreerd: 25 nov 2005, 02:38
Woonplaats: prov. Groningen

Berichtdoor JD » 23 nov 2006, 02:21

Je hebt gelijk Edzo, zo doe ik het ook. Maar het blijft lastig als je "even snel wilt kijken" om er dan achter te komen dat er heel veel nieuwe berichten zijn :? . Of je moet ze later op datum proberen te vinden, of je bent toch wat langer dan "even" aan het lezen.
Onze "Gouden Koets"
Peugeot 304S uit '73
Avatar gebruiker
JD
 
Berichten: 762
Geregistreerd: 04 sep 2005, 01:30
Woonplaats: Kampen

Berichtdoor Bart-Peugeot » 23 nov 2006, 09:42

Als je werkt zoals Edzo, JD en ikzelf doen, mis je nooit een bericht! ;-)

Als je je browser open laat, kun je altijd klikken op de startpagina en dan wederom de knop: berichten sinds laatse bezoek. Werkt feilloos.

Hte zou overigens wel handig zijn als onze beheerder (Mark) een knop bij kan maken: "Alle berichten van de laatste 24 uur"

Dit is handig als jeje browser toch per ongeluk hebt gesloten, of als je pc crasht. ;-)
In bezit van een 308 en 504.
Avatar gebruiker
Bart-Peugeot
 
Berichten: 2216
Geregistreerd: 24 mei 2006, 09:31
Woonplaats: Rijnmond

Berichtdoor Mark » 23 nov 2006, 13:50

Bart-Peugeot schreef:Dit is handig als jeje browser toch per ongeluk hebt gesloten ;-)

Als je de browser afsluit log je trouwens niet uit. Dus als je die weer opstart en het forum ophaalt, zie je dat je nog steeds ingelogd bent. Tenzij je browser bij afsluiten de cookies weggooit, maar da's weer een ander hoofdstuk. Dat helpt mij ook regelmatig.

Goeie suggestie, berichten van de laatste 24 uur, alleen zou ik nog even niet weten hoe ik die optie erin moet zetten.
Avatar gebruiker
Mark
 
Berichten: 2979
Geregistreerd: 17 maart 2004, 23:16

Berichtdoor Bart-Peugeot » 23 nov 2006, 15:06

Mark schreef:
Bart-Peugeot schreef:Dit is handig als jeje browser toch per ongeluk hebt gesloten ;-)

Als je de browser afsluit log je trouwens niet uit. Dus als je die weer opstart en het forum ophaalt, zie je dat je nog steeds ingelogd bent. Tenzij je browser bij afsluiten de cookies weggooit, maar da's weer een ander hoofdstuk. Dat helpt mij ook regelmatig.

Als je de browser sluit en direct weer opent, dan gaat het soms wel goed. Als je echter zoals ik meerdere browser schermen open hebt staan en dan verder surft, op een later tijdstip weer de site bezoekt, krijg ik de lijst met berichten enkel met die van het laatste moment.

Mark schreef:Goeie suggestie, berichten van de laatste 24 uur, alleen zou ik nog even niet weten hoe ik die optie erin moet zetten.

Kan ik wel even voor je navragen. Mijn webmaster van de peugeot207club.nl heeft dit ook gemaakt. Je hoort van me.
In bezit van een 308 en 504.
Avatar gebruiker
Bart-Peugeot
 
Berichten: 2216
Geregistreerd: 24 mei 2006, 09:31
Woonplaats: Rijnmond


Keer terug naar Mededelingen over het forum

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten