Geen 1 aprilgrap: eindigt dit forum op 17 april 2011???

Lees vooral ook de FAQ en de disclaimer.
Ook voor vragen en verzoeken aan de moderators kun je hier terecht.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Geen 1 aprilgrap: eindigt dit forum op 17 april 2011???

Berichtdoor Jeetje » 03 apr 2011, 07:31

Quote van Mark (forumbeheerder) uit een ander topic:

Afgelopen 17 maart bestond dit forum 7 jaar, aanstaande 17 april gaat de stekker eruit. Deze mededeling doe ik nu, opdat iedereen vast aan het idee kan wennen. Ik heb moeite genoeg gedaan om een goed vervolg voor het forum te bewerkstelligen, wat maand op maand op maand op maand maar niet wil vlotten. Mijn laatste actie op 17-4 zal het maken van een ordentelijke dump/backup van de forumdatabase zijn. Kan ik dit maken? Ja, vind ik wel want ik ben niemand iets verschuldigd. En ach, iemand anders zal vast wel weer wat nieuws verzinnen. Veel plezier met de hobby verder. Ik communiceer hier trouwens verder niet meer over, want ik heb er lang over na kunnen denken en dit is de lijn die ik kies.

Wie neemt de handschoen op en kan het forum overnemen vóór 17 april 2011?
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

Berichtdoor GoodOldDiesel » 03 apr 2011, 09:21

Euhm Jeetje, als je alles goed leest is er maar 1 doel en dat is dat het forum verder gedragen wordt door de 3 peugeotsclubs.

Elk ander doel is ook goed, maar dat zal dan een nieuw, zelf opgezet forum worden. Alle kennis en informatie van afgelopen 7jr zullen we zelf dan weer moeten vergaren....
Ik heb al eerder aangeboden dat ik de Hosting wel op mij wil nemen, maar dat ik geen verstand heb van ICT....
GoodOldDiesel
 
Berichten: 1778
Geregistreerd: 13 jul 2005, 16:17
Woonplaats: WestGrungCity

Berichtdoor Frank.04 » 03 apr 2011, 10:53

Acties lopen al, zie onderwerp: afscheid forum en dankwoord.
Meer plezier met Peugeot's 04!
Frank.04
 
Berichten: 1202
Geregistreerd: 24 jul 2008, 23:43


Keer terug naar Mededelingen over het forum

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten