Welke obd scannerof PSA-COM voor peugeot

Lees vooral ook de FAQ en de disclaimer.
Ook voor vragen en verzoeken aan de moderators kun je hier terecht.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Welke obd scannerof PSA-COM voor peugeot

Berichtdoor Peter uit Spanje » 24 maart 2019, 19:35

Heb een paar maandjes geleden een peugeot 306 1.8 XT bj. 1999 gekocht en heb veel problemen. Dus een scanner via amazon gekocht, waarbij de verkoper o.a. het logo van peugeot plaatste. Deze scanner kon geen contact maken met mijn auto dus is niet compatibel. De scanner werkte verder goed op de Dacia sandero van mijn zoon. Echter daar had ik niets aan. Dus apparaat retour gezonden. Bij mijn laatste pechstop gisteren was zelfs de ANWB met hun apperaat niet in staat om contact met mijn auto'tje te leggen. Dat kwam volgens de monteur omdat mijn auto van voor 2002 is, P.S. de ANWB kon niets oplossen en ik heb mijn auto moeten laten staan en ben naar huis (niet zo ver weg) gelopen. Vandaag mijn auto opgehaald en hij starte weer. Ik vermoed dat er een probleem is met de ECU want ik had eergisteren het gasklephuis vervangen met een andere van de sloop. aangezien de peugeot dealer hier in Amstelveen zeer duur is wil ik trachten het zelf op te lossen. Heb reeds het Haynes manual voor de 306 besteld (dit kan ik ook te Spanje gebruiken), Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Peter uit Spanje
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 24 maart 2019, 16:31

Re: Welke obd scannerof PSA-COM voor peugeot

Berichtdoor rubz405 » 24 maart 2019, 20:28

Beste Peter,

Je kan met de pp2000, Peugeot planet, op een laptop het meeste. Met een interface zelfs de oude modellen...
Welke motor heb je? De 8-klepper? Ik heb nog een ECU hiervoor.

Voor meer info kun je best een pb sturen:)

Groet, RubZ
Peugeot 306 cabriolet 2.0 (aut) '94
Peugeot 508 SW ALLURE 1.6 THP
Peugeot 205 1.3 GR '86
Peugeot 205 1.3 XR '87
rubz405
 
Berichten: 123
Geregistreerd: 26 aug 2010, 09:21


Keer terug naar Mededelingen over het forum

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten